Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Haha, tangerine, ik heb het gelezen.. 18 verschillende kleurtjes toch? 18!

In dit geval zou ik dus wel om en om lakken (inclusief teennagels) omdat ik te nieuwsgierig zou zijn om te zien hoe de kleuren op m'n nagels staan.. geweldig!

Heb je wel kunnen kiezen welke nagellak er het eerst op ging?
Hah, ik heb er ook 2 bij Kruitvat gehaald van de week.

Een heel lichtroze glitter van Essence en een knalroze van Cartrice!
Tante Til????

What the......
Jij dubbelnickerT
Semafoor, ik vond het kiezen ontzettend moeilijk... en ik denk dat ik morgenavond mijn vingers in een ander kleurtje lak .

Ik ben ook heel benieuwd naar de ruby pumps namelijk:

En eigenlijk ben ik gewoon benieuwd naar allemaal, maar goed...
Zooo, ben ik weer....

Ik heb nu van OPI ( shreklijn ) de turqoise op mijn vinger en teennagels en hij is moooooiiiii!!!

quote:tangerine schreef op 14 augustus 2010 @ 23:06:

Semafoor, ik vond het kiezen ontzettend moeilijk... en ik denk dat ik morgenavond mijn vingers in een ander kleurtje lak .

[afbeelding]

En eigenlijk ben ik gewoon benieuwd naar allemaal, maar goed...Woooowww.....dies mooi...
Ik zit op 32 kleurtjes................

En ik heb al gestreept
Ruby Pumps staat er ook op
quote:Zwup schreef op 14 augustus 2010 @ 11:32:

Indigo, dat is London weather nogwat....

Ik ben trouwens zwaar onder de indruk van catrice. Heb gister even uitgeprobeerd en hij is in 1 laag super dekkend

Mijn lichtrose moest wel 3 x , maar ok is ook moeilijke kleur! ik vind jouw Catrice, die groenige wel echt prachtig! Wil ik ook!!!

Die prijsverschillen van OPI zijn wel gigantisch trouwens. pff. Ga eens goed opschrijven welke ik nog wel, desnoods samen met een vriendin ofzo, en dan bij transdesign bestellen
Ben ik even een avondje weg...druk hier, maar wel erg leuk dat er zo gekletst wordt ik moet echt meengenieten met jullie aankopen, mag echt niet van mezelf nu aan de China Glaze gaan beginnen

Ellen, ik ben het!! Haha, je had het al door geloof ik. Ik vind bijna al die kleuren van de Anchors Away collectie mooi. Die sea spray idd ook *zwijmel* Wat heb je allemaal besteld?

Tante Til, ik moet ook wennen aan m'n nieuwe nic. Lees dwars over berichten heen die voor mij bedoeld zijn. Oh, lees nu dat je alweer "terug" bent Ik heb ook een heel lichtroze glitter van essence gehaald van de week.

Zwup, fijn dat je lak goed is blijven zitten!

Owh, batterij is op van de laptop en vriend is bezig met ontbijt. Kom vanmiddag weer! (oh, het is al bijna middag )
Oooooo nagels..

Dit is mijn wish lijst (fotos van internet)

OPI Got a date to knight

China glaze - Strawberry fields

China Glaze - Turned Up Turquoise

OPI Play till midnight
Ik lees hier overal over Catrice, maar dat is toch gewoon rotzooi? Zo makkelijk als het erop gaat, zo makkelijk gaat het er ook weer af. Zonder dat het de bedoeling is dan he.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 15 augustus 2010 @ 11:27:

Ik lees hier overal over Catrice, maar dat is toch gewoon rotzooi? Zo makkelijk als het erop gaat, zo makkelijk gaat het er ook weer af. Zonder dat het de bedoeling is dan he.

Ik heb heel veel lakjes van Catrice.

Vind het mooie kleuren, en met een goede base en topcoat blijft het bij mij zeker 4 dagen mooi zonder bladderen.

Een OPI of ChinaGlaze blijft bij mij niet langer zitten...
Ik heb er nu barbie roze opzitten. Ketvoel.
quote:Very Cherry schreef op 15 augustus 2010 @ 11:27:

Eindelijk iemand die het met me eens is

Catrice blijft bij mij ook niet mooi!
Ik vind die van OPI play till midnight mooooooooi.........

Dat worden dan 33 lakjes
quote:indigoblue schreef op 15 augustus 2010 @ 11:01:

Ellen, ik ben het!! Haha, je had het al door geloof ik. Ik vind bijna al die kleuren van de Anchors Away collectie mooi. Die sea spray idd ook *zwijmel* Wat heb je allemaal besteld?

Haaaai, ja ik had 'm door

Ik heb nog niet besteld, ik zit op 33 lakjes en dat is gewoon te veel.

En ik wil ook 2 van die nieuwe lakjes, Below Deck en Sea Spray, dus dan zouden het 35 worden

Moet echt even schrappen.
Ruby Pumps heb ik ook, dat is echt een aanrader als je van glitterlakjes houdt, prachtig ! Er is ook een groene, naam weet ik zo even niet, even opzoeken...Emerald Sparkle.

(lang leve mijn Excel lijstje haha)

Orly heeft overigens ook een mooie nieuwe collectie, de Cosmix.

En MAC komt straks met een Disney collectie, hier zitten ook prachtige lakjes in, soort holographic.
quote:tangerine schreef op 14 augustus 2010 @ 23:06:

[afbeelding]

En eigenlijk ben ik gewoon benieuwd naar allemaal, maar goed...

Tangerine wat mooi zeg!! Heb je nog andere plaatjes zodat we lekker kunnen wegkwijlen??

En Elleinspe..begrijp ik het nou goed en heb je al 33 lakjes in je wishlist staan?? Hahah dat is echt begrijpelijk, daarom begin ik er maar niet aan om nog meer online te bestellen!

Vraagje, wat is volgens jullie de beste roze nagellak voor French Manicure? Ik heb die van Essence, maar daar ben ik niet zo heel blij mee. 'T wordt meer wit in plaats van roze. Ik heb wel de witte nagellak van Essence met een heel lang dun kwastje, doet het prima voor french manicure! Ik doe het dan voornamelijk op m'n tenen (dit is nl iets verder weg van m'n ogen en dan zie ik niet direct alle oneffenheden )

Enne, ik ben ook op zoek naar mooie pasteltinten, lichtroze en paars bijvoorbeeld. Naar welk merk kan ik dan het beste kijken en waar kan ik die vinden (gewoon in de winkels graag, want online kan ik me niet beheersen )
quote:elleinspe schreef op 15 augustus 2010 @ 12:12:

[...]

Eindelijk iemand die het met me eens is

Catrice blijft bij mij ook niet mooi!

Ik heb catrice nu 1 dag op en het zit nog perfect ... maar ja dat zegt natuurlijk weinig! Ik heb catrice wel een weekje op m'n tenen en dat ziet er nog steeds heel goed uit.

Ik vond BarryM toch echt minder, na 1 dag begon die al te chippen.
Ja, die nieuwe collectie van Orly heb ik ook al zitten bewonderen! Zitten echt mooie dingen tussen.

Ellen, misschien helpt het om je bij elke kleur af te vragen of je die ook echt zou dragen. Ik zal laatst een heel mooie groene glitter, echt practig, maar ik weet zeker dat ik hem nooit zou dragen, of maar 1 of 2 keertjes ofzo.

VeryCherry, ik vind de prijs/kwaliteit verhouding van Catrice heel goed. Bij mij blijft het ook minstens 4-5 dagen goed zitten zonder chips of bladders enz. Wel met base en top coat.

Bounty, ik vind al die kleuren mooi!
Even een vraagje:

Ik wil op Transdesign op bestellen klikken, maar dan zijn de verzendkosten 150,03 dollar?????

Tangerine, HELP..... hoe ging dat ook al weer?
Het zijn er trouwens 23 geworden
Knap hoor Ellen! Haha. Volgens mij moest je de paypal betaling weigeren en een mailtje sturen, of in de opmerkingen zetten dat je graag een flat rate box wil...en dan sturen ze je een nieuwe rekening. Dacht ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven