Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
quote:Zuigstengel schreef op 16 augustus 2010 @ 16:13:

[...]

LiegerT
quote:indigoblue schreef op 16 augustus 2010 @ 16:18:

Waar is Elle nou? Ik heb even om het hoekje gekeken, maar meer ook niet
jaja
Echt wel
Elle,

Ik ben klaar met lakken. Kleur is mooi. Vanavond ga ik proberen te stempelen
ik ga vanavond even lekker bijlezen hier, zit nu mobiel in de trein te forummen, maar vast een vraag:

hoelang wachten jullie tussen het lakken bij meerdere lagen?

Denk dat ik te kort wacht en dat mn lichtrose daarom nu al zo snel bladdert
quote:creabea85 schreef op 16 augustus 2010 @ 18:08:

ik ga vanavond even lekker bijlezen hier, zit nu mobiel in de trein te forummen, maar vast een vraag:

hoelang wachten jullie tussen het lakken bij meerdere lagen?

Denk dat ik te kort wacht en dat mn lichtrose daarom nu al zo snel bladdertIk doe mijn nagels tegen elkaar, plakt het niet meer dan breng ik de tweede laag aan!!
Zo, Elle, ben je dan niet bang voor plakkerigheid of deuken als je je nagels tegen elkaar houdt? Ik ga lichtjes met mijn vingertop langs de nagel, als ik weertand voel (plakkerigheid) wacht ik nog even. Als mijn vinger er makkelijk langsglijdt breng ik de 2e laag aan.

Ik heb overigens nog een tip voor betere houdbaarheid, was ik vergeten te noemen laatst. Aan het begin van je eerste laaag breng het kwastje eerst langs de uiterste rand (tip) van je nagel. Je lakt dan de rand en iets onder de nagel. Ga gelijk door met de eerste laag zodat dit samensmelt. Zo heb je minder snel tipwear en chipt de de lak minder snel aan de voorkant.

Ik ga proberen wat te stempelen.
Ok..dit gaat nogal een klus worden
De enige foto die de moeite waard is om te posten is deze:

Dit zijn de 4 witte lakken waarmee ik heb geprobeerd te stempelen. Einde van de dag kon ik alles van m'n nagels vegen. Inclusief de drie lagen eyeko waar ik heel de middag en avond zo voorzichtig mee had gedaan. Zucht.

Het stempelen ging op zich okee, maar ik had geen Konad wit, en de witte lakken die ik had dekten helemaal niet, dus het was niet zo mooi. Althans, niet zoals ik het in gedachten had. Ik heb geprobeerd met de witte Essence striper het wat beter te maken, maar dat was ook geen succes.

Ik wilde zo graag die Eyeko vintage polish met witte bloemetjes en een dotje geel in het midden. Helaas, zit hier nu weer met kale nagels.

En nu?
Ik heb het ook geprobeerd met Konad silver, maar dat viel qua dekking ook tegen.
quote:indigoblue schreef op 16 augustus 2010 @ 20:04:

Zo, Elle, ben je dan niet bang voor plakkerigheid of deuken als je je nagels tegen elkaar houdt?

Je moet wel even wachten natuurlijk

Dan de duimnagels heel licht tegen elkaar houden, je voelt meteen of het plakt en je ziet niks aan je lak!!

Plakt het niet, dan breng je de tweede laag aan.
Jammer dat het niet lukt Indigo!
quote:indigoblue schreef op 16 augustus 2010 @ 20:04:

Ik heb overigens nog een tip voor betere houdbaarheid, was ik vergeten te noemen laatst. Aan het begin van je eerste laaag breng het kwastje eerst langs de uiterste rand (tip) van je nagel. Je lakt dan de rand en iets onder de nagel. Ga gelijk door met de eerste laag zodat dit samensmelt. Zo heb je minder snel tipwear en chipt de de lak minder snel aan de voorkant.

Ga ik uitproberen
Ja, ik ben gefrustreerd

Ga nu maar voor een veilige copyright red van YSL. Ik had zo'n zin in die bloemetjes. Jammer, jammer.
Wat jammer dat je bloemetjes niet lukten

Mijn nagellak zit nog steeds perfect. Denk dat het met de topcoat te maken heeft. Zal ook eens de normale er van kopen. Hopelijk is die net zo goed.
Hee Zwup....wieder da

Is het gelukt met je YSL Copyright Red Indigo?
Ik zit nog in de trein onderweg naar huis
Hebben jullie ervaring met Opi nagellakken?
quote:blauwbloempje schreef op 17 augustus 2010 @ 11:24:

Hebben jullie ervaring met Opi nagellakken?

Ja, ik heb een paar lakjes van OPI.

Wat wil je weten?
Hahaha, kom maar op bloempje

Wat wil je weten?
Elle, nee is niet gelukt. Ik moest na 1 laagje toegeven dat mijn geduld al meer dan op was gisteravond. Heb nu even niks op, ziet er niet slecht uit moet ik zeggen en kan vast geen kwaad om de nagels even wat lucht te geven

Morgen heb ik weer tijd om te lakken. Heb wel vandaag 2 Konad lakjes besteld, zwart en wit. Kostte me een tientje incl. verzendkosten (bij boozyshop) dus dat is nog wel te overzien.

Gezien ik toch aan het klooien was gisteravond heb ik wat lakjes uitgeprobeerd die ik nog niet gebruikt had. Deze is moooooi

270 It Blue my Mind
anoniem_110887 wijzigde dit bericht op 17-08-2010 11:41
Reden: even de naam erbij
% gewijzigd
Zwup, waar ben je geweest? Werk of plezier (of beide!)?
Ik vind dat altijd zulke mooie nagels zoals op dat plaatje van Catrice .....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven