Vuurwerkfestival!!

12-08-2010 16:29 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo.. ik ben een keer op tijd! Veel mensen weten niet precies wanneer het is, en de Kabouter-Wek-Service bied u met genoegen en plezier:

Het Jaarlijkse Scheveningse Vuurwerkfestival Tijd Tabelletje!

12, 13 en 14 augustus om 22.00u en 23.00u.

Met Gala Vuurwerk op zondag 29 augustus om 22.00u.

WIhoeeeeeeeee! Wilde je er al heen, of wist je het niet? Nou.. dan weet je het NU!! Vertrek op tijd ivm met file's, en het ov is rond die tijd echt niet te doen!!

Het is gratis, het is vurig, het is gezellig! Waarom thuis blijven??

Het is bewezen dat Zeelucht goed voor je is! En als je mazzel heb, dan vind je nog stokjes van de vuurpijlen! Dus zelfs gratis souvenirs!! Wat wil je nog meeeer?

Mike vertel meer!! Nou.. als u nu beslist krijgt u extra gratis.. Zand in uw schoenen,broek en haren! Deze kans kunt u niet laten liggen! Neem een stukje nederlands natuurschoon mee naar huis! Uw familie en vrienden zullen bewonderend opkijken van uw potje met zand!!

Kabouter Vuurwerk Lines wenst u een prettige avond!

/terug naar mijn paddestoel!
Ik ben zo vrij een toevoeging toe te voegen: fiets, andersoortige tweewieler of benenwagen zijn inderdaad ten zeerste aan te raden, een Suzuki alto wil echter ook nog wel lukken! - Die rijden zo fijn tussen paaltjes door, en parkeer je in de gekste plekjes! -
Idd!! Ga NIET met de auto of vertrek NU al en eet lekker wat op het strand ofzo.. anders is het NIET te doen straks!
Idd!! Ga NIET met de auto of vertrek NU al en eet lekker wat op het strand ofzo.. anders is het NIET te doen straks!
Shit! Dan ben ik ik er niet! Of nou mss de 14e wel. Lijkt me wel gaaf!

Ik ben keibang voor vuurwerk, nou ja meer voor dat kutvuurwerk wat zo hard knalt, maar vind vuurwerk wel mooi!!

Tnx voor de tip Kabouter! Your great!
en reken er ook op dat de terugrit naar huis 2x zo lang duurt !
Hèhè Freggel gaat lekker op haar motor! Welke file :-) ?
Oh en er zijn donkere wolken! Trek dus als je geen zandvrouw/man wilt worden een poncho/regenpak aan!
Oh ik wilde erheen gaan, maar had er eigenlijk niet aan gedacht dat het druk zou worden qua OV! Stom van me, misschien!

Dus als ik er rond 21:30 heen wil met tram 1 is dat niet te doen?
Klotezooi. Alles wordt ook altijd verpest door drukte.
Nee, is niet te doen Ste. Tis altijd megadruk in en om Scheveningen. Vanaf een uurtje of 17u al.
quote:Francisca_ schreef op 12 augustus 2010 @ 18:35:

Nee, is niet te doen Ste. Tis altijd megadruk in en om Scheveningen. Vanaf een uurtje of 17u al.

Ik ben nu echt boos.

het is net iets te ver om te fietsen.
Meen je dat serieus Ste?! Als jij zin hebt om met de tram te gaan dan doe je dat toch lekker?

Als je gewoon vroeg van huis gaat.. Je komt heus wel weer thuis.
quote:Jumpsje schreef op 12 augustus 2010 @ 18:56:

Meen je dat serieus Ste?! Als jij zin hebt om met de tram te gaan dan doe je dat toch lekker?

Als je gewoon vroeg van huis gaat.. Je komt heus wel weer thuis.

Haha, ik heb geen ZIN om met de tram te gaan, maar dat is voor mij de enige manier om er te komen.

En tja, als er gezegd wordt dat het niet te doen is... dan geloof ik dat wel ja.
Shit ik heb zaterdag een feest op Scheveningen. Wordt dus een drama om er te komen en (gratis) te parkeren.
Vanaf het zuiderstrand kan je het ook heel goed zien hoor!
quote:LoessieG schreef op 12 augustus 2010 @ 18:15:

Oh en er zijn donkere wolken! Trek dus als je geen zandvrouw/man wilt worden een poncho/regenpak aan!Het is nu zonnig in den haag, daarom ga ik toch ook nog maar even. heh gezellig.
Is het de moeite waard om er heen te gaan?

Ook van ver?

Hoe lang duurt het vuurwerk? Is er meer te doen daar?

Het vuurwerk duurt een kwartier per show ofzo toch? En de tram kán wel, als je het niet erg vind om sardientje te spelen
http://www.vuurwerkscheveningen.nl/bereikbaarheid.html

Daar staat alles omtrent bus/trein/auto/etc
Nee, het is eerst een uur Canada, en dan een uur Frankrijk.

Ik ga sowieso maar een uur, dan heb ik het wel gehad denk ik. Hoop dat de tram terug dan nog een beetje te doen is.
De drukte was iig niet gelogen! Mijn hemel. 1,5 uur staan wachten bij de parkeerplaats om een beetje zeker te zijn, dat je binnen de 15 minuten eruit kon. Stonden er 2 mannen bij het uitrijden die de kaartjes innamen. Had je helemaal niet hoeven betalen, iedereen voor niks in de rij gestaan.
Haha hummeltje! Was je bij die nieuwe parkeerplaats dan, bij de haven?

Ik bedacht om 22.40 dat ik me wel even aan kon kleden om als een speer te gaan kijken. Was nog precies op tijd ook!

Heb vanaf het havenhoofd gekeken trouwens. Prima uitzicht en lekker rustig. Ik vond vooral de 'hartjes' leuk,,
Haast iedereen maakte soort van bedjes van het zand, om lekker te liggen. Nah, de moppen over Duitsers en zandkuilen waren niet van de lucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven