Oom woont is *poef *. Heeft echt een mega vijver (nog groter dan die van jullie) in de tuin en van die boxen in de schuur. Volgens mij is hij niet meer zo actief als een paar jaar geleden.
Wel stoer dat je rijdt zeg! Ik heb ook les gehad maar was te bang. Ik ben klein en voelde me niet zeker genoeg. Dus houd het nu maar bij achterop zitten. Ook leuk. Laatst nog naar de TT geweest.
Vriend heeft trouwens een ZX10 en is helemaal in to het pimpen. Ha..ha.. kan die uren mee bezig zijn. Hij op het motor forum en ik op ViVa
Vriend zit op een koi forum. En daarom is hij nu ook weg voor een week. Stomme vissen! Nee hoor, ik vind het ook leuk. Mijn vakantiegeld zwemt ook rond in die bak. We hadden wel een grotere.vijver willen hebben, maar de tuin was op
Anoniem_109178
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:15
gofferdegofferdegoffer.
Moet hier niet gekker worden
Bibi piest even op exact dezelfde plek als Isa vanavond.
Wat raar!!!
Betrapte haar op heterdaad en met mn blote voet een schop onder haar dikke reet verkocht dat ze al bijna in de schuur landde waar de bak staat.
Wij zaten ook bij een motorclub maar dat waren voornamelijk choppers. Ging hem te langzaam. En mij eerlijk gezegd ook wel/
Frans kan me voorstellen dat als je eenmaal zelf rijdt je niet meer graag achterop zit. Nu vind ik het heerlijk. Alleen door de file heen rijden vind ik niet fijn...
Ghe, mijn vader heeft 2 jaar geleden zijn eerste motor gekocht. Hij heeft in zijn diensttijd veel op een motor gereden en dat verlangen is altijd blijven hangen dus heeft hij, toen hij met pensioen ging en mijn ouders lekker naar België ging verhuizen, een stoere chopper gekocht, op zijn 63e. Die choppert nu dus lekker door het Vlaamse heuvelland of belandt in ene op het Vrijthof en gaat daar op een terrasje zitten.
Kijk olijf dat vind ik nou stoer van jouw paps! Mijn vader vertelde dat hij ook altijd wel motor had willen rijden. Maar die van jou heeft het gewoon gedaan.
Anoniem_109178
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:32
Tonks
de brommerT van MO is donkerrood.
Niet een onwijs coole fiets maar wel snel en goed om lange stukken mee te rijden (hij heeft pas in Italie 4000 km in 9 dagen gereden)
kunnen aan de zijkant koffers op en ook eentje aan de achterkant.