Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
quote:elleinspe schreef op 15 augustus 2010 @ 18:40:

Het zijn toch 2 kleurtjes?

De bovenste grijs en de onderste blauw!

Zooo....ben ik weer, mijn laptop had èèn of ander stinkvirus opgelopen, zo erg, dat manlief hem helemaal opnieuw moet instaleren ( is er nu nog mee bezig ) Dus zit nu op zijn laptop en heb hier geen foto's ed op....

Maar de foto's die ik geplaatst heb is dezelfde kleur Ellen, alleen de bovenste is van gisteravond dus beetje vertekend beeld van de kleur.. Het is dus niet de "lavendelblauwe" maar de "lichtblauwe" kleur van Shrek.... In het echt is tie super leuk, maar ik denk niet dat ik hem lang op zal hebben, heb nog veel leuke kleurtjes staan

en ik ga woensdag lekker 2 weken op zonvakantie, maar aan de andere kant, staat deze kleur weer geweldig als je mooie bruine kluiven hebt....

Deze is trouwens 3x gelakt, want dat vindt ik dan weer wel van deze lak, hij dekt niet mooi in 1x...
quote:Zuigstengel schreef op 15 augustus 2010 @ 23:13:

[...]

Zooo....ben ik weer, mijn laptop had èèn of ander stinkvirus opgelopen, zo erg, dat manlief hem helemaal opnieuw moet instaleren ( is er nu nog mee bezig ) Dus zit nu op zijn laptop en heb hier geen foto's ed op....

Maar de foto's die ik geplaatst heb is dezelfde kleur Ellen, alleen de bovenste is van gisteravond dus beetje vertekend beeld van de kleur.. Het is dus niet de "lavendelblauwe" maar de "lichtblauwe" kleur van Shrek.... In het echt is tie super leuk, maar ik denk niet dat ik hem lang op zal hebben, heb nog veel leuke kleurtjes staan

en ik ga woensdag lekker 2 weken op zonvakantie, maar aan de andere kant, staat deze kleur weer geweldig als je mooie bruine kluiven hebt....

Deze is trouwens 3x gelakt, want dat vindt ik dan weer wel van deze lak, hij dekt niet mooi in 1x...

Lekker dan Zuig

Doet alles het weer?

Aha, ik dacht dat het 1 kleur was.

Mooie handen en nagels en mooi gelakt!

En het staat vast helemaal super op mooie bruine kluiven

Heerlijk 2 weken zonvakantie!!

Waar ga je naartoe, of is dat te herkenbaar?

Voor als ik het vergeet, alvast een supermooie vakantie gewenst!!
Ik heb mail terug gehad dat de bestelling geannuleerd is omdat het niet veranderd kon worden via de mail, dus of ik opnieuw wilde bestellen.

Heb ik dus gedaan, en heb heel bescheiden eerst maar 9 lakjes besteld!!

Goed hè?
quote:elleinspe schreef op 16 augustus 2010 @ 09:49:

Ik heb mail terug gehad dat de bestelling geannuleerd is omdat het niet veranderd kon worden via de mail, dus of ik opnieuw wilde bestellen.

Heb ik dus gedaan, en heb heel bescheiden eerst maar 9 lakjes besteld!!

Goed hè?
quote:indigoblue schreef op 16 augustus 2010 @ 12:00:

[...]

Ah, goed zo elle. Als het bevalt kan je de rest ook bestellen
quote:Zwup schreef op 16 augustus 2010 @ 12:55:

Ah, goed zo elle. Als het bevalt kan je de rest ook bestellen

Ik heb het lijstje hier nog liggen
Deze zijn het trouwens geworden:

CG-Bogie

CG-Calypso Blue

CG-Ingrid

CG-Jitterbug

CG-Lemon Fizz

CG-Lubu Heels

CG-Peachy keen

CG-Ruby Pumps

CG-Wagon Trail
Daar gaan m'n mooie nagels dan. Ze zijn trouwens nog steeds mooi, zit op dag 5. Wel wat tip wear als je van heel dichtbij kijkt.

Elle, mooie kleuren! Jij bent wel van de donkere kleuren of niet? (zeg maar de "veilig voor werk" kleuren)

Zwup, jij had laatst die matte roze Opi gepost, heb je die al geprobeerd. Die vond ik zo mooi op de foto!
quote:indigoblue schreef op 16 augustus 2010 @ 15:15:

Daar gaan m'n mooie nagels dan. Ze zijn trouwens nog steeds mooi, zit op dag 5. Wel wat tip wear als je van heel dichtbij kijkt.

Elle, mooie kleuren! Jij bent wel van de donkere kleuren of niet? (zeg maar de "veilig voor werk" kleuren)

Zwup, jij had laatst die matte roze Opi gepost, heb je die al geprobeerd. Die vond ik zo mooi op de foto!

Jammer van je mooie nagels Indigo!

En dat ze al 5 dagen goed zitten, super!!

Ja, ik vind donkere kleuren het mooist.

Ik draag ook altijd zwarte kleding
Welke ga je trouwens zo opdoen?
Echt? Ik heb een vriendin die ook altijd zwart draagt. Alhoewel, tegenwoordig neigt ze wat meer naar kleuren (naast overwegend zwart dan ) Waarom draag je altijd zwart?

Ik ga vintage polish van Eyeko op doen. Hopelijk vanavond wat mooie konad stempels erop. Als de konad lukt zal ik zeker een foto posten.

Heb net een spierwitte nagellak gekocht voor ¤ 1,-- bij de Big Bazar... Had m'n dochter bij en heb haar even als proefkonijn gebruikt om te kijken of die lak in 1x dekte, want ik ben al zooo lang op zoek naar een 1x dekkende witte lak en verhip hij deed het nog ook, misschien dat ik bij mij 2x moet lakken, omdat ik gelnagels heb maar bij een natuurlijke nagel dekte hij in 1x....super...
Waarom altijd zwart?

Ik vind het een mooie kleur eigenlijk!

Mooie kleur groen, zit iets van een blauwe ondertoon in lijkt het wel.

Waar koop jij Eyeko?

Ik heb eens een flesje gekocht op ebay!
Een witte die in 1 X dekt??

Ik heb hier wel 4 merken maar geeneen dekt zelfs maar in 2 x.
Ik draag ook vaak zwart hoor Vooral in de winter eigenlijk. Ben verder niet zo wild wat betreft mode, vrij klassiek en simpel.

Ik heb eyeko via de website gekocht www.eyeko.com

Goeie aankoop Zuigstengel.
quote:elleinspe schreef op 16 augustus 2010 @ 09:47:

[...]

Lekker dan Zuig

Doet alles het weer?

Aha, ik dacht dat het 1 kleur was.

Mooie handen en nagels en mooi gelakt!

En het staat vast helemaal super op mooie bruine kluiven

Heerlijk 2 weken zonvakantie!!

Waar ga je naartoe, of is dat te herkenbaar?

Voor als ik het vergeet, alvast een supermooie vakantie gewenst!!

Ikke mooie handen??? Nee man, heb echt van die magere kippenpoten en ze zijn ook nog eens flink gerimpeld, maar dat zit in de genen...

We gaan naar Turkiestan en het weer is daar super op het moment...dus kan al m'n zomerkleurtjes meenemen... Ook 1 voordeel, dat het snel droogt, dus geen gehannes met een lange droogtijd.
Ooww, maar in de winter draag ik ook vaak zwart, zwarte met glitter, grijs, bruin, en donkerpaars...heeeeel mooi!!
Verzorgde handen....zo beter

Alhoewel ik handen met verzorgde nagels eigenlijk altijd mooi vind!!

Heerlijk naar Turkistan, geniet, geniet, geniet!!
Droogt wel lekker snel die eyeko.
Ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken
quote:elleinspe schreef op 16 augustus 2010 @ 16:07:

Verzorgde handen....zo beter

Alhoewel ik handen met verzorgde nagels eigenlijk altijd mooi vind!!

Heerlijk naar Turkistan, geniet, geniet, geniet!!Juist, verzorgde handen, dat klinkt al beter... Daar zorg ik altijd voor, zo ook mijn voeten en tenen, die lak ik dus ook het hele jaar door...
Leuk Zuigstengel! Ik ben te lui om steeds m'n teennagels te lakken. Ziet er altijd wel weer meteen leuk uit.

Elle, wens je veel kracht toe
quote:elleinspe schreef op 16 augustus 2010 @ 16:09:

Ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken LiegerT
Waar is Elle nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven