Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Hel, zit vlakbij je schoonmoeder, plaats met 3 letters begint met H. Kom je er zo uit?

Ik zou met 3 vriendinnen en alle kids naar een dierenpark vlakbij Bridgestad, gelukkig hebben we gisteren nog op weeronline gekeken...

Star, wat voor vakantie heb je geboekt?
Jaa, gevonden, dankjewel! Ziet er heel leuk uit. Misschien kan ik schoonmoeder wel eens meenemen als het lukt.
Was ook heel leuk, lekker gebak ook Zou leuk zijn als schoonmoeder mee kan!

Net het KL topic bijgelezen, gelijk even bij KL gesnuffeld, waar ik verliefd op ben is er natuurlijk niet meer
Haai Suus. Kolftime?
Er stond vandaag in het schriftje dat Mr J de gymles erg leuk vond en dat hij ook goed meedeed met muziek, maar dat hij af en toe wel huilend naar de juffen gaat arm ventje...hij ligt nu even te tukken op de bank. Nou ja, morgen lekker thuis, kan hij een beetje indrukken verwerken.
He jakkes, dat klinkt niet echt vrolijk. Nou goed, tweede dag ook pas.

Hel, ik dacht dat je de Sail-in Pararde bedoelde

Mamax, wintervakantie naar Lapland.
Hij is nu ook erg zwaan-kleef-aan. Wel lief. Morgen maar een beetje relaxen samen.
Misschien kan je even naar buiten dan. Als het ooit nog droog wordt
Het is hier droog . Vraag me alleen af voor hoelang....
Hebben jullie het wel naar jullie zin? Genoeg te doen toch voor Juul binnen?
Gatverdamme wat is ragout uit blik toch smerig.
Bevalt hier prima, gisteren en vandaag is het een beetje pet.

Gisteren konden we geen kant op was echt verschrikkelijk weer, maar hebben we ons hier vermaakt met de kinderbingo ( jaja ) en zwemmen.

Vandaag naar Middelburg geweest en de lange Jan beklommen ( mijn hemel, dat doe ik nooit weer....) en vanmiddag naar de imkerij geweest en een rondje paardentram.

Mannen zijn nu zwemmen, en ik zit in de relaxedstand .
ohh dat vind ik eigenlijk best wel te eten.. had je de goedkoopste dan ofzo?

Mal: Wat sneu voor Mr J, maar 2 dagen is nog kort, is ook allemaal wennen voor het ventje.

Ik heb niet bijgelezen, dus als ik wat mis hoor ik het graag.
Heeej Bam, gezellig! Gelukkig genoeg vertier daar voor regenachtige dagen. Kinderbingo klinkt erg spannend. Nog wat gewonnen?

Dat is ook niet leuk om te lezen Mal... Gelukkig de gym en de muziek wel leuk. Morgen lekker bijkomen samen!

Ragout uit blik Star? En dat voor de vrouw bij wie nog geen aardappelpuree-uit-zakjes in huis komt? Ik zeg maar zo ik zeg maar niks. Sail-in-parade, nee, dan moet ik eerst m'n Gaastra outfit aan.
Ja mag ik ook eens zondigen

Nee joh, kek matrozenpakje voldoet ook.

Klinkt goed Bam!
Nou vooruit.

Goed, ik ga moven. Parade geloof ik wel. Mij te koud (wel droog nu, maar dat kan nooit lang duren ). Lekker naar huis naar man en kind.
quote:Star schreef op 17 augustus 2010 @ 17:58:

Gatverdamme wat is ragout uit blik toch smerig.

waarom haal je het dan?

Bam, ow wat balen dat vieze weer steeds. Vanaf donderdag wordt het wel beter volgens mij! Vind Juul het wel leuk?
Sjonge, ik schrijf dat ik een Blog onsamenhangend vind, vraagt iemand me of ik wel begrijpend kan lezen waar is HPL als je haar nodig hebt
Waaro Mal? Ik kan die blogs nooit vinden.

Hai dames. Kinderen zo in bed kwakken en dan lekker forrummen tot ik omval (en gezien het gezellige schema van Meetje kan dat nooit lang duren ).
Nou, ergens in mijn gedachten was het kennelijk toch wel lekker

Welke blog? Ik ga kijken

Meetje aan de spook?
Ik vind ragout uit blik soms best lekker. Als je flink bent natgeregend, en je hebt het koud, en tussen de middag dan een lekkere warme flats ranzige ragout op de boterham.
Ja zo'n soort 'vroeger' gevoel had ik er ook bij.

Mr J knock out?
Ja, die ligt op al 1 oortje

Toen hij thuiskwam wilde hij alleen maar op schoot en hij zat steeds te 'mopperen'
Net een echte man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven