I (would) stay..
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:42
Ik blijf. Ik heb in de afgelopen 10/11 jaar een aantal topics geopend die op 1 hand te tellen zijn. Dus ik dacht gezien de timing kan ik nu mooi van de gelegenheid gebruik maken om een topic te openen om mezelf op de kaart te zetten.
Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..
dus dan maar gelijk wat egoboost.
NB; dit is een luchtige noot..
Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.
Of..
Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..
NB; dit is een luchtige noot..
Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.
Of..
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:45
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:48
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:49
Ik blijf ook. Trouwens niet eens overwogen om weg te gaan. Ik blijf het een ongeloveloos stomme actie vinden en ik kan mij heel goed voorstellen dat bij veel forummers de angst om het hart slaat om herkend te worden. Maar ik heb die angst niet. En dan word ik herkend...nou, de koffie staat klaar hoor . Ik ben trouwens al te oud om mij ergens voor te hoeven schamen .
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:51
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:52
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:51:
[...]
Alsof ik jou zou kunnen vergeten, jij bent mijn favoriet!
(beetje slijmen kan soms handig zijn, ook al is het maar internet) Waarom?
[...]
Alsof ik jou zou kunnen vergeten, jij bent mijn favoriet!
(beetje slijmen kan soms handig zijn, ook al is het maar internet) Waarom?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:53
quote:paloma schreef op 13 augustus 2010 @ 17:49:
Ik blijf ook. Trouwens niet eens overwogen om weg te gaan. Ik blijf het een ongeloveloos stomme actie vinden en ik kan mij heel goed voorstellen dat bij veel forummers de angst om het hart slaat om herkend te worden. Maar ik heb die angst niet. En dan word ik herkend...nou, de koffie staat klaar hoor . Ik ben trouwens al te oud om mij ergens voor te hoeven schamen .
Ben jij una paloma blanca?
vele anderen niet en dat veroorzaakt hun angst.
Hé ik lees koffie en ben gelijk wakker!
Wanneer? En waar?
Ben jij una paloma blanca?
vele anderen niet en dat veroorzaakt hun angst.
Hé ik lees koffie en ben gelijk wakker!
Wanneer? En waar?
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:54