Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ook 3x

Ik pies in mijn broek: zit op een of andere vage zender Dean en Tori te kijken. Die mensen zijn echt te grappig

Dat had ik nooit gedacht...
O die hebben een B&B toch?
Oh en Stella is een schatje. Dat jong moet naar de kapperT, die ziet er niet uit.
Ik ben niet van het groen Star, staat mij niet. Maar wel een leuke jurk verder, leuk ook met die plooitjes bij de taille. Hmm, donkerbruin staat me daarentegen dan weer wel goed...
Zijn ze niet heel dom Suus?
Tuurlijk is zij niet dom.
Ze rijden nu met een camper door USA met twee gay kerels om een zieke vriendin te bezoeken. Die camper is een truck maar ze vinden het eng om in dat ding te slepen dus ze nemen steeds een motel
voor Kokos. Sterkte!

Mal, och huilen bij de juf. Bah, jongste is ook nog niet zo´n held op de kita bij het afscheid nemen.

Fijne avond!! En Hel, veel plezier bij wel of geen parade.
E! Entertainment Suus?
Oh ja en Bam, fijne vakantie! Klinkt helemaal goed!
Haai Star en doei!
Oh ze doen nu een biefstuk challange in Texas: 2 kilo in een uur lukt niet....
Fox life. Hier op 105.
He lieve Kokos, dat zag ik nog langs komen vanmiddag..

Wat jammer nou dat je je handen meer dan vol hebt aan het kleine mannetje. Is vast een fase maar men, wat beroerd als je er in zit. Hele dikke voor jou!

(kan iemand haar even de foto van Hyves smsen?)
Mal, ik heb je vent een mail gestuurd op jouw account
quote:mamax schreef op 17 augustus 2010 @ 20:57:

Zijn ze niet heel dom Suus?Nee hoor, ze zijn vooral heel erg grappig. Als ze echt zo zijn hebben ze het samen reuze gezellig. Leuk om te zien wel!
Boehoeeeeee mijn baby slaapt voor het eerst op haar eigen kamer.
ohh Star, dat zal wennen zijn.

Knuf.
Oehoeh Star! Wrom dan?? Gewoon omdat het een keer moet? Of slapt ze lekker door tegenwoordig?

Over KL: ik snap niet waarom overal bloemetjes op moeten. Kunnen ze ook een effen lijn maken? Voor mij een crossdress in zwart graag....
Hai Bammie! Wat fijn dat jullie het lekker hebben!
Nou ze heeft de afgelopen twee nachten ZES hele uren achter elkaar geslapen

Maar goed, ik merk dat ze onrustiger is en eerder wakker wordt van geluid, dus ik denk dat het fijner is in haar eiger kamertje. Zonder snurkende vader

Ceetje ging ook net na haar eerste verjaardag.

Maar goed, leuk vind ik het niet echt.

Ja die blommen, ze worden ook zo nageaapt overal.
Hai Suze!

Ik heb het trouwens gezien hoor Star,thx
Het probleem van die dessigns is dat het zo overduidelijk KL is. Meestal niet erg maar soms wel onwenselijk voor werk ofzo.

Na ja, ik zie die crossdress in zwart met 3/4 mouwen wel verschijnen...

Oehoe, slaapt ze beter dan de larf hiero! Maar die zal rond verjaardag ook wel over gaan. 2 deuren verderop, slik.
Bestelling bedoel je Bam?
Starman is ook niet echt onder de indruk van meeste KL-jurkjes, hij vindt het leuke jurkjes voor in en om het huis, maar inderdaad voor werk of feestje niet.

Ja? Wint mijn larf het van de jouwe zowaar? Wat een ellende daar de laatste (2?) maanden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven