Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
Ik heb in de OP even op `facebook´ geklikt, maar zonder inloggen kan ik daar niks zien...

Ik heb geen facebook-account.
Viva naar de knoppen.
Sjongejonge, ik hou het amper bij.

Overigens, als dit zo doorgaat, dan vertrek ik ook (maar moet eerst even dit topic onderhouden, duh)
.
Ja, dat vind ik echt.
Ik snap echt niet, echt niet! Waarom er zo'n heisa gemaakt wordt over de knopjes. Uiteraard hadden ze eerder aan moeten geven dat ze er zouden komen en met uitleg... maar het effect is net zo groot als een url ergens neerzetten...

Ja, het wordt makkelijker om op het forum terecht te komen, maar het is een openbaar forum! Altijd even toegankelijk geweest, nu misschien net iets makkelijker.

I just don't get the fuss.
When in doubt, add glitter.
Waarom fokt iedereen elkaar zo op? Ik citeer mezelf nog maar eens:quote:Christiane04 schreef op 13 augustus 2010 @ 13:21:

Ik wil ook dat die knopjes weggaan. Maar waarom zo'n ophef. Iedereen kan alle berichten (ook zonder die knopjes) van dit forum lezen. Loepen kan alleen als je een aangemeld forummer bent. Wat rest is dat er dus iemand via die knoppen (wat ik dus ook liever niet heb) geattendeerd kan worden op een bepaald topic. Maar dat kan ook via mond-op-mond-reclame of via Google.Heeft nou niemand van de paniekvogels hieraan gedacht?
Zet mij maar ook op het lijstje. Ik ga weg en kom onder een andere naam terug.

Wat voor nut het heeft? Mijn loepje gaat dan weg. Nav oa de nieuwe knoppen en het hele gedoe van afgelopen tijd heb ik besloten nog wel te blijven forummen maar niet meer over privé shit. En onder deze nick staan toch teveel privezaken die ik niet 1-2-3 kan wissen..
Perfectionisme is niet perfect...
Kan er mij iemand nu in hemelsnaam uitleggen waarom er de laatste tijd zoveel afscheidstopics zijn? En wat is er in hemelsnaam gebeurt dat er zoveel mensen vertrekken?

MAW ik zie geen reden om te vertrekken.
Ladiedadieda
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 13:36
Reden: wijzig kwoot
% gewijzigd
quote:yathibiyya schreef op 13 augustus 2010 @ 13:33:

Wat voor nut het heeft? Mijn loepje gaat dan weg.Dat loepje kan sowieso alleen aangeklikt worden als je ingelogd forummer bent.
Star, doe es f5
Ja, dat vind ik echt.
.
Ja, dat vind ik echt.
Nummerzoveel, Mariannanas, Meds, Lindy.... dat is wel een enorme aderlating van gezond verstand. Plus dat ik Dubiootje, Iseo en MissMara al tijden niet gezien heb hier. Plus dat Eleonora en Evidenza al minder schrijven. Plus dat er in het verleden ook al forumers zijn vertrokken op een niet zo leuke manier.

Als deze mensen allemaal wegblijven, aangekondigd of niet, dan kan ik ook net zo goed wegblijven. Dan wordt het gehalte dom geouwehoer, gestook, geroddel en gangmakerij relatief wel erg hoog.

Omen? Oehoe, Omen, waar zit je en blijf jij wel?
Ik begrijp dat het over twitter- en hyvesknoppen gaat, maar waar staan die dan??
Heb dus ff dit topic doorlezen.

Wat doen die knopjes eigenlijk? Dat is me nog niet duidelijk.

Ze geven je echte naam toch niet weer??
quote:Christiane04 schreef op 13 augustus 2010 @ 13:38:

[...]

Dat loepje kan sowieso alleen aangeklikt worden als je ingelogd forummer bent.

Klopt. Maar ik denk dat er veel meer mensen hun weg zullen vinden naar het viva forum als er veel gelinkt gaat worden. Zullen wel veel nieuwe aanmeldingen komen. En ik weet best dat we nu ook vindbaar zijn op google, maar is toch anders.

Overigens dacht ik hier al wel langer over hoor. Vind dat ik teveel prive zaken hier heb neergezet. Met een aankomende rechtzaak e.d. (in mijn priveleven) is het denk ik beter als ik wat meer onderkoffer ga voor ik door meer mensen herkend word..
Perfectionisme is niet perfect...
Ik word helemaal sip als ik lees wie er allemaal weg gaan....
quote:korenwolf schreef op 13 augustus 2010 @ 13:40:

Nummerzoveel, Mariannanas, Meds, Lindy.... dat is wel een enorme aderlating van gezond verstand. Plus dat ik Dubiootje, Iseo en MissMara al tijden niet gezien heb hier. Plus dat Eleonora en Evidenza al minder schrijven. Plus dat er in het verleden ook al forumers zijn vertrokken op een niet zo leuke manier.

Als deze mensen allemaal wegblijven, aangekondigd of niet, dan kan ik ook net zo goed wegblijven. Dan wordt het gehalte dom geouwehoer, gestook, geroddel en gangmakerij relatief wel erg hoog.

Omen? Oehoe, Omen, waar zit je en blijf jij wel?Inderdaad dit forum moet wel "body" blijven houden, anders ga ik wel naar Vriendin of zo
quote:Stoeltie schreef op 13 augustus 2010 @ 13:40:

Ik begrijp dat het over twitter- en hyvesknoppen gaat, maar waar staan die dan??Zie de 4 nieuwe knopje bij de OP aan de rechterkant. Ze linken alleen, maar geven geen inhoud of geschiedenis van de forummer weer.
quote:korenwolf schreef op 13 augustus 2010 @ 13:40:

Omen? Oehoe, Omen, waar zit je en blijf jij wel?Dubiootje zie ik nog regelmatig schrijven hoor. (gelukkig wel)
Ik mis hier écht iets geloof ik...
Staken?
Viva naar de knoppen.
quote:zonnetje76 schreef op 13 augustus 2010 @ 13:30:

Weet iemand misschien hoe je je account af kunt (laten) sluiten? Ik zoek me al 5 minuten rot, maar kan niets vinden. Alvast bedankt.

Dat kun je niet zelf doen, maar mailen aan de Angels of aan Naomi, vragen op een mod-topic (bij iedere pijler), of vragen op het Vraag het de Viva-mod topic (bij overig).

Als je fout zit helpen anderen je wel verder.
ach ik kom heus ooit wel eens terug. maar nu doe ik even een sabbatical. Forummers kunnen nu willekeurige topics via hyves en twitter hypen. via google is dat minder voor de hand liggend en aangezien je niet je eigen account kan inactiveren of je eigen geschiedenis kan wissen lopen sommige forummers gevaar herkend te worden,
Is meds weg? Volgens mij heb ik haar nog zien forumnen..

enfin.... wat is het verhaal rondom de "knopjes"??
Bergje, het topic 'Meer knopjes, minder privacy' geeft wat uitleg over de ophef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven