Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Wij gaan hier toch alleen maar zulke babys maken?

Grmbl... die mannen van ons...

Leuk, naar Babypark! Helemaal naar Kesteren?

Ik wil wel met je mee!! (Als ik mocht autorijden...)
Och, hoe zoet, die ijsblauwe-oogjes baby!

Zo zien die van mij er dan ook weer niet uit, haha! Ja hoewel, Photoshop doet wonderen...
Ik had zo'n mooie baby met van die ijsblauwe ogen. Nu is het inmiddels een ontzettend drammerige peuterpuber waarvan de ogen te pas en te onpas vol met water staan.
Oh, het moet rijmen...

Blije moeders aan de kant, onze beebies winnen met grote afstand.

Stem op mijn superlieve blije Chalyssa, ze voelt de overwinning al bijna!

Gratis Pampers wil ik wel, het lukt alleen niet met dit gezwel.

Iemand nog een kind te leen? De mijne is zo knap als mijn grote teen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Haha, lees het topic over "Fraude onderzoek..." eens!

Als wij blije baby's in de titel gooien zijn er geheid steigerende lezers, hahahah!
quote:Sproet schreef op 11 augustus 2010 @ 11:54:

Grmbl... die mannen van ons...

Leuk, naar Babypark! Helemaal naar Kesteren?

Ik wil wel met je mee!! (Als ik mocht autorijden...)

Helemaal naar Kesteren Is voor ons 10 minuten rijden. Mijn auto gaat mee want moeten even kinderwagen passen.

Mariel, en nu komt er een klein maksie uit met zulke ogen!
Babypark in Kesteren is leuk! Doe wel goede schoenen aan, want het is GROOT! (Onze babykamer en kinderwagen hebben we daar ook gekocht. Tip: lees de bon even goed door. Wij kregen de verkeerde kleur bezorgd. Moesten we weer 3 uur in de auto zitten om te ruilen.)

Oeh, die voorpret mis ik toch wel hoor. Spulletjes kopen, huisje (laten) soppen etc.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Dat bedoel ik! Wel 10 minuten!!!
Och die foto is wel heel zoet zeg. Zulke kinderen bestaan toch niet echt? Dat moet geshopt zijn.
"Hou maar op met dat onderzoek, onze blije baby's winnen toch!"

"Blije baby's!"

(Kort maar krachtig, komt wel veel reacties op!)

"Wij hebben/willen/krijgen allemaal een blije baby!"
Blije baby Arie doe graag een gooi, hij vind zichzelf voor een contest veel te mooi!

De blijste dikke pens, heeft op dit topic de meeste fans

Blije baby hier, blije pokkel daar, Wij gaan voor een vol schema reken maar!

Blije babies om van te smullen, met zaad zullen wij de resterende lege buikjes vullen!

Liefe meiduh, blije doos, onze blije (in aanmaak zijnde) babies zijn grandioos!
thnx voor de tip Car. Nou als het zo groot is mag vriend nu wel echt thuis komen.Erg leuk een eigen zaak.

Ga jullie nu verlaten, zie jullie wel weer op het nieuwe topic! Ben benieuwd wat het gaat worden. Laten jullie wel even een linkje achter?
Blije babie pokkel meeting, pampers fraude christmasgreeting!
Hahah, Mar is op dreef!
Contest voor de meeste blije volgescheten diarreeluier!

Dit topic is voor alle blije mama's en hun blije babies, pensen en blije zaadjes!
Ik vind blije baby pokkel meeting, pampers fraude christmasgreeting werkelijk briljant van mezelf hahahha!
Maar je moet wel opschieten! We're almost there!

Can you feel it hanging in the air, a newborn blije baby fertility fair!
Hahah, snap alleen die kerstkaart niet zo!

Diarreeluier... Ik ruik een titel! (Met plaatjes!!)
Oh, aub geen vieze plaatjes in de OP. Please????
De blije baby's slaan op hol en blije zaadjes spuiten de lege buiken vol!
Nah zeg, Carr, hoe preuts!!
Ik ben nu bezig met de OP (zal geen diarree-luiers gebruiken, haha!), de titel voeg ik er zo wel bij....
quote:Marielle1410 schreef op 11 augustus 2010 @ 11:49:

Gore, hoerentyfuskol, ons schema is nog steeds niet vol! & &
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:lively schreef op 11 augustus 2010 @ 07:52:

Ik heb nog nooit zo een afstotelijke OP gezien,

hopelijk komt er wat verstand bij de bevruchting mee, alhoewel, als je het van een "hubby" moet hebben, tjiesus, alleen van dat woord droog je al op.

Ik kom hier nooit meer kijken ,want ik krijg er een soortgelijke misselijkheid van ala de eerste weken van zwangerschap, zum kotzen. & :puke: & inderdaad
Stay with me, let\'s just breathe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven