3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Mooi sgaap... en voor mij een waarheid als een.... plak maar een plaatje
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Mooi IBI

Vreemd en eng he... hoe iets wat zo vanzelfsprekend was ineens niet meer zo zeker is
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 17 augustus 2010 @ 22:50:

Heb een kaart gemaakt voor HIH op de computer. Heb daarbinnen de tekst van ik heb je lief overgetypt die hadden we bij binnenkomst op de bruiloft. Bij de woorden: 1 van mijn grootste wensen is ouder worden met zijn twee ik heb je lief ook na de AOW hield ik het haast niet droog.

Momenteel is dat mijn doel!
mijn reis.. en ik heb hem vanavond weer besproken met FF.. confronterend om uit te spreken ........... maar zo fijn om te constateren dat ik binnen een jaar zoveel sterker... en zoveel meer IKKE ben geworden

en lieverTs... mede dankzij jullie
Leuk Chris... ik kijk graag met je mee en geef een kritische blik en wellicht nog wat ideetjes
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:52:

Mooi IBI

Vreemd en eng he... hoe iets wat zo vanzelfsprekend was ineens niet meer zo zeker is Dat is zeker erg eng. Het komt ineens zo dichtbij allemaal.
Wat houd je tegen????

Koffer pakken en gaan.

Wordt het nix kom je terug...

Spijt heb je alleen van dingen die je NIET doet!!!!
Ik wil graag terug naar school, ik heb op mijn 16e een flinke depressie gehad waardoor ik stopte met school, daarna ben ik zwanger geworden en op mijn 18e beviel ik van mijn eerste dochter, zodoende heb ik geen goede opleiding en werk ik "onder mijn maat" voor mijn gevoel.

Ik weet alleen niet wat ik precies wil, ik werk nu in de zorg, met verstandelijk beperkten, dit is op zich wel leuk werk maar ik zou "meer" willen doen.
Ieb
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ibi

ps .......sms gelezen?
Freaky... jij bent zeker sterk!! Ik denk dat het voor jou zaak is dat je niet aan je eigen sterk zijn ten onder gaat. Iedereen verwacht ook van je dat je sterk bent en dat zal niet altijd meevallen
Dat is een mooi doel Pop. Tussenstap is onderzoeken wat je zou willen.
Een van die stappen was ik aan het uitstellen. Die afspraak van van de week. De volgende dag heb ik gebeld. En dat ik het niet langer heb uitgesteld komt mede door jullie Thanks..!!
Ojee...

Ik stoote me glas wijn om...

er kwamen spatters (best veel) op de muur
quote:vivafreak1 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:54:

Ibi

ps .......sms gelezen?Jazeker schat! Wil jij mij mailen misschien?
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:54:

Freaky... jij bent zeker sterk!! Ik denk dat het voor jou zaak is dat je niet aan je eigen sterk zijn ten onder gaat. Iedereen verwacht ook van je dat je sterk bent en dat zal niet altijd meevallen ben bang dat dat mijn hele probleem is lieve Bi....
IBI

Meis... ik zou willen dat ik wat zorgen van je over kon nemen!! Verdomme!

Pop... deeltijdopleiding?
quote:CN25 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:55:

Ojee...

Ik stoote me glas wijn om...

er kwamen spatters (best veel) op de muur Das niet best gelijk ff schoonmaken zijn lastige vlekken om eruit te krijgen.
ik heb mezelfs afgevraagd of zo sterk zijn als ik "schijn"te zijn misschien... moet ik maar eens "zogenaamd "want ik weet helaas niet hoe het moet maar eens doen......... pfff staat er raar maar dit is wel mijn grootste valkuil...................
waarmee schoonmaken?
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:56:

IBI

Meis... ik zou willen dat ik wat zorgen van je over kon nemen!! Verdomme!

Ik ben gewoon al heel erg blij met jullie! En dat ik mijn zorgen ook hier kan delen vind ik enorm fijn.
Freak, het houdt jou op de been... maar als je het even niet meer ziet zitten mag dat ook hoor. En ik weet zeker dat er niemand is die daar raar van op zal kijken
quote:AnneRoos74 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:55:

Een van die stappen was ik aan het uitstellen. Die afspraak van van de week. De volgende dag heb ik gebeld. En dat ik het niet langer heb uitgesteld komt mede door jullie Thanks..!!WOW!!!!!!!!!!!!!! gaaf AR...
Ibi: ik heb zo'n bewondering voor je meis....
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:56:

Pop... deeltijdopleiding?Of eerst staatsexamen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven