Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
*koevoet, breekt in*

Blonde wapperende haren, hardlopend in landelijk Landsmeer....oh mèn, ik ben nu lesbisch geworden

De heer D.R. te L......

(ik heb 'm in het eggie gezien )
Zong hij iets dat leek op: Ja ja ik kooooooom ik kom eraan!? Pittig gruizig!

(Haai! Cadi! )
Ik zat binnen, kon niets horen

Morgen probeer ik 'm wel op de foto te pakken!!
En Cadi, foto's gemaakt?

Jaja, er wonen een partij celebrities in Landslake, vraag maar aan Pim en Toet, die hebben de sightseeïng tour gehad met charmante gids!

Meave; . Zielig hé, kindjes die op hun manier rouwen. Arm Vietje!

Kane...tja. Ik zou dolgraag willen maar durf niet zo goed. Is twee dagen na verjaardag Hero, dus kan zijn dat ik dan even van de aardbodem ben verdwenen. ik denk er even over na (vond het de vorige twee keer, al dan niet in rolstoel, namelijk wel helemaal top!).

Verder ben ik een beetje ...ja... euh...sjonge...mm... Nou, laten we het erop houden dat ik ongesteld ben.
Wat wilde ik nou toch typen?
Gecrossed, goed voornemen!
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, misschien juist wel gaan? In het kader van jij valt, wij vangen, samen delen, je hoeft niet álles alleen te doen (hoewel we helaas je verdriet niet even van je kunnen overnemen...).

Ik wil ook wel mee trouwens Bam. Leuk. Doe ik wel andere laarzen aan dan de vorige keer.
Goedenmorgen

Cadi, ik hoop niet dat je in je ochtend kopje koffie verslikt hebt?

(en is Cadi weer een forummer die ik van vroeger ken?)

Mims, misschien is inderdaad een heerlijk avondje met de meiden weg, nét wat je nodig hebt, 2 dagen naar Hero's verjaardag. Maarja, misschien ook helemmaal niet Moeilijk plannen hè, zoiets.

Optreden van Elvis gisteren was LEUK! De zaal genoot enorm, waardoor het optreden al snel erg leuk is. Ze deden ook leuk mee. Het was op een Indonesisch feest (met lekkere hapjes!) en je kon gewoon zien dat er veel mensen Elvisfan waren (niet dat ze met Elviskuif/ven rondliepen, maar ze zongen álles mee, bijvoorbeeld) Ook kinderen, die tijdens de avond overal rond liepen te gillen, zaten bij Elvis' optreden idolaat langs de kant en hebben na afloop zelfs handtekeningen gevraagd (waarbij 1 meisje verontwaardigd was, dat hij niet eens écht Engels was) Er was ook een dame in een rolstoel, die gewoon het hele optreden met een brede grijns heeft zitten swingen.

We zijn niet langer gebleven, want Neef had last van beginnende griep en had het al wel weer gehad. Hij gaat altijd mee voor de techniek en omdat hij het erg leuk vindt te doen.

Elvis kon aan verschillende mensen z''n kaartje uitdelen en is al geboekt voor over 3 jaar, wanneer één van de dames 65 wordt

Verder voelde ik me in een zaal vol Indonesische mensen met m'n 1.65 m ineens best lang.

Fijne dag iedereen

ik ga zo LE ophalen van neefje.

Lekker ook even wandelen.
Later is nu
Haha, zie het helemaal voor me, Dream, dat Elvis-optreden! Leuk dat het zo'n succes was, moet je vaker doen, meegaan.

Mims, ik bestel voor jou ook gewoon een kaartje, kun je tegen die tijd beslissen of je wel/niet behoefte hebt om mee te gaan.

Haai Cadi! (Cadi schrijft met Kjong elders op forum, Dream. Volgens mij niet van vroegah..toch?)

Hier heerlijk weekend, ondanks Bambi-man weer hele weekend weg. Gisteren onverwachte gezelligheid met moedervanvriendjeNoah waar ik mee weg was vrijdagavond. Noah had eerst feestje in zwembad, daarna hier eten met z'n allen, altijd leuk! Tot veel te laat vannacht dvd-tjes zitten kijken en wijntjes gedronken, heel vervelend allemaal.

Zometeen maar even naar buiten met de kinders, volgens mij is het heerlijk buiten!

Gek joh, kan hotmail niet openen wegens een 'certificaatfout'. Het 'beveiligingscertificaat van deze website is niet verleend door vertrouwde certificeringsinstantie' en aangeraden wordt om website niet te openen.

Nou moe.
En Cadi schrijft dan ook weer op een ander forum met mij.. en kijk zo hebben we een mooie cirkel rond!
Raarrrrr, Bam. Keertje opnieuw opstarten? Zou het kunnen komen door je laptop? En is je internetverbinding draadloos? Dan kan er iemand anders op je netwerk aan het hotmailen zijn.

Kaartje voor Mims vind ik een goed plan. Als ze niet mee wil, is dat kaartje nog wel te verpatsen. Of we nemen Alex mee, die vindt dat hasseke leuk, gleuf ik.

Ik heb al gesport vanmorgen, rondje sauna gedaan en zit nu fris en fit klaar om mijn andere plannen uit te voeren. Lekker zeg, dit zou ik eigenlijk elke week moeten doen. Maar de Bloesjes vinden meegaan niet zo leuk, dus doe ik het wel in de Bloesjes-loze weekenden.

Driem, klinkt goed! Vooral die indonesische hapjes. In dat geval zou ik ook wel een Elvis-look-a-like willen! (anders niet hoor, al is jouw liefste natuurlijk hartstikke leuk: ik heb hier een paar bandleden tegenover me wonen die me vaak op zondagochtend al wakker drummen en zingen met Blue Suede shoes. )
Haha, kun je beter mijn Elvis hebben, die slaapt uit, namelijk. Hij is ook meer een 'sing-a-like'

Mijn kinderen zouden juist graag eens meegaan naar de sauna, ons antwoord is vrij standaard: dat doen we voor onze rust. Maar wel een lekkere tijdsbesteding, natuurlijk, op Bloesjesvrijeweekend.

pff, hier spanning bij de heren wegens Ajax-Feyenoord. Eerst scoort Ajax nét niet en een minuut later Feyenoord. En het staat gelijk, met nog 4 minuten te gaan
Later is nu
Draadloze verbinding is beveiligd, dus geen hotmail-meehoppers. Nou ja, jammer dan, heb ondanks waarschuwing hotmail alsnog geopend gekregen.

Ik zou bíjna gaan scheiden, als ik zo jouw Bloes-loze weekend-besteding lees, Bloes. Maar Bambi-man veel te lief, leuk en lekker om van te scheiden

Maar mag niet klagen want hier ook behoorlijk Bona, zónder man. Geniet zo van vrije dagen met de herten. Hebben gevoetbalt op groot veldje, verderop. Zelfs Levi deed fanatiek mee, echt leuk. Die ligt nu te slapen en ander gespuis zit nu aan de warme choco naar een Sinterklaas-film te kijken.

Ga er weer even bijzitten.
Bam, ik had eigenlijk bedacht dat grootouders in geval van niet-gescheiden ouders eigenlijk een weekend per maand op de kleinkinderen zouden moeten passen. Als een soort van bezoekplicht. Ik bedoel, ze hebben toch zelf kinderen gekregen en weten dat er dan een dikke kans is dat ze op termijn ook kleinkinderen krijgen.

Mij lijkt het wel wat. Zal ik meneer Rouvoet mailen met dit idee? Mijn ouders vinden het minder denk ik. En met opa en oma in Buitenland werkt het ook niet natuurlijk. Maar daar bedenken we dan nog wel wat op.
Mims, ik denk ook dat het juist fijn is, om met vrienden te zijn, op zulke moeilijke data.

Maar jij weet dat voor jezelf het beste.

Dus ik zou zeggen, meiden koop gewoon dat kaartje en mocht Mims toch liever niet mee willen, dan kunnen jullie hem aan mij verpatsen (of jullie moeten me echt niet mee willen hebben, dat kan natuurlijk ook

En ik stem voor idee van Meave.
Je kunt natuurlijk ook sowieso meegaan Ely!!!
Precies, ga sowieso mee, Ely!

Meave for President.

Ook leuk; een wetsvoorstelletje waarbij kinderen onder de 20 jaar verplicht een week of 4 per maand jaar worden ondergebracht in het Buitenland, bij vreemde arme gezinnen, cultureel heel verantwoord want andere taal en gewoonten, dat ze ook goed ontdekken dat ze het in Nederland heel goed hebben..

