Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2010

24-07-2010 19:31 397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij nog geen topic over.

Laat ik nou een zwak hebben voor Jelle Brandt Corstius. Ik weet niet wat het is met die man, maar ik ben dol op hem haha...

Goed nieuws dus voor mij want vanaf morgen presenteert hij 'Zomergasten 2010'.

Van 25 juli tot en met 29 augustus 2010 zal presentator Jelle Brandt Corstius de volgende Zomergasten ontvangen:

Zondag 25 juli: politicus Jan Marijnissen

Zondag 1 augustus: schrijver en bioloog Maarten ’t Hart

Zondag 8 augustus: schrijfster en cabaretiere Paulien Cornelisse

Zondag 15 augustus: actrice Annet Malherbe

Zondag 22 augustus: filmregisseur Paul Verhoeven

Zondag 29 augustus: fotograaf Erwin Olaf

Wie kijkt er mee? Is het niet voor Jelle, dan wel voor de gasten?
quote:Ann Liv schreef op 15 augustus 2010 @ 23:04:

Binkie en toch was die droom op dat moment helemaal niet vervelend. Ik kan 'm voor je vangen, en uitlezen.......
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Dat fragment wat net was, ik kende het al, maar heb weer zitten lachen
quote:Hermes schreef op 15 augustus 2010 @ 23:08:

Binkie, dat je dat nog weet

Hoe gek het ook klinkt ik vond het vorig jaar leuker dan nu. Terwijl ik JBC 1000x beter vind dan Margriet huppeldepup (erg slecht in namen)

Mijn all time favo aflevering is met Connie Palmen en Robbert Dijkgraaf. Die zou ik graag nog eens terugzien.

Ik heb het opgezocht.

Connie is gast en host geweest hè.

Pracht tv.

Mijn ergste uitzending was, Margriet vd Linden / Alexander Pechtold.
Oh die aflevering was inderdaad erg , terwijl ik Alexander een hele goed gast vond en hij vertelde zo leuk over zijn studie en over zijn liefde voor de Zangeres zonder naam.

Al weer het laatste fragment: zij opgelucht, hij ook.

Volgende week Paul Verhoeven. Ik ga toch weer kijken.
Ik ga even patat en frikadellen ophalen voor bij de Hoofdfilm :puke:

Dames, bedankt voor de gezelligheid, en wie weet tot volgende week.
Doen! Zal ik wat details loslaten? Of doe je 't helemaal op eigen kracht?

Annet blijft zurig kijken. Ik heb vooral het idee dat Annet zich niet open wilde stellen of heel erg geërgerd raakte door zijn interviewstijl. En dat laatste fragment was ook al geen klapper. Zou JBC wel wat meer 'n klik hebben met paul verhoeven?
quote:Hermes schreef op 15 augustus 2010 @ 23:17:

Oh die aflevering was inderdaad erg , terwijl ik Alexander een hele goed gast vond en hij vertelde zo leuk over zijn studie en over zijn liefde voor de Zangeres zonder naam.

Al weer het laatste fragment: zij opgelucht, hij ook.

Volgende week Paul Verhoeven. Ik ga toch weer kijken.En ik kom morgen op je topic, met mijn verlanglijstje.
quote:Ann Liv schreef op 15 augustus 2010 @ 23:19:

Doen! Zal ik wat details loslaten? Of doe je 't helemaal op eigen kracht?

Annet blijft zurig kijken. Ik heb vooral het idee dat Annet zich niet open wilde stellen of heel erg geërgerd raakte door zijn interviewstijl. En dat laatste fragment was ook al geen klapper. Zou JBC wel wat meer 'n klik hebben met paul verhoeven?

Heb de film al eens gezien, maar dat is lang geleden.

Nee, ik ga op eigen kracht.

Wèl lief aangeboden,....

Hoop het wel, van de klik, Paul heeft genoeg te vertellen, daar zal het niet aan liggen.
Die op eigen kracht bedoelde ik eigenlijk richting de analyse van mijn droom.

Ik heb de film nog niet gezien en ik vrees dat ik ook deze film niet tot het einde zal kijken. Dat is me de vorige weken namelijk ook niet gelukt.
Het was naar mijn smaak een saaie aflevering. Ik vond Annet Malherbe niet boeiend en regelmatig wat vervelend en de gekozen fragmenten ook niet interessant of zelfs maar leuk om naar te kijken.

Jammer. Volgende week beter, hoop ik.
Ik vond het juist van begin tot einde leuk en boeiend
Ik krijg elke keer het gevoel dat de gasten (en eigenlijk ook de presentator) er helemaal geen zin in hebben.

Annet leek zich inderdaad niet open te willen stellen. Waarom doe je dan mee aan zo'n programma vraag ik me af?
Heb ook gekeken, vooral omdat ik Annet Malherbe een ontzettend interessante vrouw vind, maar mijn God........het liep voor geen meter. Heb al stukjes van eerdere afleveringen gezien maar ergerde me dan zo aan die Jelle dat ik het nooit lang heb volgehouden. Nu dankzij Annet toch wel, maar zo jammer dat Jelle het zo slecht doet! Gesprek loopt niet, geen humor, laat haar niet uitpraten, wil ze enthousiast over iets uitwijden dan kapt hij dat meteen af en ik vind het ook lijken alsof hij zo weinig weet.

Zal absoluut niet zo zijn, maar zo komt ie wel over, beetje oenig...

Maar Annet is leuk!
Ik post eigenlijk nooit berichten, ben meer een lezer. Maar ik ben ook groot fan van Zomergasten. Ben altijd blij als het weer begint en ik had hoge verwachtingen van Jelle. Maar ik vind hem zo sloom en dommig overkomen. Hij kijkt af en toe ook zo glazig alsof hij er niet helemaal bij is met z'n gedachten. Hij kan wel wat meer pit gebruiken.

Vond Annet echt leuk. Juist zij had wel een meer stevige interviewer kunnen gebruiken. Ze walste echt over Jelle heen en dat vond ik dan wel weer een beetje zielig.
Het kon mij gisteravond echt totaal niet boeien. De gesprekken liepen voor geen meter en de fragmenten waren (op een enkele uitzondering na) niet interessant genoeg om erbij te blijven.

Wat me ontzettend irriteerde waren de halfslachtige pogingen van JBC om 'diepgang' aan te brengen in het gesprek. AM heeft een fragment uitgezocht over volksdansen (ze vindt de saamhorigheid van zo'n dansgroep leuk) en JBC vraagt of ze houdt van begrafenissen, want daar heb je ook een gevoel van saamhorigheid...
quote:isa26 schreef op 16 augustus 2010 @ 10:49:

Wat me ontzettend irriteerde waren de halfslachtige pogingen van JBC om 'diepgang' aan te brengen in het gesprek. AM heeft een fragment uitgezocht over volksdansen (ze vindt de saamhorigheid van zo'n dansgroep leuk) en JBC vraagt of ze houdt van begrafenissen, want daar heb je ook een gevoel van saamhorigheid... Toch was dat nou juist het enige moment van de hele avond waarop Annette zei: "Ja, precies dat bedoel ik." Bij al zijn andere vragen reageerde ze een beetje geïrriteerd dat hij haar totaal niet begreep. Had ie toch goed ingeschat kennelijk, die begrafenissen.
quote:Ann Liv schreef op 15 augustus 2010 @ 23:34:

Die op eigen kracht bedoelde ik eigenlijk richting de analyse van mijn droom.

Ik heb de film nog niet gezien en ik vrees dat ik ook deze film niet tot het einde zal kijken. Dat is me de vorige weken namelijk ook niet gelukt.

Dat dacht ik ook nog, maar zei tegen mezelf. " dat zal toch niet" !

En wat de film betreft, ik was binnen 20 min. gevlucht naar HGTalent.

Wat een oersaaie vertoning, en te gedateerd.
Ik vind Annet geen vervelende vrouw, maar wat een saaie aflevering
Op een gegeven moment probeerde JBC nogal geforceerd joviaal te doen, hij eindigde een vraag/opmerking met zoiets als ".... hoe kan dat nou... Annet?" wat zij direct pareerde met "ja... Jelle...". Kreeg de indruk dat ze daar absoluut niet van gediend was. Genant moment. En de stiltes werden steeds pijnlijker, leek het wel.

Ik vrees het ergste voor volgende week (Paul Verhoeven) eigenlijk.
Nothing happens for a reason
Ik vind JBC echt een schatje, maar zijn interviewtechniek is echt belabberd. (ik zat met kromme tenen en dacht de hele tijd toe maar, kom op, je kunt het ,maar dat kijkt niet echt relaxt)

Hij zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met het stellen van OPEN vragen ipv alles in te vullen voor de gast. Zoals gister met AM: 'je wilt het niet over je depressie hebben he?' Bijna logisch dat ze daar dan niet op ingaat. Hij had bijv beter kunnen vragen hoe zij die periode ervaren heeft of whatever.
Ik heb ook weer gekeken en het was inderdaad op sommige momenten zelfs gênant. Hij vroeg niet door op de juiste momenten en het lijkt ook alsof hij helmaal niet geïnteresseerd is in de persoon die tegenover hem zit.

Nee, Jelle is niet het type om dit programma te doen. Laat hem maar lekker terug gaan naar Rusland (wat het toch?)
quote:Murdoch schreef op 15 augustus 2010 @ 21:45:

Ben ik nou echt de enige die die Jelle Brandt Corstius een enorme flapdrol vindt? Echt Niks wat ie zegt komt er enigszins spontaan uit.Volgens mij slaat de meest levensomarmende gast nog wel dood onder zijn uitstraling.

Nee, vind ik ook.

Behoorlijk saaie man.

Vorige week deels gezien en het kon mij echt niet boeien.

Gisteren vergeten te kijken helaas
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:pipo79 schreef op 16 augustus 2010 @ 14:29:

Ik vind JBC echt een schatje, maar zijn interviewtechniek is echt belabberd. (ik zat met kromme tenen en dacht de hele tijd toe maar, kom op, je kunt het ,maar dat kijkt niet echt relaxt)

Hij zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met het stellen van OPEN vragen ipv alles in te vullen voor de gast. Zoals gister met AM: 'je wilt het niet over je depressie hebben he?' Bijna logisch dat ze daar dan niet op ingaat. Hij had bijv beter kunnen vragen hoe zij die periode ervaren heeft of whatever.Vind ik ook. Hij stelt te veel suggestieve vragen om mensen in een bepaalde richting te krijgen. Het lijkt alsof hij steeds meer diepgang wil in de zin van emoties en pijnlijke gebeurtenissen. Hij had psycholoog moeten worden.
Vanavond weer. Wie is de gast?

(ik ben heeeeeeeeeeel lui )
Paul Verhoeven?

(ben ook lui )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven