Zijn de dames van Libelle

14-08-2010 03:06 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .

Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op

Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt

Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer

En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .

Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws

Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.

Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...



http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx



http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle



Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht

Maar doe het maar eens na
quote:hans66 schreef op 15 augustus 2010 @ 17:07:

Linkje?Ga maar effe googelen, dat gaat sneller dan dat ik een linkje plak.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik doen, Lunaan.
World of Warcraft: Legion
Mafketels.
Alle reacties Link kopieren
Ha. Hebben jullie ook gelezen dat ze vinden dat wij er hier over moeten praten? Alsof we hier zelf geen rellen kunnen creeëren.
quote:esbee schreef op 15 augustus 2010 @ 17:24:

Ha. Hebben jullie ook gelezen dat ze vinden dat wij er hier over moeten praten? Alsof we hier zelf geen rellen kunnen creeëren.Nah... eerlijk is eerlijk. Wij hebben nog nooit de Volkskrant gehaald. Verder dan GS zijn we nooit gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog met een vraag over deze kwestie.



Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 augustus 2010 @ 17:27:

[...]



Nah... eerlijk is eerlijk. Wij hebben nog nooit de Volkskrant gehaald. Verder dan GS zijn we nooit gekomen.Das waar. Maar wij hebben dan ook geen forummers die zo weinig RL hebben dat ze niks beters te doen hebben dan krantenartikelen te (laten) plaatsen. Een paar weken terug stond er iets in De Telegraaf (?), een ingezonden stuk met dezelfde naam.
Alle reacties Link kopieren
Ohnee. Was ook de volkskrant.
quote:Ardberg schreef op 15 augustus 2010 @ 17:35:

Ik zit nog met een vraag over deze kwestie.



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:esbee schreef op 15 augustus 2010 @ 17:43:

Ohnee. Was ook de volkskrant.vond je het niet interessant dan?
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
Alle reacties Link kopieren
quote:TjaavanGs schreef op 14 augustus 2010 @ 03:06:

Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .

Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op

Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt

Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer

En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .

Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws

Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.

Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...



http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx



http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle



Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht

Maar doe het maar eens na TSSSSSSSSS typisch Michelle :puke:
Er stond ook een stuk in de Vrij Nederland over het Libelle forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat er gewoon mensen zijn die zowel dít als het Libelle forum weten bij te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 augustus 2010 @ 17:27:

[...]



Nah... eerlijk is eerlijk. Wij hebben nog nooit de Volkskrant gehaald. Verder dan GS zijn we nooit gekomen.Tja... als iemand van ons de media zou opzoeken lukt het ons vast ook wel hoor. Tis maar net waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 15 augustus 2010 @ 18:52:

[...]





Tja... als iemand van ons de media zou opzoeken lukt het ons vast ook wel hoor. Tis maar net waar je zin in hebt.Wij zijn toch veel aardiger tegen elkaar
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Francelle schreef op 15 augustus 2010 @ 18:59:

[...]





Wij zijn toch veel aardiger tegen elkaar Jij en ik wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 15 augustus 2010 @ 17:00:

Maar de Libelle dames gaan rustig verder op "Libellemaardananders".



Lees en huiver..



Je bedoelt waarschijnlijk deze:



Recht staat haaks op liefde (heel gezellig!!!)



en dan is er ook nog een ongebruikte:



Libella2010



Het is niet iets van vandaag of gisteren, maar speelt al jaren. Er zijn ook een aantal van die haatblogs gesloten. De bagger die daar geschreven werd is tenenkrommend.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Libelle toch wel wat tammer hoor dan ons forum. Het verschil zit hem, en dat vind ik dus, in het niveau van de discussies. Een hele tijd geleden heb ik daar eens op de Politiek&Maatschappij pijler gekeken, en ik vond het vergeleken met hier toch wel een lachertje. Wat er onlangs aan discussies heeft plaatsgevonden weet ik dus niet, maar ik betwijfel dat er een niveauboost heeft plaatsgevonden (in tegendeel zou ik eerder zeggen!). En ik geloof ook niet dat hier ooit een complete pijler wordt dicht gegooid, de reden daarvoor is omdat de discussies gewoonweg van een ander niveau zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:32:

Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Als je nou die links eens opent, begrijp je misschien beter waarom het daar zo uit de klauwen is gelopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:32:

Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Ik geloof ook dat men daar minder kan hebben, en dan bedoel ik niet dat het allemaal huilies zijn, maar dat bepaalde termen en uitdrukkingen bij Libelle als snel tot hevige reacties en verontwaardiging leiden. Als ik hier soms lees waarom men daar geband wordt, mwah, daar krijg je hier hoogstens een waarschuwing voor .
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 15 augustus 2010 @ 20:47:

[...]



Ik geloof ook dat men daar minder kan hebben, en dan bedoel ik niet dat het allemaal huilies zijn, maar dat bepaalde termen en uitdrukkingen bij Libelle als snel tot hevige reacties en verontwaardiging leiden. Als ik hier soms lees waarom men daar geband wordt, mwah, daar krijg je hier hoogstens een waarschuwing voor .Zeker ook de links niet geopend? Ik weet niet of je dan nog dezelfde mening zal hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tchina schreef op 15 augustus 2010 @ 20:54:

[...]





Zeker ook de links niet geopend? Ik weet niet of je dan nog dezelfde mening zal hebben.Ja hoor, ik heb de links geopend, eentje kan trouwens weg want daar staat niets in. En in de andere staat dus het artikel, ik zie niet waarom dat mijn mening zou moeten veranderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:32:

Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Hans! Die avatar! Ik ben helemaal in de war!
Alle reacties Link kopieren
de ene leeg en de andere het artikel? Bij mij is die ene niet leeg en op de andere staat wel een beetje meer dan alleen het artikel.



Jullie worden ook nog even genoemd:



Lees ik net bij Viva, tot mijn grote verbazing wordt er nagoeg geen woord over gerept. Onder invloed van grote angst?



Tja heeft er een topic over geopend en de enig die er echt iets over zegt is Floor72, die ook op Libelle schreef.





Over een foute aardbei wordt daar meer geschreven dan over hun egen sanoma nest. Dit zegt toch weer genoeg.



De slachtofferrol:



Welke site of blog je er ook op naslaat, ze zijn er allemaal ingestonken. De koptekst van de Volkskrant is zeker geen weergave van het onderwerp maar meer een titel die de nodige sensatie moest oproepen.



Als aasgieren is men er op af gekomen, eindelijk weer een stok om Wilders en de p.v.v. te slaan. Ik zie net een film over Pim Fortuijn, met Rosemöller Melkert, Marcel van Dam en nog wat andere riooladepten.



Zouden zij nu zelf niet in de gaten hebben, wat zij uitstralen. Zelfs een rat zou ik nog liever een bontjasje schenken.



En dan nog alle roddels over Libelleforumsters, maar dat zet ik hier niet neer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven