relatieplanet

13-07-2007 19:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nou een tijdje gratis lid en ben er over aan het denken om echt lid te worden.Je kunt zo nog niet eens een reactie geven.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen.

Ben eigenlijk niet echt op zoek maar meer een beetje mensen leren kennen en mailen en zo.

Is het de moeite waard en wat zijn jullie tips?
quote:Ben nou een tijdje gratis lid en ben er over aan het denken om echt lid te worden.Je kunt zo nog niet eens een reactie geven.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen.

Ben eigenlijk niet echt op zoek maar meer een beetje mensen leren kennen en mailen en zo.

Is het de moeite waard en wat zijn jullie tips?

Doen alle relatie sites op die manier denk ik. Anders wisselen mensen direct email/msn gegevens uit en kan de site niets verdienen. Relatieplanet is niet extreem duur dacht ik?
Je heb toch ook gratis datingsites waarbij dit wel kan?

[fgcolor=#9900cc]Knuz[/fgcolor] bijvoorbeeld? Daar heeft een vriendin van mij hele goede ervaringen mee tenminste.
Ik ben 3 maanden 'full member' geweest op RP en heb het er super naar m'n zin gehad! Was niet op zoek naar een relatie, daar mijn eigen relatie net een half jaar over was, maar wel op zoek naar contact met vrouwen. Vriendschappelijk contact, that is. Dat is ook wat ik er aan over heb gehouden, een aantal leuke vriendschappen....

Zeker de moeite waard dus...

Moet ik wel zeggen dat ik een man ben, maar laat je niet misleiden door de verhalen óver mannen op datingsites. Vrouwen zijn niet anders... :D
Waarom schrij je je niet in bij www.ruhotornot.nl dat is gewoon leuk en nog gratis ook
Alleen al omdat Knuz zo ontzettend knus klinkt, heb ik er net een soort van profiel gemaakt. En het is nog gratis ook!Want het leukste vind ik eigenlijk profielen bekijken en zelfs dat kan bij relatieplanet eigenlijk niet zonder te betalen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Hoi, ik ben nu sinds februari onbetaald lid, en ik vermaak me prima. Krijg genoeg berichten, en als ik iemand intressant genoeg vind, stuur ik een hartje. Krijg eigenlijk altijd wel mail adres, lul ik daar wel verder. Ik ga toch niet betalen om wat neukertjes op te pikken, want das me enige doel daar. Een relatie heb ik helemaal geen zin in, en heb al zat vriendschappen.

Kuss

Neukertjes oppikken, ik val bijna van mijn stoel joh, van het lachen. Poes Kalle vindt deze term dus lang zo leuk niet, want die lag lekker op schoot.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Kijk dat zijn nog eens tips.

Ik zal me eens aanmelden op die gratis site s.

En ik wist niet dat ik wel interesse berichten terug kon sturen.Zal eens proberen.
Ik heb mijn vriend op RP leren kennen, ben zelf ook alleen gratis lid geweest, kon dus wel hartjes sturen maar kreeg dan vaak wel een emailadres en dan kan je gaan mailen.
Inmiddels ook op knuz ingeschreven.Heb even op dat forum gekeken en het gaat wel erg vaak over sex enzo.

Hebben jullie een speciaal email adres waar je naam niet in staat.

of maakt het allemaal niet zo veel uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven