Pilstoppers
woensdag 24 maart 2010 om 22:00
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
dinsdag 3 augustus 2010 om 21:55
Echo was goed! Baby heeft flink liggen zwaaien naar ons. Er zit echt een baby in mijn buik, haha! Het drinkgt nu ook bij Kayleigh door. Ze vraagt nu regelmatig of er ècht een baby in mijn buil zit, haha. En ze had het vandaag op kdv ook al verteld, want toen ik de kids kwam halen benoemde een vriendinnetje dat ik een een baby in mijn buik had. Een leidster erachter kwam er snel bij dat kayleigh dat de hele dag al liep te vertellen, maar ze wisten het niet zeker, haha. Grappig hoor. Ik schreeuw het nog niet echt van de daken, aangezien ik mijn werk volgende week eerst nog op de hoogte wil brengen. Daar zie ik best wel een beetje tegenop... Maar goed, zal het toch een keer moeten vertellen! We zien wel hoe ze het oppakken!
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:03
12-sept, kayleigh heeft ook een afstreepkanlender. Ze gaat nu nog 4 keer naar het kdv en dan hebben we nog een paar dagen vrij en is ze jarig en mag ze naar school. Ze begint het ook wel wat spannend te vinden om afscheid te nemen lijkt het. Wat een gedoe zeg met je broer. Erg vervelend als dat zo'n strijd is, hopelijk snel over.
Nala, leuk een tattoo. En lekker feesten dus. Wanneer ga je wat rust inbouwen om van je moeheid af te komen? Of zit dat er gewoon niet in bij jou? Enne ik werk nu niet meer met gehandicapten, maar als ambulant woonbegeleider en heb met allerlei mensen te maken die ondersteuning nodig hebben op woongebied en dat kan dan op het financiele vlak zijn (meestal aan de orde), maar ook psychisch, sociaal, huisvestingsgebied, prakisch, dagbesteding van alles dus. Heel afwisselend dus en tot nu toe lijkt het me erg leuk! Soms zit je gewoon te kletsen en soms heel actif aan de slag om de administratie op orde te maken of om een uithuiszetting te voorkomen. Nu sjok ik nog overal wat achterna, dus kijk wat mee, maar daar komt snel verandering in!
Nala, leuk een tattoo. En lekker feesten dus. Wanneer ga je wat rust inbouwen om van je moeheid af te komen? Of zit dat er gewoon niet in bij jou? Enne ik werk nu niet meer met gehandicapten, maar als ambulant woonbegeleider en heb met allerlei mensen te maken die ondersteuning nodig hebben op woongebied en dat kan dan op het financiele vlak zijn (meestal aan de orde), maar ook psychisch, sociaal, huisvestingsgebied, prakisch, dagbesteding van alles dus. Heel afwisselend dus en tot nu toe lijkt het me erg leuk! Soms zit je gewoon te kletsen en soms heel actif aan de slag om de administratie op orde te maken of om een uithuiszetting te voorkomen. Nu sjok ik nog overal wat achterna, dus kijk wat mee, maar daar komt snel verandering in!
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:12
Joehoe Kay gefeliciteerd met je goede echo! Wat leuk dat kleine Kay er zo blijmee is . Ik heb afgelopen maanden ook 2 keer gehad dat een kind juichend op me afgerend kwam om te vertellen dat er een baby in de buik van de moeder zat terwijl de moeder er achter aan liep en dat nog niet wilde vertellen
Je werk klinkt echt zo leuk!
Jeetje 12-9 wat naar zeg dat iemand zich ineens ontpopt als naar mens. Wij hadden een paar jaar geleden (en dat sleept nog steeds voort) ook zoiets in de familie. Die vrouw was zelf vreemd gegaan en bleek geld weggesluisd te hebben enz. werkte niet, man helemaal in de schulden want ze hadden net een ander duur huis gekocht en het eerste nog niet verkocht en hij moest alles alleen betalen. Echt een drama en het allerergste: dat nmensen dus ineens zo blijken te zijn. Echt ongelooflijk!
Nala, balen dat je zo moe bent. Hoe komt dat denk je? Ik was heerlijk uitgerust na de vakantie, maar dat is inmiddels al weer weg . Ach, maar ik mag niet klagen: binnenkort zit ik samen met man op een tropisch eiland!!!
Je werk klinkt echt zo leuk!
Jeetje 12-9 wat naar zeg dat iemand zich ineens ontpopt als naar mens. Wij hadden een paar jaar geleden (en dat sleept nog steeds voort) ook zoiets in de familie. Die vrouw was zelf vreemd gegaan en bleek geld weggesluisd te hebben enz. werkte niet, man helemaal in de schulden want ze hadden net een ander duur huis gekocht en het eerste nog niet verkocht en hij moest alles alleen betalen. Echt een drama en het allerergste: dat nmensen dus ineens zo blijken te zijn. Echt ongelooflijk!
Nala, balen dat je zo moe bent. Hoe komt dat denk je? Ik was heerlijk uitgerust na de vakantie, maar dat is inmiddels al weer weg . Ach, maar ik mag niet klagen: binnenkort zit ik samen met man op een tropisch eiland!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:25
Ja, ooooh Frans, ben erg jaloers hoor. Wij gaan helemaal niet weg, we hadden amper vakantie vanwege onze leuke chili reis. En ik had mijn vakantie gepland om kayleighs eerste schoolweken wat te begeleiden, dus ook nog echt geen tijd voor vakantie. Zielig ben ik hè!
Enne dat verhaal van die familie, zou zo een klant van mij kunnen zijn, dat soort verhaen kom je dus ook vaak tegen, dat de man of vrouw waar ze jaren mee geleefd hebben ineens heel iemand anders blijkt te zijn. Sneu hoor, helemaal als er ook nog kids in het spel zijn, want die heeft ouders die elkaar haten en er een flinke puinhoop van gemaakt hebben.
Enne dat verhaal van die familie, zou zo een klant van mij kunnen zijn, dat soort verhaen kom je dus ook vaak tegen, dat de man of vrouw waar ze jaren mee geleefd hebben ineens heel iemand anders blijkt te zijn. Sneu hoor, helemaal als er ook nog kids in het spel zijn, want die heeft ouders die elkaar haten en er een flinke puinhoop van gemaakt hebben.
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:33
Fijn dat de echo goed was Kay!
Ik vind het erg moeilijk om grote rustmomenten in te bouwen.
Probeer het wel hoor, maar moet voor mijn doen ook veel werken deze weken.
Denk toch maar eens ook naar de ha, bloed laten checken.
12-9, wat sneu voor je broer zeg. Lijkt me echt wel pittig.
Frans, ik weet niet waar de vermoeidheid vandaan komt. Zal wel van meerdere dingen komen.
Tuurlijk door mijn drukke leven, maar hoor ook van veel meiden met kids dat zij dit ook allemaal hadden het eerste jaar.
Ga nu lekker slapen. Baai!
Ik vind het erg moeilijk om grote rustmomenten in te bouwen.
Probeer het wel hoor, maar moet voor mijn doen ook veel werken deze weken.
Denk toch maar eens ook naar de ha, bloed laten checken.
12-9, wat sneu voor je broer zeg. Lijkt me echt wel pittig.
Frans, ik weet niet waar de vermoeidheid vandaan komt. Zal wel van meerdere dingen komen.
Tuurlijk door mijn drukke leven, maar hoor ook van veel meiden met kids dat zij dit ook allemaal hadden het eerste jaar.
Ga nu lekker slapen. Baai!
dinsdag 3 augustus 2010 om 23:01
Kay, super zeg echo helemaal goed. Heb je toch even nodig zo'n echo. Wel balen dat jullie nu helemaal geen vakantie hebben.
stellen jullie chili nu nog een poosje uit?
Frans, oh jaloers, lekker alleen met man op vakantie.
Ben ook blij dat het nu over is voordat ze kinderen hebben. Zoals ze nu vechten om hond, moet er niet aan denken dat er kinderen waren geweest. Zij wil het huis wel kopen (en beweert dat ze dat ook kan) dus dan zou mijn broer er wel snel vanaf zijn.
Hopen dat het nu beetje snel gaat kan hij ook weer verder kijken voor iets voor zichzelf. Je wil toch ook niet meer bij je ouders inwonen op een gegeven moment.
En nu ga ik ook echt slapen, welterusten!
stellen jullie chili nu nog een poosje uit?
Frans, oh jaloers, lekker alleen met man op vakantie.
Ben ook blij dat het nu over is voordat ze kinderen hebben. Zoals ze nu vechten om hond, moet er niet aan denken dat er kinderen waren geweest. Zij wil het huis wel kopen (en beweert dat ze dat ook kan) dus dan zou mijn broer er wel snel vanaf zijn.
Hopen dat het nu beetje snel gaat kan hij ook weer verder kijken voor iets voor zichzelf. Je wil toch ook niet meer bij je ouders inwonen op een gegeven moment.
En nu ga ik ook echt slapen, welterusten!
dinsdag 3 augustus 2010 om 23:24
Kay, wat super dat de echo goed was. Kan me voorstellen dat het spannend is om het op je nieuwe werk te vertellen.
Klinkt wel als een afwisselende job!
12-9 wat een ellende zeg met je broer en zijn ex. Niet voor te stellen dat mensen zo doen. Hoop voor je dat het snel afgerond is.
Nala, wel even je bloed laten prikken hoor.
Frans, dat is ook lekker nog een vakantie voor de boeg
Bedankt voor de felicitaties.
We hebben leuke dagen gehad. Zaterdag lekker bbq met vrienden. Zondag hele dag door visite.
En de afgelopen 2 dagen waren we bekaf hhahaha.
We hebben Luke een stuurtje en verrekijker gegeven voor op de speeltoren.
Verder heeft hij leuk speelgoed gekregen. Hij was echt jarig
Duik nu ook mijn bed in.
Klinkt wel als een afwisselende job!
12-9 wat een ellende zeg met je broer en zijn ex. Niet voor te stellen dat mensen zo doen. Hoop voor je dat het snel afgerond is.
Nala, wel even je bloed laten prikken hoor.
Frans, dat is ook lekker nog een vakantie voor de boeg
Bedankt voor de felicitaties.
We hebben leuke dagen gehad. Zaterdag lekker bbq met vrienden. Zondag hele dag door visite.
En de afgelopen 2 dagen waren we bekaf hhahaha.
We hebben Luke een stuurtje en verrekijker gegeven voor op de speeltoren.
Verder heeft hij leuk speelgoed gekregen. Hij was echt jarig
Duik nu ook mijn bed in.
donderdag 5 augustus 2010 om 09:46
Murning!
Ik heb een beetje last van een kater... Ben gistervond naar de feesttent gegaan, Vent bleef bij Esmée thuis, die is dinsdag geweest.
Ging met 3 vriendinnen en kwamen nog 3 vrienden daar tegen. Dachten eventjes te gaan, maar zijn gewoon tot het eind gebleven. (middernacht was dat hoor, dus viel nog mee )
Maar heb het super naar mijn zin gehad.
Esmée gaat vanmiddag naar mijn ouders en slaapt daar een nachtje.
Kunnen wij vanmiddag bij touwtrekken kijken, de oude straat doet mee.
Vanaaf gaan we saampies ff ergens wat eten en daarna met de vrienden naar de feesttent.
Morgen komt mijn zusje voor 2 nachtjes logeren.
Kunnen we nog gezellig naar de braderie en boottocht kijken. Daar komen mijn ouders met Esmée weer naartoe.
Dus heb erg veel zin in deze dagen!
Ik heb een beetje last van een kater... Ben gistervond naar de feesttent gegaan, Vent bleef bij Esmée thuis, die is dinsdag geweest.
Ging met 3 vriendinnen en kwamen nog 3 vrienden daar tegen. Dachten eventjes te gaan, maar zijn gewoon tot het eind gebleven. (middernacht was dat hoor, dus viel nog mee )
Maar heb het super naar mijn zin gehad.
Esmée gaat vanmiddag naar mijn ouders en slaapt daar een nachtje.
Kunnen wij vanmiddag bij touwtrekken kijken, de oude straat doet mee.
Vanaaf gaan we saampies ff ergens wat eten en daarna met de vrienden naar de feesttent.
Morgen komt mijn zusje voor 2 nachtjes logeren.
Kunnen we nog gezellig naar de braderie en boottocht kijken. Daar komen mijn ouders met Esmée weer naartoe.
Dus heb erg veel zin in deze dagen!
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:39
Klinkt gezellig hoor Nala. Rest van de dagen ook leuk?
12-sept, ja chili stellen we nog maar uit. Wanneer weten we niet. Beste reistijd in het zuiden van chili is van nov tot maart, dus niet echt handig met een leerplichtig kind. Dus we weten het nog niet helemaal...
Frans, wanneer vertrek je?
Hera, mooi dat de verjaardag een succes was en Luke helemaal jarig was!
12-sept, ja chili stellen we nog maar uit. Wanneer weten we niet. Beste reistijd in het zuiden van chili is van nov tot maart, dus niet echt handig met een leerplichtig kind. Dus we weten het nog niet helemaal...
Frans, wanneer vertrek je?
Hera, mooi dat de verjaardag een succes was en Luke helemaal jarig was!
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:41
pffff, ben blij dat het weekend is, was een druk weekje, ook voor de kids. Dit zijn 4 dagen naar het kdv geweest, terwijl ze normaal 2 hooguit 3 dagen gaan. Dus die waren ook best gesloopt. Ben nu maandag en dinsdag ook vrij, dus lekker lang weekend voor de boeg, heerlijk!
Allemaal een fijn weekend? Worden er nog leuke dingen gedaan?
Allemaal een fijn weekend? Worden er nog leuke dingen gedaan?
vrijdag 6 augustus 2010 om 21:01
Kay, kan je voor zoiets geen uitzondering krijgen (kan zo een heel rijtje bekende kinderen opnoemen die dat ook krijgen)
Nu lekker lang weekend super!
Nala, en hoe was je avondje uit? Lekker uitgeslapen vanmorgen?
Gezellig dat je zusje komt. Hoe is het met haar?
Hier een beetje in de stress. Man is met mijn broer, de hond naar zijn ex brengen en spullen ophalen. Maar nu belde hij net dat ze de sloten heeft verandert en de sleutel niet wil geven. En de papieren die ze van de rechter moest afgeven had ze niet, want de printer deed het niet (uitspraak is al van ruim een week geleden). Maar toen ik man aan de telefoon had (die buiten stond) hoorde ik haar schreeuwen. Dus ik heb maar snel opgehangen. Het was nu wel weer rustig, maar zal blij zijn als ze op weg zijn naar huis.
Nala, en hoe was je avondje uit? Lekker uitgeslapen vanmorgen?
Gezellig dat je zusje komt. Hoe is het met haar?
Hier een beetje in de stress. Man is met mijn broer, de hond naar zijn ex brengen en spullen ophalen. Maar nu belde hij net dat ze de sloten heeft verandert en de sleutel niet wil geven. En de papieren die ze van de rechter moest afgeven had ze niet, want de printer deed het niet (uitspraak is al van ruim een week geleden). Maar toen ik man aan de telefoon had (die buiten stond) hoorde ik haar schreeuwen. Dus ik heb maar snel opgehangen. Het was nu wel weer rustig, maar zal blij zijn als ze op weg zijn naar huis.
vrijdag 6 augustus 2010 om 21:56
quote:twaalfseptember schreef op 06 augustus 2010 @ 21:01:
Kay, kan je voor zoiets geen uitzondering krijgen (kan zo een heel rijtje bekende kinderen opnoemen die dat ook krijgen)
Ja heb wel een heel goed excuus, per ongeluk zwanger worden, hoe kan ik daar in hemelsnaam zelf verantwoordelijk voor zijn, haha
Ja heb wel een heel goed excuus, per ongeluk zwanger worden, hoe kan ik daar in hemelsnaam zelf verantwoordelijk voor zijn, haha
zondag 8 augustus 2010 om 10:24
Jemig 12/9 wat een zooitje. Wat een toestand. Ook voor de naasten een moeilijk verhaal om aan te zien.
Kay, gefeliciteerd met je goede echo! Superfijn dat alles goed is
Nala, hoe zijn je avondjes uit? Zie op je hyves steeds gezellig dingen voorbij komen!
Hera, nog gefeliciteerd met je ventje! Wat een mooi feestje is het geweest.
Hoe is het met jullie inmiddels vast niet meer zo kleine pup?
Frans, Maleisie klinkt echt heerlijk. Maar een week zonder kinderen...Pff. Het is best een beetje raar. Toch is het wel lekker, even 'samen-tijd' en dat ook nog in verweggistan!
Wij zijn terug uit Drenthe. Was heerlijk daar. Al zat het weer niet echt mee. Maar goed. Allemaal leuke dingen gedaan en veel gezwommen in het zwembad op het park bij m'n ouders. Zwemmen is altijd goed, dus bij stortbuien prima vermaak. Ik word dan altijd zo lekker verwend door m'n moeder. Mag niks doen, mag niet helpen etc., moet verplicht blijven zitten anders wordt ze boos
Daphne kon niet wachten om naar huis te gaan en toen we eindelijk thuis kwamen, stormde ze naar boven naar haar nieuwe kamer. Echt een succes. We spelen al sinds vrijdagmiddag boven. En slapen dat ze doet, in haar nieuwe bed! Geweldig! (vanmorgen half 10!! Wat heerlijk!)
Fijne zondag allemaal!
Kay, gefeliciteerd met je goede echo! Superfijn dat alles goed is
Nala, hoe zijn je avondjes uit? Zie op je hyves steeds gezellig dingen voorbij komen!
Hera, nog gefeliciteerd met je ventje! Wat een mooi feestje is het geweest.
Hoe is het met jullie inmiddels vast niet meer zo kleine pup?
Frans, Maleisie klinkt echt heerlijk. Maar een week zonder kinderen...Pff. Het is best een beetje raar. Toch is het wel lekker, even 'samen-tijd' en dat ook nog in verweggistan!
Wij zijn terug uit Drenthe. Was heerlijk daar. Al zat het weer niet echt mee. Maar goed. Allemaal leuke dingen gedaan en veel gezwommen in het zwembad op het park bij m'n ouders. Zwemmen is altijd goed, dus bij stortbuien prima vermaak. Ik word dan altijd zo lekker verwend door m'n moeder. Mag niks doen, mag niet helpen etc., moet verplicht blijven zitten anders wordt ze boos
Daphne kon niet wachten om naar huis te gaan en toen we eindelijk thuis kwamen, stormde ze naar boven naar haar nieuwe kamer. Echt een succes. We spelen al sinds vrijdagmiddag boven. En slapen dat ze doet, in haar nieuwe bed! Geweldig! (vanmorgen half 10!! Wat heerlijk!)
Fijne zondag allemaal!
zondag 8 augustus 2010 om 12:53
Ohhh wat heerlijk DDDJ. De kamer is ook erg mooi geworden.
12-9 wat een ellende zeg. Pfff dan zit je inderdaad niet rustig thuis als je dat hoort via de telefoon
Nala, ben je nog bij de dokter geweest i.v.m. je vermoeidheid?
Ik liet gisteren met de jongens de hond uit. En Luke had echt zo'n val dag.
En ja hoor hij viel weer. Met zijn kin op de rand van het wegdek.
Hij heeft een schattig kuiltje in zijn kin en net onder dat kuiltje een sneetje met een bocht erin.
Dus twijfel, twijfel pleister of toch lijmen/hechten.
Huisartstenpost gebeld en toch maar heen.
En inderdaad even lijmen. Stoere pleister erop en klaar.
Hij vond het geweldig. Kreeg voor de afleiding nog een pleister op zijn arm en die laat hij nu aan iedereen zien.
Wijst naar de pleister op zijn arm , dan naar zijn kin (waar de pleister al weer af is) en zegt Au
Straks komt een vriendin langs en hoop eigenlijk dat we lekker buiten kunnen zitten. Maar nu regent het nog.
Fijne zondag allemaal
12-9 wat een ellende zeg. Pfff dan zit je inderdaad niet rustig thuis als je dat hoort via de telefoon
Nala, ben je nog bij de dokter geweest i.v.m. je vermoeidheid?
Ik liet gisteren met de jongens de hond uit. En Luke had echt zo'n val dag.
En ja hoor hij viel weer. Met zijn kin op de rand van het wegdek.
Hij heeft een schattig kuiltje in zijn kin en net onder dat kuiltje een sneetje met een bocht erin.
Dus twijfel, twijfel pleister of toch lijmen/hechten.
Huisartstenpost gebeld en toch maar heen.
En inderdaad even lijmen. Stoere pleister erop en klaar.
Hij vond het geweldig. Kreeg voor de afleiding nog een pleister op zijn arm en die laat hij nu aan iedereen zien.
Wijst naar de pleister op zijn arm , dan naar zijn kin (waar de pleister al weer af is) en zegt Au
Straks komt een vriendin langs en hoop eigenlijk dat we lekker buiten kunnen zitten. Maar nu regent het nog.
Fijne zondag allemaal
maandag 9 augustus 2010 om 10:39
Jep, de rest van de dagen zijn ook erg gezellig geweest. Veel gedaan dit weekend.
Helaas ben ik gister wel door mijn rug gegaan.
Raapte een speeltje van de grond op en toen schoot het erin.
Er is nog geen verbetering opgetreden, dus maar ff de ha opgebeld.
Moet het eerst met praracetamol gaan proberen.
Maar baal er echt van. Kon ik eindelijk weer eens de badkamer onder handen nemen... (Esmée zit op kdv) Nu moest ik Vent zelfs bellen, of die Esmée uit bed wilde halen en zo.
Ga nu dan maar Esmée d'r kdv traktaties maken.
12-9, met mijn zusje gaat het goed.
Helaas ook rugklachten, dus moet het rustiger aan doen.
Ze is nu 23 weken zwanger.
Maar wat een gedoe bij je broer zeg. Is de rust weer een beetje terug gekeerd?
DDDJ, super dat Daphne de kamer zo geslaagd vindt!
Zag de foto's en vind het ook niet gek hoor, want hij ziet er geweldig uit!
Hera, nog niet bij de ha geweest, ivm vermoeidheid.
Wil het even aankijken. Heb het ook zo druk, dus denk dat het voornamelijk daar door komt.
De maand sept ziet er wat rustiger uit en dat wil ik zo proberen te houden.
Hoe is het nu met Luke zijn kin? Stoere vent hoor.
Helaas ben ik gister wel door mijn rug gegaan.
Raapte een speeltje van de grond op en toen schoot het erin.
Er is nog geen verbetering opgetreden, dus maar ff de ha opgebeld.
Moet het eerst met praracetamol gaan proberen.
Maar baal er echt van. Kon ik eindelijk weer eens de badkamer onder handen nemen... (Esmée zit op kdv) Nu moest ik Vent zelfs bellen, of die Esmée uit bed wilde halen en zo.
Ga nu dan maar Esmée d'r kdv traktaties maken.
12-9, met mijn zusje gaat het goed.
Helaas ook rugklachten, dus moet het rustiger aan doen.
Ze is nu 23 weken zwanger.
Maar wat een gedoe bij je broer zeg. Is de rust weer een beetje terug gekeerd?
DDDJ, super dat Daphne de kamer zo geslaagd vindt!
Zag de foto's en vind het ook niet gek hoor, want hij ziet er geweldig uit!
Hera, nog niet bij de ha geweest, ivm vermoeidheid.
Wil het even aankijken. Heb het ook zo druk, dus denk dat het voornamelijk daar door komt.
De maand sept ziet er wat rustiger uit en dat wil ik zo proberen te houden.
Hoe is het nu met Luke zijn kin? Stoere vent hoor.
donderdag 12 augustus 2010 om 21:53
Echóóóó.
Alles goed met iedereen?
Hier nog steeds veel last van mijn rug. Bij fysio geweest en bleek dat mijn re-heup iets naar voren was geschoven.
Nu hopen dat 'ie het meer recht heeft gekregen en dat de klachten minder worden.
Maar tot nu toe valt dat tegen...
Esmée loopt ook te tobben. Ze heeft dinsdag d'r prikjes gehad en heeft er aardig wat last van.
Ook komen er aardig wat tandjes boven door, dus mevrouw heeft het de laatste dagen niet zo naar d'r zin.
Alles goed met iedereen?
Hier nog steeds veel last van mijn rug. Bij fysio geweest en bleek dat mijn re-heup iets naar voren was geschoven.
Nu hopen dat 'ie het meer recht heeft gekregen en dat de klachten minder worden.
Maar tot nu toe valt dat tegen...
Esmée loopt ook te tobben. Ze heeft dinsdag d'r prikjes gehad en heeft er aardig wat last van.
Ook komen er aardig wat tandjes boven door, dus mevrouw heeft het de laatste dagen niet zo naar d'r zin.
vrijdag 13 augustus 2010 om 20:41
Hera, alles weer goed met Luke, kin weer mooi aan het genezen?
Nala, vervelend zeg van je rug. Hopelijk snel weer wat beter. Met Esmée ook, stomme prikken en tandjes ook.... Wel lekker genoten van de feestweek lees ik. Leuk hoor!
Las op hyves dat Frans hoog en droog in het verre oosten zit te genieten, lekker hoor!
Ik hen nu ook lekker vakantie!!!!! Heerlijk. Gisteren mijn proeftijdgesprek gehad en verteld dat ik zwanger ben. Stond mijn teamleider wel even van te kijken, wist niet goed wat hij moest zeggen, maar stamelde uiteindelijk toch gefeliciteerd. Hij was er duidelijk niet echt blij mee, maar vond het ook weer geen reden om me naar huis te sturen, want verder waren ze toch best tevreden over mij, jeuj! Nu goed mijn best doen, want ik heb maar een half jaar contract en als dat ophoud gaat mijn zwangerschapsverlof ongeveer in, dus als ze nog van me af willen kan het dan ook nog.... Maar goed eerst ben ik even veilig gesteld, dat zien we later wel weer!
Nala, vervelend zeg van je rug. Hopelijk snel weer wat beter. Met Esmée ook, stomme prikken en tandjes ook.... Wel lekker genoten van de feestweek lees ik. Leuk hoor!
Las op hyves dat Frans hoog en droog in het verre oosten zit te genieten, lekker hoor!
Ik hen nu ook lekker vakantie!!!!! Heerlijk. Gisteren mijn proeftijdgesprek gehad en verteld dat ik zwanger ben. Stond mijn teamleider wel even van te kijken, wist niet goed wat hij moest zeggen, maar stamelde uiteindelijk toch gefeliciteerd. Hij was er duidelijk niet echt blij mee, maar vond het ook weer geen reden om me naar huis te sturen, want verder waren ze toch best tevreden over mij, jeuj! Nu goed mijn best doen, want ik heb maar een half jaar contract en als dat ophoud gaat mijn zwangerschapsverlof ongeveer in, dus als ze nog van me af willen kan het dan ook nog.... Maar goed eerst ben ik even veilig gesteld, dat zien we later wel weer!
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:14
Lekker Kay, vakantie.
En ook fijn dat het gesprek op je werk goed verliep.
Mijn rugpijn is sinds vanavond weer toegenomen. Kan wel janken. Want het leek steeds beter te gaan.
Baal ook wel, want hebben morgen een feestje. Zal wel de hele avond op een stoel zitten worden...
Esmée blijft ook mieperig, dus wordt tijd dat het hier weer wat lekkerder gaat.
Wat wel weer leuk is, is dat Esmée volop loopt achter de loopkar aan. Echt geweldig om te zien!
En ook fijn dat het gesprek op je werk goed verliep.
Mijn rugpijn is sinds vanavond weer toegenomen. Kan wel janken. Want het leek steeds beter te gaan.
Baal ook wel, want hebben morgen een feestje. Zal wel de hele avond op een stoel zitten worden...
Esmée blijft ook mieperig, dus wordt tijd dat het hier weer wat lekkerder gaat.
Wat wel weer leuk is, is dat Esmée volop loopt achter de loopkar aan. Echt geweldig om te zien!
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:45
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:52
Ben er ook nog
Nala, wat balen van je rug zeg. Hopelijk doet een nachtje slapen nog iets goeds (als Esmée tenminste doorslaapt)
Wat goed nu al zo aan het lopen, het is wel een vlugge tante zeg.
Kay, lekker vakantie! En fijn dat het gesprek goed is gegaan. Hopen dat ze over half jaar zo tevreden zijn dat ze je die paar maanden wel kunnen missen.
Hier gaat alles zijn gangetje. Vorige week kon ik mijn schatjes wel achter het behang plakken maar deze week zijn ze weer erg lief. (lees Ties speelt veel buiten, dus zo kunnen ze elkaar niet in de haren vliegen ) Ben ook wel blij dat Ties naar school gaat, dan is Fenne af en toe alleen en dan kan ze veel rustiger spelen.
Kay, gaat kayleigh nog oefenen op school of meteen helemaal? Heb je dit weekend feest?
Wij gaan morgen kijken voor een vouwwagen.
Nala, wat balen van je rug zeg. Hopelijk doet een nachtje slapen nog iets goeds (als Esmée tenminste doorslaapt)
Wat goed nu al zo aan het lopen, het is wel een vlugge tante zeg.
Kay, lekker vakantie! En fijn dat het gesprek goed is gegaan. Hopen dat ze over half jaar zo tevreden zijn dat ze je die paar maanden wel kunnen missen.
Hier gaat alles zijn gangetje. Vorige week kon ik mijn schatjes wel achter het behang plakken maar deze week zijn ze weer erg lief. (lees Ties speelt veel buiten, dus zo kunnen ze elkaar niet in de haren vliegen ) Ben ook wel blij dat Ties naar school gaat, dan is Fenne af en toe alleen en dan kan ze veel rustiger spelen.
Kay, gaat kayleigh nog oefenen op school of meteen helemaal? Heb je dit weekend feest?
Wij gaan morgen kijken voor een vouwwagen.