tetterettes tetteren augustus uit

dinsdag 17 augustus 2010 om 23:02
Oh, ik ga wel terug hoor. Ooit een keer in een ver grijs verleden een permanentje laten zetten. Na een dag was de krul al uit mijn pony. Dan ga ik zeker weer heen. En ook een keer toen was het ook niet naar mijn zin geknipt. En een keer toen het kind net klaar was. Ik ga met mijn hand door het haar en het is nog veels te lang. Dat was iemand die het begrip "het mag best kort" niet snapte. Kon ik nog een half uur zitten.

dinsdag 17 augustus 2010 om 23:04
Ratteke ik leer het langzaam aan nu wel om er wat van te zeggen als het niet goed is maar heel makkelijk vind ik het niet. Nu heb ik weer lang haar in lagen dus daar kunnen ze niet veel fout aan doen. Al merk ik wel nu het door de meester (de eigenaar van de kapperzaak) is geknipt het vele male beter zit. Voortaan laat ik me altijd door hem knippen.

dinsdag 17 augustus 2010 om 23:06
Ik heb gelukkig een fijne kapper hier in het durp. Maar omdat ik nu een beetje wat anders wil, neem ik voor de zekerheid een plaatje mee. Zoiets wil ik (helaas heb ik niet zo'n mooi koppie erbij)
Zo, highlights zitten erin en mijn experiment is ook geslaagd (ik heb wat haarverf in mijn wenkbrauwen gedaan want die zijn er licht, ik schrok me net he-le-maal de blubber toen ik in de spiegel keek want ik was Bert in het kwadraat maar nu de verf er af is, is het erg mooi geworden (pfoei) )
Enne...is Doei echt nieuw hier of weer een oud-gediende-in -een-nieuwe-jurk???
Zo, highlights zitten erin en mijn experiment is ook geslaagd (ik heb wat haarverf in mijn wenkbrauwen gedaan want die zijn er licht, ik schrok me net he-le-maal de blubber toen ik in de spiegel keek want ik was Bert in het kwadraat maar nu de verf er af is, is het erg mooi geworden (pfoei) )
Enne...is Doei echt nieuw hier of weer een oud-gediende-in -een-nieuwe-jurk???
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:15

dinsdag 17 augustus 2010 om 23:18