Eindelijk uit elkaar

03-07-2010 20:35 268 berichten
Jaja, na alle wijze adviezen is de kogel door de kerk. Ik ga alleen door en ben dan eindelijk van dat narcistich sujet af.

Maar nu, hoe kan,wil en ga ik verder?

Daar moet ik allemaal even over nadenken. En natuurlijk jullie wijze woorden op me in laten werken.
Hai meiden, wat ontzettend lief dat jullie aan me denken. Ik denk inderdaad dat we behoorlijk wat raakvlakken hebben.

Maar wat een rust als ik nu thuiskom, geen vernederingen, geen vervelende opmerkingen. En mijn baan is ook zo leuk, leuke collega's e.d.

Maar ik weet dat de klap nog moet komen, dus daar wacht ik dan maar rustig op.

Dank jullie weer voor de lieve woorden. Jullie zijn schatten..
Alle reacties Link kopieren
Praadje, hoeft niet per se dat die klap nog komt.

Als je leert alleen te zijn, en daar de voordelen van ervaart en geluk uitstraalt, krijg je zoveel terug waardoor die klap niet komt.

Ik heb ook zitten 'wachten' maar wonder boven wonder heb ik zoveel positieve dingen, waardoor de klap niet eens de kans krijgt!

Ga niet zitten wachten, maar LEEF!

Doe de dingen die JIJ wilt, heb mensen om je heen die iets toevoegen aan je leven, dan is er geen gemis! Dan is er geluk!
Fijn weekend, lieve Pra.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Jij ook Binkie en alle anderen.
Ja, herkenbaar inderdaad. Het valt niet mee om weer alleen te zijn en natuurlijk waren er ook leuke momenten en ja die mis je natuurlijk. Hier hetzelfde, als ik dan lees dat iemand een leuk cadeau voor haar vriend heeft gekocht en dan zijn gezicht zien als hij zo blij is. Ja, dat mis is ook en het heerlijk naast hem zitten in de auto. Winkels bekijken, wandelen, uiteten.

Mooie vakanties, de seks enz.enz. Ja, dat mis ik allemaal.

Maar en nog langere lijst mis ik helemaal niet, daarvan ben ik oh zo blij dat dat voorbij is. Kortom het is goed dat het voorbij is. Het is belangrijk dat je jezelf serieus neemt, je gevoel voor eigenwaarde.
* steekt even haar neus om de hoek*

Geen bericht is goed bericht??

lieve Pra.
Hai lieve Binkie,

Nee, voel me volkomen leeg en mijn hele hart roept, ik wel hem terug.

Ik werk me nu te pletter om rond te komen en hij, hij zit met diezelfde loser vrienden vakantie te vieren.

Maar mijn God, mijn hele hart schreeuwt om hem.
Hai lieve Binkie,

Nee, voel me volkomen leeg en mijn hele hart roept, ik wel hem terug.

Ik werk me nu te pletter om rond te komen en hij, hij zit met diezelfde loser vrienden vakantie te vieren.

Maar mijn God, mijn hele hart schreeuwt om hem.
Och lievie toch................................

Ik ken het zo goed..............................

Je komt zelfs in een stadium, dat je jezelf afvraagt, "waarom heb ik die lieverd eigenlijk ooit verlaten" ?.

En vaak , lief Praadtje, kun je erop wachten, dat zich dan binnen afzienbare tijd een situatie voordoet, waarbij je denkt, "oh JA, ik weet 't weer, waarom ik ben weggegaan bij deze L*L .".

Geloof jij deze oude vrouw maar.

Ik stuur je kracht, liefs, en nog een extra knuffel.

Komttie.................

]

Hou je haaks, meidje.
Goed weekend, lieve Pra.

* komt even kijken, of hier nieuws is, en zegt tegen zichzelf, Geen nieuws, Goed nieuws. *
Binkie, lieverd dat je bent.

Ik zie net dit berichtje maar ik moet echt weg nu. Reageer morgen even.

Dank voor je aandacht, je bent een schat
Kalm aan, meidje, haast je langzaam. (!)

En voel het alsjeblieft niet als een verplichting.

Ben al dolblij, met dit signaaltje.

Zorg maar dat het goed met jou, en de jouwen gaat.

Het allerbelangrijkste.

Dag lieverd.
Dag Binkie en andere lezers/schrijvers.

Ik voel me ontzettend klote. Ik probeer me groot te houden en voor de buitenwereld ben ik dat ook. Een sterke vrouw met pit en karakter die er wel komt.

Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat als hij belt ik op mijn knieën terug kruip.

Terwijl ik natuurlijk weet dat ik dat niet moet denken (en hij mij zeker niet zal bellen)

Ik hang nog teveel aan de man die hij was,maar niet meer op de man die hij nu is.

Hij was mijn grote liefde en de verliefdheid van toen was zo heftig dat ik/we zeker wisten dat het nooit meer over zou gaan.

Nu is het een arrogante, manipulerende, vernederende man met foute vrienden en foute zaakjes.

En toch hou ik nog steeds van de man die hij was. Maar ja, die is er niet meer en dat zal ik moeten verwerken.

Maar het doet zeer, verdomd zeer.
Goh, ik heb alles eens terug gelezen en kan het nu pas werkelijk tot me door laten dringen wat er allemaal geschreven is.

Reacties die me deden huilen, me sterk maakten, me lieten lachen en me het gevoel geven dat ik het misschien wel ga redden alleen en vooral niet moet vergeten wat er de afgelopen jaren gebeurd is.

Nogmaals mijn ontzettend grote dank voor Juf dat zij het liedje achterhaald heeft (en natuurlijk voor de anderen die meegezocht hebben).

Ik hoop dat ik nog even op jullie steun mag rekenen want dat heb ik nog wel even nodig denk ik.

Jullie zijn allemaal schatten van vrouwen.
Hai lief Pra,

Wat rot, meid dat je zo (niet) lekker in je vel zit.

Is niet verwonderlijk hoor.

Je hebt maar niet wat voor je kiezen gekregen de laatste tijd.

Misschien heb ik het al genoemd in een vorige post.

Dat scheiding/verhuizing, op sterfgeval na, de grootste stress-verwekkers zijn.

Waar tevens een enorme portie rouw om de hoek komt kijken.

Niet persé voor een ieder, maar toch veelal wel.

You strike 2 out of 3.

Hier moet je lichamelijk en geestelijk van herstellen.

(Wat natuurlijk ook nog eens vlotter gaat, als je 20 plus bent, nietwaar?)

En dit heeft tijd nodig.

En die tijd moet je jezelf gunnen, lieve schat.

Je gedachtengang, begrijp ik héél goed.

Ik rouw nog dagelijks om mijn lieve, fijne, hartelijke, betrouwbare, ,solide, eerlijke, vent, waar ik zo verschrikkelijk verliefd op was, dat ik vaak in zijn bijzijn naar lucht moest happen.

En ook ik wil wel op mijn blote knieën terug kruipen.

Is wel 210 km.

En mijn L*L belt wel. (hoef je ook niet blij mee te zijn hoor.)

Veroorzaakt alleen maar onrust.

MAAR, en nou komttie,

Als ik denk, hoe mijn lieverd veranderd is, in een nare, vervelende, oude, chagerijnige, controlfreakachtige, manipulatieve, gemene, narcistische man.

Dan ben ik zoooooooooooooo blij.

Dat ik er nooit meer ben ingetrapt.

Hij is dit natuurlijk niet geworden, hij is altijd zo geweest.

Heeft het mooi kunnen verbloemen, en ik heb de roze bril een beetje te lang op mijn neus gehad.

Een jaar of 5.

Sukkel.

Praadtje, ik hoop dat ik je een opstekertje kan geven, ik voel mij nu goed, ik heb weer lol.

Heus, er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. (meerdere malen).

Maar de rauwigheid, van de pijnlijke gedachten ebt weg.

Stukje bij beetje.

Langzaam maar zeker!.

Ook zonder wijn .

Ik stuur, je kracht, liefs, en een héle dikke pakkerd.

Jij komt er wel.

Zeker te weten!!.

Wat jij zegt Binkie,

Ze zijn altijd zo geweest. Als ik jou omschrijving lees lijkt het net of we het over dezelfde hebben.

Ik wil niet meer huilen,niet meer bang zijn om het alleen te moeten doen. Ik wil niet meer naar hem verlangen.

Maar ohhhh wat is dat moeilijk. Kan iemand mij vertellen dat deze gevoelens echt, echt verdwijnen?
Lieverd , ik kan en mag natuurlijk niet voor jou spreken.

Dat gaat niet.

Voor mezelf zeg ik, JA, die gevoelens verdwijnen.

Niet van de een op de andere dag,het is een kwestie van slijten.

Het moet uit je systeem.

Wat ik mezelf heb aangeleerd, is het volgende.

Ik heb een paar situaties naar boven gehaald, waarin ik door hem zo vernederd ben, dat het niet meer normaal was.

Alle keren per dag, in het begin wel 30, dat ik aan hem dacht, heb ik direct geschakeld, naar die uiterst onprettige ervaringen.(zacht uitgedrukt)

Ik was mijn eigen 'beste vriendin", om het zo maar te zeggen.

bij mijn vriendinnen hoefde ik al helemaal niet met die "ik mis hem" praatjes aan te komen.

Zo trainde ik mezelf.

Ik hoop dat je mij een beetje begrijpt.

Geloof me, Pra, dat heeft echt geholpen.

Wees alsjeblieft sterk, èn lief voor jezelf.

Je verdient zoveel beter!.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven