We love ...... HEMA!

18-08-2010 09:14 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen is het weer zo ver. Ik ga naar de HEMA

Nu met een echt boodschappen lijstje omdat ik sommige dingen nodig heb.

Ik ben dol op de handoeken en make-up. Eigenlijk op de hele winkel alleen de kleding loop ik met een boog omheen.

Ook fan?

Meld je hier.

(en ja ik verveel me)
I HEMA
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 09:43:

Wat ik zo leuk vind bij de Hema: als er in andere winkels een aanbieding is van 1,25 per stuk, twee voor 2 euro... dan kost eentje nog steeds 1,25. Bij de Hema kost eentje dan 1 euro. Dát vind ik leuk.

Dit is niet meer.... Helaas
quote:Maja82 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:46:

[...]

Heerlijk zacht en lekker dik zelfs na 1,5 jaar Bedankt! Ik weet waar ik vanmiddag mijn handdoeken ga kopen....
quote:Michelle90 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:45:

Wat een super topic!

Ik ben al de hele ochtend aan het kijken voor spulletjes voor mijn nieuwe huisje.. Maar aan de Hema heb ik niet gedacht! Op die site staat ook echt alles, briljant!

Weet iemand of die handdoeken daar een beetje lekker zacht zijn? Niet dat je na 3x wassen je jezelf afdroogt met schuurpapier..Ligt eraan hoe je het wast. Is het water in jou regio hard of zacht, gebruik je wasverzachter? Ik hou juist van schuurpapier-handdoeken, daar word je tenminste droog van...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:kersenoogje schreef op 18 augustus 2010 @ 09:47:

[...]

Dit is niet meer.... HelaasKan dat per filiaal verschillen? Hier aan de overkant is het nl nog wel. Dat weet ik, omdat ik het gister nog gedaan heb.
Action? Wat is dat? Die hebben wij hier niet.

Helaas ben ik allergisch voor de mascara van de Hema, die gebruik ik niet meer.

Voor de rest alleen maar goede ervaringen.
Ik krijg koopzin van dit topic. Alleen heb ik niet echt iets nodig, nou ja, ik kan natuurlijk wel iets verzinnen
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik heb ongeveer 9 dekbedovertreksets. Niet dat ik ze echt allemaal nodig heb, ik vind ze vaak gewoon heel leuk. Net als de 600 pennen, 888 borden, 26 kussenhoesjes, bloemenslingers voor de fiets. Heb ik helemaal niet nodig, maar oh, wat zijn ze leuk.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ja, enorme Hema fan!

Hasse, meen je dat nou?

Ik vind niets zo vreselijk als van die harde handdoeken. Heb het gevoel dat mijn tere huidje dan helemaal open geschaafd wordt!
En niemand noemt hier de Hema-cheetos? Echt te lekker, lekker plakkerig, supergoedkoop, heerlijk!

*ben verder ook superfan van de Hema*
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 09:49:

[...]

Kan dat per filiaal verschillen? Hier aan de overkant is het nl nog wel. Dat weet ik, omdat ik het gister nog gedaan heb.Je woont/werkt tegenover de HEMA? Oei, ik zou er niet meer weg te slaan zijn... Nu moet ik nog een 'flinke tippel' maken om er te komen, goddank..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Oh ja, de handdoeken van de HEMA. Heb ik er serieus 14 van. En ik woon alleen...
Ik vind de textiel juist erg snel verwassen. Ziet er leuk uit hoor, maar langer dan een paar maanden gaat het niet mee.
Veel dingen bij de Hema vind ik overigens ook echt overpriced hoor.
quote:Hasse88 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:51:

[...]

Je woont/werkt tegenover de HEMA? Oei, ik zou er niet meer weg te slaan zijn... Nu moet ik nog een 'flinke tippel' maken om er te komen, goddank..Ik zie nu de hotdogs liggen, en fietsen in de etalage en die leuke mandjes, hahahaaa
Oh, verpakkingsmateriaal. Inpakpapier, flessentassen, strikjes, lintjes... Ook zo'n drama-verslaving.
quote:Karan schreef op 18 augustus 2010 @ 09:51:

Ja, enorme Hema fan!

Hasse, meen je dat nou?

Ik vind niets zo vreselijk als van die harde handdoeken. Heb het gevoel dat mijn tere huidje dan helemaal open geschaafd wordt! Yup, dat meen ik... . Heb een hypergevoelige huid en vaak jeuk (heeft te maken met droge huid door astma), dan is niets lekkerder dan je rug eens flink af te rossen met een harde handdoek... Aaaaaaaah.....
quote:Miss Moneypenny schreef op 18 augustus 2010 @ 09:49:

Action? Wat is dat? Die hebben wij hier niet.

Helaas ben ik allergisch voor de mascara van de Hema, die gebruik ik niet meer.

Voor de rest alleen maar goede ervaringen.Action lijkt een beetje op de Xenos. Vind ik ook een leukere winkel dan de Hema trouwens.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 09:49:

[...]

Kan dat per filiaal verschillen? Hier aan de overkant is het nl nog wel. Dat weet ik, omdat ik het gister nog gedaan heb.Alles wordt landelijk (centraal) maar alle kassa's doorgestuurd zodat overal eenzelfde prijs is. En kassa geeft automatisch bij 2 voor... -actie na het totaalbedrag-knopje de actieprijs. Maar kan zijn dat het per filiaal zelf aangepast wordt.. maar mag niet
Onderbroeken voor mij en man, hemdjes, babykleertjes, muziekdoosje, beddengoed, koekjes (mmmm!), gebak, vleeswaren, brood, nagellak, t-shirts, sokken, panty's (van die dikke paarse), handdoeken, theedoeken, keukendoeken, keukenschorten, mixer, citruspers, glazen, zaklamp, kwasten en verfbakjes, kussensloopjes, kaarsen, waxinelichtjes, batterijen. Tja, wat koop ik er niet?

En ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt goed. Ik koop altijd effen shirts met lange mouwen voor mezelf en die blijven lang mooi.
Vooral de hotel-lijn van textiel is echt supergoed! Wel prijzig, dus alleen in de aanbieding kopen . Maar die handdoeken blijven zo mooi.
quote:mylenevalerie schreef op 18 augustus 2010 @ 09:53:

[...]

Action lijkt een beetje op de Xenos. Vind ik ook een leukere winkel dan de Hema trouwens.Ik vind Xenos wel leuk, ware het niet dat kotsmisselijk word van de lucht die daar hangt. En als ik iets langer dan vijf minuten blijf hangen, migraine erbij. Jammer, want ze hebben wel leuke dingen soms.
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 09:55:

[...]

Ik vind Xenos wel leuk, ware het niet dat kotsmisselijk word van de lucht die daar hangt. En als ik iets langer dan vijf minuten blijf hangen, migraine erbij. Jammer, want ze hebben wel leuke dingen soms.Ja! Wat is dat toch voor gore lucht? Echt heel smerig idd.
quote:Star schreef op 18 augustus 2010 @ 09:56:

[...]

Ja! Wat is dat toch voor gore lucht? Echt heel smerig idd.Een mix van geurkaarsen, wierook en thee met smaakjes. BAH!
quote:mylenevalerie schreef op 18 augustus 2010 @ 09:53:

[...]

Action lijkt een beetje op de Xenos. Vind ik ook een leukere winkel dan de Hema trouwens.Echt? Ik vind het altijd net de Aldi (maar dan in het hema-segment). Je zoekt je de pletter voor een beetje leuke dingen (het meeste valt al uit elkaar als je er naar kijkt) en ik vind het rommelig... Nee doe mij maar de Hema en soms de Xenos...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven