Minnaar deel 12

07-08-2010 12:27 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Ik ga natuurlijk niet herhalen wat er in crea`s berichtje stond maar het is nog steeds een vermoeden...een donkerbruine, dat wel! Stew...schrikken hè, als blijkt dat je ineens tegen best wel veel drank kan!!
inderdaad confronterend: geen katerT na een flinke nacht doorhalen. Is wel zo prettig, maar makes you wonder he! (CSI begint!)
Ik ben drie keer ziek geweest van normaal drankgebruik, en gisteren fris en fruitig wakker geworden na wat overmatig drankgebruik. Zou dat nu betekenen dat ik gewoon veel moet drinken?

Natuurlijk ga je niet herhalen wat in haar berichtje stond.
Ik houd nog heel veel van Minaar maar op deze manier werkt het niet. Ik heb het gevoel dat ik iedereen tekort doe, ik probeer iedereen maar te pleasen, mijn kinderen liggen erg dwars. Ik loop mezelf voorbij en afgelopen weekend barste ineens de bom.

@ Haddock: klopt, ik ben door diverse mensen gewaarschuwd dat van de ene relatie hoppen naar de andere niet werkt.

Maar ach, ik zelf zou dat toch wel kunnen handelen...

En Minnaar was nu eenmaal al in mijn leven.
ja dat betekent het Stew: ik denk dat toeval niet bestaat en in elke ervaring ergens een boodschap schuilt. Denk dat jij goed doorziet wat de bedoeling van deze ervaring was
marjo: jouw bedoelingen om het voor iedereen goed te doen nekken uiteindelijk jezelf, zo lijkt het. Je kunt het voor een ander niet goed doen als je het voor jezelf nog niet (helemaal) weet, of nog niet goed voelt in ieder geval. Is overigens hartstikke herkenbaar; volgens mij erg vrouwelijk zelfs.

Denk dat mensen je kunnen vertellen wat je moet doen totdat je een ons weegt; je moet het toch ervaren of zelf voelen voordat je er daadwerkelijk wat mee kunt...
Zeg Bkstr, is het reclametijd ofzo, je keek toch naar CSI. Ik ga zo Tour d' Amour kijken. Ik zou ook wel mijn Corsicaanse vriendje terug willen zien.
Bkstr, is inderdaad volgens mij erg vrouwelijk, iedereen willen pleasen. Ik herken het zelf ook
Marjo, maar nu merk je dat je toch tijd voor jezelf nodig hebt. Zo werkt dat, en dat moet je vooral jezelf ook niet kwalijk nemen. Er is maar een manier om er achter te komen. Door het te doen. Dat weer je nu dus. Voelt klote, maar nu doorgaan zorgt ook voor narigheid, vandaar ook je beslissing.
Klopt helemaal.Maar wat gisteren het enige juiste voelde en het verstandigste voelt vandaag erg klote.

Ik zit momenteel op mijn handen om Minnaar niet te bellen...
Natuurlijk voelt dat klote, maar je hebt het lef gehad om het te doen en je hebt er goede redenen voor. Volhouden! Je weet dat het uiteindelijk slijt, maar de pijn nu is gewoon erg intens. Hou vol!
quote:stewardess schreef op 16 augustus 2010 @ 20:03:..... omdat verstand en gevoel vaak niet samen gaan

Stew... (sorry ben ff weggeweest maar lees nog wel mee :-) )

zo hélemaal mee eens ... en heb het idee dat het nooit samen zal gaan ....
In alle verstandige stappen die hier genomen worden kan ik niet achterblijven. Na mijn zielige dag van vorige week nog steeds niet echt iets gehoord. Één smsje in een hele week en geen date. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Nog nooit eerder een vraag hierover in de mail gezet maar nu toch maar gedaan. Ik begrijp dat ik daarmee het risico loop dat hij het niet leuk meer vindt en dat dit mailtje de druppel kan zijn om dat te zeggen maar dat is dan maar zo. Liever niets dan steeds wachten op heel weinig.

Ik ben heel benieuwd hoe hij zal reageren.

Nu schenk ik lekker een drankje in.

Marjo ik wens jou veel sterkte!
Koka, wat ontzettend leuk! Hoe is het met jou?

Mela, neem het risico. Ook ik had dit weekend een stom, pinnig mailtje gestuurd. Hij reageerde heel leuk, zei zelfs dat mijn pinnige mailtje hem opwond.
Dat zou zeker een antwoord van minnaar kunnen zijn Stew, ik hoop daar ook een beetje op want ik wil hem niet kwijt. Ik weet alleen dat ik niet blij ben met hoe het de laatste weken gegaan is. Minnaar is een grote jongen dus met een beetje geluk kan hij wat kritiek wel handelen.

bkstr, hoe gaat je avond?

Crea, ik heb bewondering voor je keus! Ik heb die keus ook ooit gemaakt ( in begin van relatie met melaman) maar ik heb dat maar kort volgehouden. Ik ben niet zo sterk daarin.
Ninah?
Hello again en haai voor degenen die me (nog) niet kennen.. :-)

sinds maart een nieuwe minnaar en voel veel vlinders ... nooit eerder gehad .. vandaar mn reactie stew.. moet eigenlijk verstandig zijn maar dát gaat niet samen met gevoel ... en da's natuurlijk weer geen onbekend verhaal voor allen hier ..
Nee, helaas geen onbekend verhaal, Koka. Maar vlinders kunnen ook heerlijk zijn, ik geniet ervan. Echt leuk dat je terug bent!
avondje gaat lekker! CSI is leuk, maar net ook uurtje met vriendin uit groningen aan telefoon gezeten, en ze komt van het weekend logeren. Voor het eerst verder dan 2 dagen vooruit kijken, en ik heb er zin in zelfs!

koka: ken ik jou ook?
Thx Stew! Is zeker zo .. en is zo heerlijk om hier je eitje zo af en toe ns kwijt te kunnen ...
quote:bkstr schreef op 16 augustus 2010 @ 21:54:

koka: ken ik jou ook?Weet niet bkstr .. denk 't niet ... maar leuk je te leren kennen!
Jij schreef nog in deel1 he, Koka? Was wel een hele leuke tijd!
same here koka

Misschien kun je dan wat over jezelf vertellen? Of is dat een lastige?
reclame! Ik ga lekker verder kijken in bed, en dan slapen! tot morgen digifriends
Stew: hahah ja.. da's al weer heeeeeel lang geleden .. maar toen ook wel ns een traantje gelaten hoor!

Bkstr: nee hoor .. dat lukt nog wel :-) doe ik morgen, beloofd. Moet nu ff eruit.. heb nl nog n confrontatie met nr 1 voor de boeg..:-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven