Good Luck!
maandag 16 augustus 2010 om 22:07
Het heette 'Ik geloof dat ik de islam toch niet zo geweldig vind , zoiets. Wel in de eerste instantie dus een moslimbashtopic, tot een aantal al doorhadden dat er meer aan de hand was en Twinkle brak. Wartal kwam eruit en ze ging er ineens van door met de woorden 'ik ga nu slapen'. Dus hele zwikkie bezorgd. Kjong zou vanavond langs gaan.
dinsdag 17 augustus 2010 om 09:53
Enka, gefeliciteerd met de officiële Kapitein Kunst, super
Suus, , au, dat klinkt zeer pijnlijk van je arm.
Amaal, ik krijg gewoon kippenvel; je kind kwijt. Ik heb het 1 keer met Lianne gehad in de Hema. Ze stond 2 meter bij me vandaan maar dat zag ik niet, paniek!
Bridges, wat lekker dat het goed gaat tussen F. en T.
Aha, de opleiding al snel in zicht. Leuk!
Oh Mal, J. naar de grote school. Wat lief van dat meisje.
Jin, voor jullie. Lastig, druppelen. Gelukkig is er iemand geweest die stickers heeft uitgevonden
Suus, , au, dat klinkt zeer pijnlijk van je arm.
Amaal, ik krijg gewoon kippenvel; je kind kwijt. Ik heb het 1 keer met Lianne gehad in de Hema. Ze stond 2 meter bij me vandaan maar dat zag ik niet, paniek!
Bridges, wat lekker dat het goed gaat tussen F. en T.
Aha, de opleiding al snel in zicht. Leuk!
Oh Mal, J. naar de grote school. Wat lief van dat meisje.
Jin, voor jullie. Lastig, druppelen. Gelukkig is er iemand geweest die stickers heeft uitgevonden
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:07
En nu even over mezelf. Ik ben gesloopt meiden, ben alweer aan vakantie toe. Tim is totaal uit zijn ritme. Hij wordt nog steeds wakker 's nachts van dromen en is soms totaal in paniek. Hij zit ook met het middagslaapje, heeft het nog wel nodig maar slaapt 's avonds dan pas tegen half negen. Middagslaapje duurt ongeveer een uur, dus dat is niet verkeerd. We hebben een aantal keer geprobeerd het over te slaan, maar dan valt hij met het avondeten in slaap en wordt 's nachts wakker omdat hij niet voldoende heeft gegeten. Overdag gaat het prima. Alhoewel hij wel erg aan me hangt, ik hoef maar één stap naar de deur te zetten of hij begint te huilen. Soort van verlatingsangst?
Ben dus van 's ochtends vroeg tot 's avonds met Tim bezig. Gelukkig is man op tijd uit werk, dat scheelt wel.
Ik heb allerlei vage klachten. Maag en darmen zijn gevoelig maar ik heb ook van last van mijn polsen, knieën en nek/schouders.
Zondag had ik lekker croissantjes gebakken, maar na het eten heb ik het er weer uitgespuugd. Ben naar bed gegaan en heb echt de hele dag geslapen, hooguit 3 uurtjes eruit geweest.
Man heeft mijn ouders gebeld; Tim gaat daar 2 dagen naartoe. Dan kunnen wij wat bijtanken.
Ik heb meer rust voor mezelf nodig, vandaar mijn afwezigheid hier. Hopelijk ben ik er snel weer bij!
Ben dus van 's ochtends vroeg tot 's avonds met Tim bezig. Gelukkig is man op tijd uit werk, dat scheelt wel.
Ik heb allerlei vage klachten. Maag en darmen zijn gevoelig maar ik heb ook van last van mijn polsen, knieën en nek/schouders.
Zondag had ik lekker croissantjes gebakken, maar na het eten heb ik het er weer uitgespuugd. Ben naar bed gegaan en heb echt de hele dag geslapen, hooguit 3 uurtjes eruit geweest.
Man heeft mijn ouders gebeld; Tim gaat daar 2 dagen naartoe. Dan kunnen wij wat bijtanken.
Ik heb meer rust voor mezelf nodig, vandaar mijn afwezigheid hier. Hopelijk ben ik er snel weer bij!
dinsdag 17 augustus 2010 om 11:05
Ik heb 2 pagina's teruggelezen, ben met de samenvatting van Hel begonnen, bedankt ! Als ik nog wat gemist heb wat niet op Hyves staat hoor ik het wel toch?
Sterkte Kokos, kan me voorstellen dat je uitgeput bent nu!
Hier ook geen helmpje op de fiets, maar ook nog geen los fietsend kind. Zit de laatste tijd bijna alleen maar op z'n loopfiets.
Vakantie was heerlijk, zon, zee en strand, wat wil een mens nog meer.
Ga nu even boodschappen doen, net de regenlaarzen afgestoft, blegh.
Sterkte Kokos, kan me voorstellen dat je uitgeput bent nu!
Hier ook geen helmpje op de fiets, maar ook nog geen los fietsend kind. Zit de laatste tijd bijna alleen maar op z'n loopfiets.
Vakantie was heerlijk, zon, zee en strand, wat wil een mens nog meer.
Ga nu even boodschappen doen, net de regenlaarzen afgestoft, blegh.
dinsdag 17 augustus 2010 om 11:25
Ja, buttweer vandaag zeg. Had net afgesproken om met vriendinnen naar Parade te gaan maar zie het niet zo zitten in de regen.
He jeetje Kokos, dat klinkt alsof je echt aan het eind van je latijn bent. Neem goed de tijd en de rust hoor!
Jin, aaaargh, oogdruppeldrama! Zwicht hij voor de stickers? Lastig hoor...
Mal, wat suf dat ze niets over z'n eerste dag hebben geschreven... Ging hij vandaag goed gemutst die kant op? Hopelijk wat meer persoonlijk bericht straks, of ga je hem ophalen - of er nog even over bellen?
Suus, Mestreeeeech, leuk zeg! Met de vriendinnen of met het gezin? Yep, snel daarna weer even meeten. Kom gewoon gezellig naar je toe.
Ha Mamax, hellow! Waar was die pluktuin waar jij laatst was geweest? Heb even gegoogeld en vond er een paar in NH maar kende de plaatsnamen zo 1, 2, 3 niet dus weet niet welke het dichtsbij is (kan het ook opzoeken natuurlijk, maar jou vragen is sneller ).
Ah, dus het is eigenlijk een buitenlands iets, die fietshelmpjes? Ik weet het niet hoor. Vroegah had niemand een helmpje op. Maar goed, vroegah rookte de meester voor de klas, kregen we met 6 weken geprakte liga met sinaasappelsap en stond de wieg los op de achterbank. Dus ik weet onderhand ook niet meer wat nu overdreven onzin is en wat onverwantwoorde kindermishandeling.
Even kijken of er al nieuws is over/van Twinkle. Houdt me dan toch bezig, zo'n verhaal...
He jeetje Kokos, dat klinkt alsof je echt aan het eind van je latijn bent. Neem goed de tijd en de rust hoor!
Jin, aaaargh, oogdruppeldrama! Zwicht hij voor de stickers? Lastig hoor...
Mal, wat suf dat ze niets over z'n eerste dag hebben geschreven... Ging hij vandaag goed gemutst die kant op? Hopelijk wat meer persoonlijk bericht straks, of ga je hem ophalen - of er nog even over bellen?
Suus, Mestreeeeech, leuk zeg! Met de vriendinnen of met het gezin? Yep, snel daarna weer even meeten. Kom gewoon gezellig naar je toe.
Ha Mamax, hellow! Waar was die pluktuin waar jij laatst was geweest? Heb even gegoogeld en vond er een paar in NH maar kende de plaatsnamen zo 1, 2, 3 niet dus weet niet welke het dichtsbij is (kan het ook opzoeken natuurlijk, maar jou vragen is sneller ).
Ah, dus het is eigenlijk een buitenlands iets, die fietshelmpjes? Ik weet het niet hoor. Vroegah had niemand een helmpje op. Maar goed, vroegah rookte de meester voor de klas, kregen we met 6 weken geprakte liga met sinaasappelsap en stond de wieg los op de achterbank. Dus ik weet onderhand ook niet meer wat nu overdreven onzin is en wat onverwantwoorde kindermishandeling.
Even kijken of er al nieuws is over/van Twinkle. Houdt me dan toch bezig, zo'n verhaal...
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:30