Nu al Sinterklaas-film laten kijken was een héél slecht idee.
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 11-11-2007 18:50
Reden: blont dus ik ken egg nie sowww goeh sgrijve
% gewijzigd
Wat is Hyves trouwens toch een leuk fenomeen zeg. Heb ondertussen met heel wat vriendinnetjes van vroegah weer contact. En grappig, nu allemaal in zelfde fase qua kinders enzo.

Oh, en met mijn (half)zus. Die had ik al een jaar of eh.. 10 niet meer gesproken en gezien. Zo gek om te zien, ze is 10 jaar ouder dan ik maar leven bestaat nog steeds uit de beest uithangen.
Weten jullie wanneer Sinterklaas het land weer in komt?
Hahaha

ik zit net te googlen op Sint into`cht!!
Nog zes nachtjes slapen Bam!
Dan kan ik nu dus mooi beginnen met voorlezen uit nieuwe sintboek dat ik vandaag op rommelmarkt heb gekocht (daarom was ik aan googlen!)
Tja, al die mensen van vroeguh heb ik trouwens niet voor niks meer geen contact meer mee. Of ik vond ze niet leuk, of zij vonden mij niet leuk. De rest kan ik ook zonder hyves wel vinden.
Voor Elvisfoto's is mijn hyves best leuk

Heb net het topic van de zoon van Xaloy gelezen. Ongelooflijk, wat een spanning en verdriet. Zo'n klein kindje, zo'n onzekerheid.

Ik ga morgen proberen in elk geval wat tijdschriften, die Zoyla niet wil (Esta) naar hun toe te brengen. Moet toch zelf naar het ziekenhuis, wel een ander, maar ga gewoon eerder weg. Kan ik, als ik Elvis op ga halen, even bij hun langs. Pfff... wat erg.

Ik heb trouwens ook altijd gezegd dat elke ouder recht heeft op af en toe weekend kinderloos. Hierom heb ik ooit op kinderen van een vriendin gepast. Ouders van een vriendinnetje van LE hebben inmiddels een wissel met vrienden, om af en toe tot rust te komen, een weekend. Om de zoveel tijd neemt eerst het ene stel alle5 de gezamenlijke kinderen. Het weekend daarna het andere stel.

Ik ben ook dolblij dat mijn ouders mijn kinderen af en toe op kunnen en wíllen vangen. Voor de kinderen is het ook heerlijk, gelukkig, ze gaan gráág!

Bij ons wordt hyves trouwens tegenwoordig gebruikt om familieberichten/nieuws rond te toeteren. Jammer voor die paar die geen hyves hebben, die blijven verstoken van nieuws (Elvis krijgt het nieuws ook niet altijd, want ik vergeet door te geven )
Later is nu
Esbabe, Elessie, ja, hm; iets met klok en klepel... Nou ja.

Ik dacht te lezen dat Mims bedoelde dat ze misschien paar dagen weg wilde rond Hero's verjaardag? Of las ik dat verkeerd, kan ook.

Blegh, moet nog werken maar heb geen zin. Komende week naar Werkoord paar uurtjes vliegen oost, moet nog een hoop voorbereiden en moet ik echt wel doen want onvoorbereid training geven op nieuwe onderwerpen is niet handig.

GG zit ook al te werken in zijn hok, gezellig hier .

Dreamer, wat leuk zo'n Elvisavond met een feest vol Indo's ,leest heel gezellig!

Sint hier ook al een thema: volgend weekend intocht en laat dat nou net een Zoonloos weekend zijn . Vind ik zo jammer; vorig jaar zijn we zo leuk met z'n 5en (Dot nog helemaal kleine baby) gegaan. Heb meteen helemaal geen zin in die hele intocht maar dat is ook weer flauw want Dochter is er wel (en Dot natuurlijk, maar da's logisch). Moet gewoon niet zeiken.

Toet, hoe is het met jou?
quote:dreamer schreef op 11 november 2007 @ 10:03:

Goedenmorgen

Cadi, ik hoop niet dat je in je ochtend kopje koffie verslikt hebt?

(en is Cadi weer een forummer die ik van vroeger ken?)Nee Dream, we kennen elkaar niet van vroegah.(wel Bambi en Bloesem ontmoet) Ik ben wel al heel lang meelezer, jaartje of 3 en viel gister dus van mijn stoel af toen ik ineens Mr. D zag langshupsen. Ben vandaag met kinderwagen en al door het durp gecrost maar noppus! Sorry, geen foto's van Dries in actie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven