Minnaar deel 12

07-08-2010 12:27 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
cabrio geniet lekker en hou het vast dat goed in je vel zitten je heb het zo verdiend !

ik voel me ook een stuk lekkerder als maanden terug,heb weer lol,geniet van de leuke dingen die op mij pad komen en ga dat net als jij vast houden en genieten!

ik heb alles hier gelezen en laat het voor wat het is,de sportschool wacht
quote:stewardess schreef op 14 augustus 2010 @ 10:51:

[...]

Ik heb het net nagevraagd bij iemand die daar lid is, misschien heeft ze zich ooit aangemeld maar nooit geschreven. Haddock heeft m.i gelijk. Dussss.......

Zijn we het bijna eens :-). Ik ken ook iemand die daar lid is en destijds heeft zowel deze persoon als Angel zelf, los van elkaar en van uit zichzelf, aangegeven dat zij elkaar hadden 'gesproken' op EH. Deze persoon gaf aan dat Angel daar schreef maar een stuk minder fanatiek als hier. Dus dat klopt wel. Van Angel weet ik dat zij daar destijds schreef onder een andere nick als hier. Verder zijn er nog wat dingetjes waardoor ik gewoon weet dat het waar is.

En verder laat ik het ook hierbij, het is al een roerige dag geweest begrijp ik uit de berichten van V-angel3. Ik ben er absoluut voor dat vetes achter de schermen en desnoods via de viva-angels uitgevochten moeten worden en niet hier op het forum. Normaal blijf ik hier dus buiten, in dit geval vond ik het echter niet terecht dat Angel werd beschuldigd van liegen terwijl ik gewoon zeker weet dat het niet zo is.

Fijn weekend allemaal.
@ Angel3: ik had gehoopt dat mijn "ja, dat voelt zo" voldoende was geweest. Het gevoel dat Haddock opriep, reedt oude wonden open. Ik zal niet meer reageren.

@ Angel1971: Thanks.
Cabrio, ik hoop toch dat je verder wel blijft reageren hier .

Als er dingen spelen uit het verleden, lijkt het mij ook beter dit elders uit te spreken. Of achter de schermen, of desnoods in het napraattopic (al moet dat wel volgens de forumregels gebeuren natuurlijk).

Het is zo zonde voor de rest van de mensen in dit topic....
Goed Angel3, ik ga de sfeer hier niet verpesten en ga er vanuit dat anderen dat dan ook niet doen.

Het is inderdaad zo dat de sfeer soms even iets anders is. Hoort ook bij de dynamiek van zo'n forum. Jij zit er nu wat meer bovenop, waarvan akte. Is even wennen en ik vind toch echt dat je echt wel mag laten weten als je iets anders ziet.

Verder blijf ik posten zoals altijd (dus niet hakkend), en ik zie wel een mail verschijnen als dat niet goed blijkt te zijn.

Terug on-topic.
Ik zal beginnen met terug on-topic.

Alhoewel, nr1-loos en minnaar-loos, maar dat mocht hier had ik begrepen Vanavond privé after-sauna-party. Heb er zin in! Uiteraard kies ik voor de optie bubbelbad-witte wijn-lekkere man
Dat mag hier, Toy. Mag ik ook zeggen dat ik jaloers op je ben, en dat ik het je gun!

Have fun!
Geweldig Toy, ik heb je verslag net gelezen......

Vanaf mijn adres geen spannende berichten, hoewel de voetbalwedstrijd wel spannend was.
Wat een gedoe hier zeg... ben blij dat ik me er niet in hoef te mengen!

Ontopic... De vraag was : Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Mijn antwoord hierop is : Ja ik zou het wel kunnen Mits mijn man hier niet achter komt...

En idd. verboden vruchten smaken het lekkers en bezint voordat enz... ja klopt allemaal... ik weet het... en dat is dus precies wat me ook (nog) tegenhoud! Maar voor hoelang! Kan ik dit nog 20 0f 30 jaar volhouden. Ik droom ervan... en word er zelfs soms beroerd van mezelf. waarom heb ik die sterke drang nou...
Schrijf er dan ook niks over Mm... als je je er niet in wilt mengen.

