tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Olijf, op de hyves denk ik?
Ik chatte net ff op hyves naar je, maar of dat werkt niet of je zag het niet. Ik stuur je wel ff een berichtje daar!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, de hyves-chat en ik zijn nooit vriendjes kunnen worden helaas... Krijg 'm of niet aan de praat of m'n pc gaat over de groene...

Ik ga kijken!
Jaja, zeker over mij, he, Olijf? Over mij willen kletsen?! Grrr!

* neemt nog een slok *
Nah, je krijgt nu een leeg berichtje van me

gOED, POGING 2...
Inmiddels 2 lege berichtjes verder begin ik me toch af te vragen of ik de enige ben die niet aan de alcohol zit vanavond
Hm, tja...ik ben echt nuchter hoor! Alleen ietwat geïrriteerd omdat ik niet kan vinden wat ik zoek en die shitchat van hyves niet werkt... Maar goed, als het goed is heb je nu een berichtje binnen
Tsk, doe eens niet zo verwaand blote-Delphi-zonder-jurk
Dank Babs

Nu kan ik lekker gaan slapen

Truste allemaal/zuip ze!!
Berichtje teruggestuurd Olijf!

En delphi, neem nog maar 'n stevige slok, je moet er niet zo zwaar aan tillen joh. En als je dat toch doet, moet je cranberry-light nemen. In een dun glas. Met aangelengde wodka. En geen ijsblokjes. Weet je wel wat die wegen joh? Geen wonder dat je er zwaar aan telt!
Wat, staar jij naar mij tieten, Olijf??

Welterusten
Truste Olijf!

En ik hier typen en typen en typen... en nou is m'n kapsalon koud...
Eet smakelijk, Babs. Ik lus ook wel wat.... Wordt een kitkat denk ik
Wat is nou in hemelsnaam weer een kapsalon om te eten??? Kauwt dat lekker, al die borstels en krulspelden?
quote:delphicat schreef op 14 augustus 2010 @ 01:47:

Wat, staar jij naar mij tieten, Olijf??

Welterusten Ssst, dadelijk word ik van de tettermeet geweerd
ja ik verander nog weleens naar mrs figg. kv vind ik zo naar. haha

ik lig nu heel soezig in bed. mmm

alleen eh..sjors ligt hier op de grond voor zijn avondlijkse manicure..

mehn.. zo savonds laat, in deze stadse stilte waar je een straat verderop nog een naald hoort vallen, klinkt dat toch zo hard en goor! je zou denken dat hij alles eraf scheurt..

nu weer een poging doen om te slapen.

btw bieb. tussen R. en mij, wij zijn nu ijna 7jaar samen, is t ook een keer uit gegaan door meneer.

we woonde toen 100km uit elkaar. vonken vlogen er vanaf. en op een avond dat ik bij hem was.. lekker gekroeld te hebben zei hij opeens.. hoe zie jij ons?.. toen kwam er uit dat hij het niet meer zag zitten. 4min later stond hij al buiten met zijn vrienden want blijkbaar hadden ze afgesproken. kon ik me haastig aankleden,trein halen en terug naar huis. totaal in zak en as.

drie dagen later belde ik hem op..was dat domme ding zich van niets bewust.. uitmaken?ik?maar ik ben stapelgek op je..

mannen....
mmmm kapsalon.....
quote:Olijfje_ schreef op 14 augustus 2010 @ 01:49:

[...]

Ssst, dadelijk word ik van de tettermeet geweerd Ja er zijn al vele, vele klachten binnengekomen
maar ik ging slapen.

trusten ladies!

(ik kreeg 4min geleden een email van iemand op mp..die zal zich ook wel rot schrikken dat hij gelijk een mail terug heeft)
Olijf, de kapsalon is een goddelijke caloriebom. Bevat werkelijk alles wat je niet zou moeten eten. En dan veel. En vet. En wordt gebracht door de bezorgturk. Vanaf maandag moet de lokale bezorgturk ook in gaan krimpen trouwens, hij zit om 9 uur bij 't CWI voor deeltijd-WW geloof ik.

Maar het is een bodem shoarma, daaroverheen friet, compensatiesla, kaas, goeie dot knoflooksaus en dat geheel even onder de grill zodat de patat zacht wordt, de shoarma keihard, de sla slap èn de kaas smelt. Dat smelten van de kaas is cruciaal: dan is 'ie klaar en druipt het hele bakje pas echt van de vettigheid.
Truste figg!!! Slaap lekker!
LOL @ delphicat en olijf.

aaaaa nu eccht naar bed. maar bedankt voor de grote glimlach waarmee ik nu n bed ga. sjors isa ook gestopt... rust..eindelijk!
Pfff, KV jij zal je toen k*t hebben gevoeld? En hij had echt niet door hoe het bij jou binnen was gekomen? Ik neem aan dat jullie hierover wel uitgebreid hebben gesmst gepraat?

Fijn dat het toch goed kan komen na zoiets. las het ook al van Poez.
Slaap lekker Kfigg!
hier zit er ook een schijfje tomaat op de kapsalon.. voor de healthy mensen onder ons.

i'm out! buutvrij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven