We love ...... HEMA!
woensdag 18 augustus 2010 om 09:14
woensdag 18 augustus 2010 om 09:16
woensdag 18 augustus 2010 om 09:20
Beddegoed en kleding voor de kinderen (ondergoed, pyama, slaapzakken, rompers, sokken en af en toe wat bovenkleding).
Ook voor mijzelf beddegoed, af en toe onderbroeken, panties.
Etenswaren koop ik daar nooit behalve weleens die hotdog gegeten, die was wel lekker.
Ik vind het wel een prima winkel, zou hem tegenwoordig echt missen als ik in het buitenland zou wonen. Ik heb van 1994-2002 in het buitenland gewoond en toen ik terugkwam was de Hema ineens een hippe winkel.
Make-up koop ik daar nooit. Is die goed dan?
Ook voor mijzelf beddegoed, af en toe onderbroeken, panties.
Etenswaren koop ik daar nooit behalve weleens die hotdog gegeten, die was wel lekker.
Ik vind het wel een prima winkel, zou hem tegenwoordig echt missen als ik in het buitenland zou wonen. Ik heb van 1994-2002 in het buitenland gewoond en toen ik terugkwam was de Hema ineens een hippe winkel.
Poep, wie heeft jou gescheten?
woensdag 18 augustus 2010 om 09:21
HEMA duur???
Hier ook een fan *trekt de rest van het Slimme Meiden topic ook aan de oren mee dit topic in*.
Beddegoed is erg goed, babykleding is geweldig leuk, zit lekker bij Timanni en is standaard op hogere temperaturen wasbaar, tissues altijd goedkoop, make-up (de creme oogschaduw potloden) fijn voor mijn gevoelige ogen en goed geprijsd, en ook hun food-afdeling is prima in orde (lekkere salades, vleeswaren en taarten!). Ook de kleding is vaak prima, ik heb er wel een aantal leuke shirtjes gekocht.
Yep, ik hartje HEMA, hoor!
Hier ook een fan *trekt de rest van het Slimme Meiden topic ook aan de oren mee dit topic in*.
Beddegoed is erg goed, babykleding is geweldig leuk, zit lekker bij Timanni en is standaard op hogere temperaturen wasbaar, tissues altijd goedkoop, make-up (de creme oogschaduw potloden) fijn voor mijn gevoelige ogen en goed geprijsd, en ook hun food-afdeling is prima in orde (lekkere salades, vleeswaren en taarten!). Ook de kleding is vaak prima, ik heb er wel een aantal leuke shirtjes gekocht.
Yep, ik hartje HEMA, hoor!
woensdag 18 augustus 2010 om 09:21
quote:mylenevalerie schreef op 18 augustus 2010 @ 09:16:
Nee niet echt een fan. Koop er niet zoveel, vind het vaak duur daar.
Het saucijzenbroodje daar vind ik wel verrukkelijk. Vroeger de rookworst ook maar die eet ik niet meer van de Hema.Wat vind je duur dan?
Nee niet echt een fan. Koop er niet zoveel, vind het vaak duur daar.
Het saucijzenbroodje daar vind ik wel verrukkelijk. Vroeger de rookworst ook maar die eet ik niet meer van de Hema.Wat vind je duur dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 18 augustus 2010 om 09:23
woensdag 18 augustus 2010 om 09:26
quote:louise1 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:20:
ik gebruik niet vaak make-up, dus veel verstand heb ik er niet van. Ik vind de prijs wel heel goed .
Alleen de lipgloss vind ik niks, die stinkt en omdat je dat de hele tijd ruikt dan, proeft alles ook naar lipgloss
ik gebruik niet vaak make-up, dus veel verstand heb ik er niet van. Ik vind de prijs wel heel goed .
Alleen de lipgloss vind ik niks, die stinkt en omdat je dat de hele tijd ruikt dan, proeft alles ook naar lipgloss
woensdag 18 augustus 2010 om 09:26
Alleen al voor de rookworst ga ik nog wel eens naar de Hema. Ook mijn beddengoed, pennen, schriften, notitieblokjes (ja het is een fetish) portemonee, (badkamer)accesoires ed. haal ik daar.
Make-up gebruik ik bijna niet meer, maar eerder kocht ik altijd Miss Helen van de Hema. Dat was een van de eerste merken die niet meer op dieren testte, en dan vond/vind ik belangrijk. Vond het ook goede make-up.
Make-up gebruik ik bijna niet meer, maar eerder kocht ik altijd Miss Helen van de Hema. Dat was een van de eerste merken die niet meer op dieren testte, en dan vond/vind ik belangrijk. Vond het ook goede make-up.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 18 augustus 2010 om 09:32
quote:Whiskers schreef op 18 augustus 2010 @ 09:23:
Eens met Mylene.
De kwaliteit is vaak ruk, en dan betaal je er gewoon teveel voor.
Denk aan t-shirts die verdraaien, kussenslopen die verdraaien, babykleding die na 3 keer wassen vaal wordt.
Het enige dat ik leuk vindt is de knutselmeuk.
Daar ben ik wel fan van!
Nah, daar heb ik nou totaal geen last van: verdraaide t-shirts!
Serieus: heb een aantal van die basic shirts en die zijn na een jaar van redelijk veel dragen nog steeds goed van model. Ook niet erg verwassen of zo
Ook kleding voor zoons haal ik er: prima kwaliteit juist.
Eens met Mylene.
Denk aan t-shirts die verdraaien, kussenslopen die verdraaien, babykleding die na 3 keer wassen vaal wordt.
Daar ben ik wel fan van!
Nah, daar heb ik nou totaal geen last van: verdraaide t-shirts!
Serieus: heb een aantal van die basic shirts en die zijn na een jaar van redelijk veel dragen nog steeds goed van model. Ook niet erg verwassen of zo
Ook kleding voor zoons haal ik er: prima kwaliteit juist.
woensdag 18 augustus 2010 om 09:33
quote:Whiskers schreef op 18 augustus 2010 @ 09:23:
Eens met Mylene.
Daar ben ik wel fan van!Echt nog nooit meegemaakt, en ik was die hele handel op de 60 graden die aangegeven staat in het waslabel. En met een flink zeverend kind was ik nogal váák
Eens met Mylene.
Daar ben ik wel fan van!Echt nog nooit meegemaakt, en ik was die hele handel op de 60 graden die aangegeven staat in het waslabel. En met een flink zeverend kind was ik nogal váák