Als je nog nooit een minnaar hebt gehad weet je ook niet of je er zonder gevoel in kan staan.

Ik krijg een beetje een beeld van een dreinend kind in de snoepwinkel...ik wil het ik wil het ik wil het!!

Waarom o waarom wil je het zo graag??
Zo zeg! Nou daar heb ik nog eens wat aan!

Waarom ik het zo graag wil.. Dat heeft dit dreinende kind net proberen uit te leggen.. Dus ik weet niet of jij al goed kan lezen...
Mja, lezen kan ik al best een poosje maar ik kom niet verder dan: "ik wil het zo graag want ik wil een keer met een ander neuken maar het mag niet maar ik wil het zo graag".

Ik kan daar niet zoveel mee, mis je iets in je seksuele relatie, mis je iets in je leven, vind je het saai. Dat zijn geen rare vragen toch?

Ik mis iets in mijn seks leven. Mijn man en ik hebben heerlijke seks maar ik vind mijn man vaak niet daadkrachtig en dominant genoeg. Dus heb ik een seks vriendje die mij eens in de zoveel tijd alle hoeken van het bed laat zien en dat vult de behoefte op. En dat is fijn.

Mijn man vind dat ook fijn, hij is overal van op de hoogte en vindt het zelfs wel spannend. Gunt het me ook van harte.

Zoiets....
Precies wat jij nu zegt: Dat zou ik graag willen en dan ook met medeweten van mijn man. Maar dat is uitgesloten wat hem betreft! En... geloof me ik heb het de afgelopen 15 jaar toch zeker een keer of 5 opnieuw ter sprake gebracht. maar het enige wat ik met deze openheid bereikt heb is dat hij wantrouwd werd en me ging controleren.

Sorry voor mij felle reaktie maar ik vond de term dreinend kind ook best vervelend.
quote:mistymist schreef op 14 augustus 2010 @ 16:20:

Wat een gedoe hier zeg... ben blij dat ik me er niet in hoef te mengen!

Ontopic... De vraag was : Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Mijn antwoord hierop is : Ja ik zou het wel kunnen Mits mijn man hier niet achter komt...

En idd. verboden vruchten smaken het lekkers en bezint voordat enz... ja klopt allemaal... ik weet het... en dat is dus precies wat me ook (nog) tegenhoud! Maar voor hoelang! Kan ik dit nog 20 0f 30 jaar volhouden. Ik droom ervan... en word er zelfs soms beroerd van mezelf. waarom heb ik die sterke drang nou...Ik snap je wel, hoewel ik een man ben, en ik dus een minnares erop na heb gehouden, een hele poos zelfs...
Trouwens fijn te weten dat het ook zo kan. En dat er ook mannen zijn die het hun vrouw wel gunnen....
Maar deze term heeft je wél wakker geschud, want eindelijk lees ik dus dat je wat mist in je seks relatie... en lees je eerste post eens door, daar schrijf dat alles prima en bevredigend is. En dat is het dus niet.

Klinkt belerend en dat is misschien niet aardig van mij (terwijl ik dat best ben) maar daar begint het mee, mm. Eerst bij jezelf bedenken waarom en waar het gemis ligt.

En dan...tja, lastig geval. Dat je man door je openheid wantrouwend is geworden is balen maar wel logisch en eigenlijk ook terecht.

Het is echt aan jou om de balans op te maken. Ga je een sv relatie aan met alle mogelijke gevolgen van dien of blijf je trouw...of volstaat je partner niet meer voldoende als partner en zit daar het probleem.

Juist omdat je man wantrouwend is, is de kans dat je betrapt wordt, aanwezig.

En nogmaals, wat het met je gevoel doet kan je pas weten als je erin staat. En ik denk dat elke "minnaar schrijfster" hier stuk voor stuk over mee kan praten.

Ik heb het niet per sé over verliefdheid. Er is ook verlust, hormonen die een gemeen spelletje spelen, geven om, houden van. Allemaal risicootjes.

Succes bij het nemen van je beslissing!!
Natuurlijk zijn er mannen die het hun vrouw gunnen, en andersom ook. Maar het lijkt wel of je aan ons jouw gelijk komt vragen, ik geloof dat het duidelijk is dat de meesten hier er niets mee kunnen. En hoe weet je trouwens of je het zou kunnen als je het nooit eerder gedaan hebt?
quote:mistymist schreef op 14 augustus 2010 @ 16:41:

Trouwens fijn te weten dat het ook zo kan. En dat er ook mannen zijn die het hun vrouw wel gunnen....Ik zou het mijn partner wel gunnen, maar mezelf ook afvragen waarom ze met iemand anders zou willen neuken... van de andere kant kan ik mij ook niet indenken dat ik over 20, 30 jaar nog steeds en alleen met dezelfde partner zou neuken. @Misty: misschien is er een manier waarop we in private met elkaar hierover kunnen kletsen, want ik herken je gevoel hierin...
Oralis: Gelukkig ben ik dus niet de enige...

Heb gehouden... zeg je.. dus nu niet meer?

Is je drang nu weg dan? Of blijft dat kriebelen.

Want dat vraag ik me wel eens af. Wordt die drang minder wanneer je er eenmaal aan toegeeft. Of zou dan juist de beer in mij los maken. Zo van ik wil meer want ik ben toch al fout geweest.
Het kan alle kanten op gaan... in het begin voelde ik mij een beetje schuldig, maar naarmate ik meer afsprak met mijn minnares en haar beter leerde kennen op sexueel vlak, werd de drang er niet minder door.. en maakte het idd de beer in mij los... en zoals alles dat eigenlijk niet mag, geeft dit een enorme kick. Maar het blijft kriebelen, je weet namelijk wél wat je hebt gemist toen je nog wel een minnares had, in mijn geval...
MM nee, die drang wordt niet minder. Sterker nog, het is verslavend. En dat heeft meestal niet zoveel te maken met "ik ben toch al fout geweest". Zoek het in de hoek sigaretten, drank en gokken.

Oralis, plemp je email adres even neer, dat mailt makkelijker...of ben je niet op zoek naar een nieuwe sv?
quote:Rooss4 schreef op 14 augustus 2010 @ 16:58:

MM nee, die drang wordt niet minder. Sterker nog, het is verslavend. En dat heeft meestal niet zoveel te maken met "ik ben toch al fout geweest". Zoek het in de hoek sigaretten, drank en gokken.

Oralis, plemp je email adres even neer, dat mailt makkelijker...of ben je niet op zoek naar een nieuwe sv?Ik mag niet hengelen hier
Precies, jij snapt `m!!

Vrij ongepast dan, het verzoek om buiten dit forum om contact te zoeken.

Of denk je dat jij in je up MM van betere adviezen kan voorzien dan wij met zijn allen?
quote:Rooss4 schreef op 14 augustus 2010 @ 17:02:

Precies, jij snapt `m!!

Vrij ongepast dan, het verzoek om buiten dit forum om contact te zoeken.

Of denk je dat jij in je up MM van betere adviezen kan voorzien dan wij met zijn allen?Zij en ik zijn gelijkgestemden, ik heb ervaring in hetgeen waar zij vragen over heeft. Daar komt nog bij dat ik nog niet heb uitgevonden of je überhaupt privéberichten naar elkaar kunt sturen of op een andere manier in contact kunt komen met iemand van dit forum. Ik twijfel er niet aan dat jullie met z'n allen vast ook ervaringsdeskundig genoeg zijn
Dit topic heet "minnaar", je kunt er dus vanuit gaan dat wij allen ervaring hebben in hetgeen waar MM vragen over heeft.

Je zou haar een vrienden verzoek kunnen sturen, als ze dat accepteert heb je er zomaar een vriendinnetje bij. Misschien kan je dan mailen, misschien niet, deze functie werkt bij viva niet altijd.

Of je zet je email adres in je profiel. Dan kunnen wij met zijn allen jouw mailbox volgooien...hoe heerlijk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven