Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
je vergeet mij
Kabouter kwam terug onder een andere nick meende ik te lezen aan het begin van een ander topic?
En mij
Ik twijfel..als ze er iets aan doen dan blijf ik..anders ben ik weg
Meds weg? Echt helemaal weg dus? Dat vind ik nou echt, echt heel jammer....
Ik vertrek als die knopjes niet verdwijnen. Ik kom zeker niet terug onder een andere nick.

Ik had al een vieze smaak van de laatste ontwikkelingen en dan dit er nog bij, zonder vooraankondiging.
Denkend aan mogelijk vertrek. En des te langer een fatsoenlijke, inhoudelijke reactie vanuit Sanoma achterwege blijft, des te groter de kans dat ik ga om niet meer terug te komen.
Iets anders
WTF? Ik zie ook al nieuwe nicks verschijnen?

Pfff gezeik.
Ik wil ook dat die knopjes weggaan. Maar waarom zo'n ophef. Iedereen kan alle berichten (ook zonder die knopjes) van dit forum lezen. Loepen kan alleen als je een aangemeld forummer bent. Wat rest is dat er dus iemand via die knoppen (wat ik dus ook liever niet heb) geattendeerd kan worden op een bepaald topic. Maar dat kan ook via mond-op-mond-reclame of via Google.
Ik ben dus nieuw hier op het forum, laat dat duidelijk zijn.
Is er niet een ander forum waar ze wel normaal doen? Zou een hoop van jullie wel missen.
Sorry Mirlo, had mijn reactie iets duidelijker moeten maken. Ik denk er aan om weg te gaan. Als die knoppen niet verdwijnen ga ik zeker weg. En kom niet meer terug dan.
quote:zusenzoo schreef op 13 augustus 2010 @ 13:21:

Ik ben dus nieuw hier op het forum, laat dat duidelijk zijn.O ja, doe je even een rondje in het voorsteltopic dan?
Ik heb mij al voorsgestelt elders het afscheidstopic
quote:Star schreef op 13 augustus 2010 @ 13:21:

Is er niet een ander forum waar ze wel normaal doen? Zou een hoop van jullie wel missen.Ik heb nav deze post eens even gekeken bij libelle: niks geen knopjes daar
Wat heeft het voor zin om onder een andere naam terug te komen? Ik niet helemaal snappen.

Meds weg? Oh nee, dat vind ik toch wel een schok
Viva naar de knoppen.
Ik doe denk ik ook nick veranderen, even wachten tot ik thuis ben.

(en iig berichten wissen).
En Mariannanas, gaat die nog weg?
Ik snap het nog steeds niet, ook niet over die knopjes....

- kun je die knopjes alleen laten gebruiken als je daar zelf toestemming voor geeft?

- of gooit Viva nu alle privacy van de forummers te grabbel?
Viva naar de knoppen.
Nee KW die komt terug bij haar kasteeldames onder een andere naam.
Berichten wissen? Gosje, dat zou me flink wat tijd kosten.
Ik overweeg ook helemaal weg te gaan. Dit gaat mij echt veels te ver. Ik zie ook geen enkele toegevoegde waarde voor welke forummer dan ook in deze functies. Bah!
quote:Arthemis schreef op 13 augustus 2010 @ 13:27:

Ik snap het nog steeds niet, ook niet over die knopjes....

- kun je die knopjes alleen laten gebruiken als je daar zelf toestemming voor geeft?

- of gooit Viva nu alle privacy van de forummers te grabbel?Nee, een ieder kan er op klikken volgens mij.
Weet iemand misschien hoe je je account af kunt (laten) sluiten? Ik zoek me al 5 minuten rot, maar kan niets vinden. Alvast bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven