Sticker helpt dus!!

14-08-2010 10:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sta ik net in de keuken en zie door het raam twee mannen aankomen. Bij sommige mensen kun je precies zien, dat het van één of ander geloofsgedoe is.

Maar sinds een tijdje heb ik een sticker bij de bel: Geen geleur en gezeur: Commercie, Geloof (goede doelen heb ik doorgestreept).

Ik zag ze lezen en ja hoor...ze gingen weer! Dus het helpt echt!

Die sticker heb ik eens via Internet besteld....
Jawel hoor, zolang ze maar geen geld komen halen, spullen willen verkopen of me een geloof aan willen smeren.
Ik hou er inderdaad niet van als vreemden ongevraagd aanbellen. Meestal komen ze namelijk voor zaken waar ik totaal niet in geinteresseerd ben. Buren en kennissen zijn een ander verhaal maar dat zijn dan ook geen vreemden.

En ja hoor, iedereen mag bij me aanbellen, ik doe alleen niet open
Ik heb zelf een tekst gemaakt en deze geprint.

Die hangt op ooghoogte aan de binnenkant van de ruit.

Doordat het moeilijk is om bepaalde huisnummers te vinden in de straat waar ik woon, heb ik ook een kleine route-beschrijving hangen. Dan kan ik lekker blijven liggen als er weer eens een taxi om 6:30 aanbelt.

Alleen bij kinderen gaat het mis, maar dat is niet erg.

EDIT: Het probleem is eerder het tijdstip van aanbellen. Zo rond etenstijd. Nu geen last meer van.

EDIT: Weet nu alleen niet meer of de buurvrouw een eindje verderop nog steeds aan het daten is......
ik vind het juist wel gezellig die jehova's...vanmorgen waren ze er toevallig en hebben we even gekletst over zijn zoontje wat ik op de arm had..

mensen zijn vrij om bij me aan te bellen hoor..of ik altijd zin heb in een praatje is een 2e
ehm..het ging trouwens over mijn zoontje * ziet zichzelf al weerloze kinderen uit de handen van jehova's trekken*
Ik vind er niks gezelligs aan, aan Jehova's. Ze komen me ongevraagd overtuigen van iets waar ik totaal geen interesse in heb.

Ik kan ze dus beter de moeite besparen door ze te waarschuwen.

Komen ze nou alleen een bakkie doen, hoeft het niet over het geloof te gaan en heb ik er de tijd voor, dan zijn ze van harte welkom.
quote:riekie84 schreef op 14 augustus 2010 @ 12:50:

ehm..het ging trouwens over mijn zoontje * ziet zichzelf al weerloze kinderen uit de handen van jehova's trekken*LOL
Wie weet trouwens hoe dat zit met Jehova's? Moeten ze een bepaald aantal huizen langs? Moeten ze een bepaald aantal krantjes kwijt? Moeten ze een bepaald aantal uren langs de deuren lopen? Of moeten ze net zolang doorgaan tot ze iemand bekeren? Ik ben wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.
Hier geen last van Jehova getuigen.

dat is het voordeel van wonen in een aso buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven