We love ...... HEMA!

18-08-2010 09:14 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen is het weer zo ver. Ik ga naar de HEMA

Nu met een echt boodschappen lijstje omdat ik sommige dingen nodig heb.

Ik ben dol op de handoeken en make-up. Eigenlijk op de hele winkel alleen de kleding loop ik met een boog omheen.

Ook fan?

Meld je hier.

(en ja ik verveel me)
quote:nouschi schreef op 18 augustus 2010 @ 10:47:

Maar dat is uitzonderlijk Fleur.

Dat van die 68 wel, maar ik hoor wel over meer kinderen die stil staan bij 92.

Nr2 had Nr1 met zo'n maand of acht al ingehaald trouwens, iig van bovenkleding.
quote:Tia Dalma schreef op 18 augustus 2010 @ 10:42:

@KookwekkerT Nog niet kopen, je moet niet al je vrienden nu al de kans ontzeggen om tegen die tijd voor jou te mogen shoppen (en: na het persen begint het Grote Shoppen pas écht)

Neen, ik doe het ook niet. Eerst maar eens 'raak schieten'.

En nu ben ik weg... ik moet de stad nog in en het lijkt droog te zijn.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
hahaha fleurtje ik denk dat dat bij onze baby ook 't geval gaat zijn! ze is nu ruim 8 maanden en zit net in maatje 62. Ik had maar heel weinig in maatje 56 gekocht (want daar groeien ze toch zo uit) met als resultaat dat ze bepaalde truitjes al 6 maanden aan heeft.
quote:mimsey schreef op 18 augustus 2010 @ 10:43:

Kom er nu trouwens achter dat ik twee keer hetzelfde truitje voor Mops heb gekocht. Een keer in 86/92 en een keer in 98/104. Ach, kan ze erin groeien, ofzo....

Grom, had ik al gezegd dat ik de Hema een rotwinkel vind?
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 10:49:

[...]

Dat van die 68 wel, maar ik hoor wel over meer kinderen die stil staan bij 92.

Nr2 had Nr1 met zo'n maand of acht al ingehaald trouwens, iig van bovenkleding.Ja klopt, 92 gaat lang mee dat hoor je vaker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is dat stilstaan ook nog daarbij aan een leeftijd gebonden? Timanni is toen hij 8 maanden werd, rap de 74/80 in gegaloppeerd, namelijk.
quote:Maja82 schreef op 18 augustus 2010 @ 10:47:

[...]

Die haal ik voor mijn vriend dus niet meer bij de hema. Vooral de goedkope zwarte sportsokken gaan nog geen half jaar mee.

(ik heb laatst naast dure sokken ook maar een tube gehwoll voor hem gehaald)

ik koop kleding voor mijn vriend

T maakt niet uit waar de sokken vandaan komen, ook die van de dure herenmodezaken (en dikke sportsokken) gaan binnen no time kapot... Volgens mij trekt ie er veuls te hard aan... (net als de veters in zijn schoenen: ik koop al standaard veters extra bij zijn nieuwe schoenen... )

Verder koop ik niet zoveel vóór mijn vriend hoor, dat mag ie lekker zelf doen, alhoewel hij het wel fijn vind als ik meega.... maar shoppen voor basisdingen als ondergoed en sokken heeft ie zo'n hekel aan, en totaal geen interesse in, dat ik mij dan 'opoffer' om die maar bij de hema te halen voor m...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 18 augustus 2010 @ 10:59:

[...]

T maakt niet uit waar de sokken vandaan komen, ook die van de dure herenmodezaken (en dikke sportsokken) gaan binnen no time kapot... Volgens mij trekt ie er veuls te hard aan... Bij mijn vriend slijt het door dat hij nogal ruwe voeten en schoenen heeft. (vandaar ook de gehwoll)
Ook hier een superfan. Mijn dochters zijn Echt Hema; die bloemenjurkjes à la Petit Louie zijn geweldig! Voor mezelf koop ik ook regelmatig T-shirts, hemdjes en basic vestjes en leggings.

De kwaliteit van de kleding is erg goed, is mijn ervaring. Blijft mooi, ook in de droger.

Als cadeautje geef ik regelmatig de cadeaukaart, die kun je online zelf ontwerpen met of zonder leuke foto. De meeste mensen in mijn omgeving zijn net zo HEMA minded, dus dat zit altijd goed.

Zo, genoeg reclame, ik ga nu een taart ontwerpen en bestellen voor de verjaardag van jongste dochter
die naadloze gladde onderhemdjes zijn echt goed, heb er wel een stuk of zes, zijn ook nog corrigerend

Verder de steenoven mini-pizza's die zijn echt heerlijk. Taarten, ondergoed, schrijfwaar, headphones, lampen..

Heb er ooit gewerkt, de kerstpakketten waren ook erg leuk
Dit topic komt dus echt op het verkeerde moment. Ik wil proberen te bezuiningen (nou ja, na vrijdag dan), en dan lees ik nu over allemaal leuke hema-dingetjes die ik eigenlijk nog wel zou willen kopen (ook omdat ik ze nodig heb overigens).
Ik hoop dat er nog badmatten zijn enzo.

online zijn ze tijdelijk niet leverbaar. iig die ik wil
quote:Hasse88 schreef op 18 augustus 2010 @ 10:59:

[...]

T maakt niet uit waar de sokken vandaan komen, ook die van de dure herenmodezaken (en dikke sportsokken) gaan binnen no time kapot... Volgens mij trekt ie er veuls te hard aan... (net als de veters in zijn schoenen: ik koop al standaard veters extra bij zijn nieuwe schoenen... )

Verder koop ik niet zoveel vóór mijn vriend hoor, dat mag ie lekker zelf doen, alhoewel hij het wel fijn vind als ik meega.... maar shoppen voor basisdingen als ondergoed en sokken heeft ie zo'n hekel aan, en totaal geen interesse in, dat ik mij dan 'opoffer' om die maar bij de hema te halen voor m...

De enige sokken die echt lang meegaan zijn van Falke. Wel duur (20 euro per paar), maar als je weet dat ze echt jaren goed blijven maakt het niet uit.

ik haal mijn wandelsokken dan weer liever bij de xenos.

zitten heerlijk en mijn voeten blijven er blij van.
quote:Michelle90 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:45:

Wat een super topic!

Ik ben al de hele ochtend aan het kijken voor spulletjes voor mijn nieuwe huisje.. Maar aan de Hema heb ik niet gedacht! Op die site staat ook echt alles, briljant!

Weet iemand of die handdoeken daar een beetje lekker zacht zijn? Niet dat je na 3x wassen je jezelf afdroogt met schuurpapier..

Nu, na tien jaar, zijn ze aan vervanging toe. Ok, een half jaar geleden eigenlijk. Ik doe al jaren met dezelfde set handdoeken van de Hema, ze veranderen niet van vorm, de kleur vervaagt wel iets, maar ja, wat wil je na zoveel jaar en ze blijven goed afdrogen.

Ik haal mijn volgende handdoekenset zeker weer bij de Hema!
Hallo?!
Ik had eigenlijk terug moeten gaan met een keukenhanddoek.

Die rafelde na de 1e keer wassen al.
Hebben ze er regenlaarzen?
quote:_Doortje_ schreef op 18 augustus 2010 @ 11:23:

[...]

Nu, na tien jaar, zijn ze aan vervanging toe. Ok, een half jaar geleden eigenlijk. Ik doe al jaren met dezelfde set handdoeken van de Hema, ze veranderen niet van vorm, de kleur vervaagt wel iets, maar ja, wat wil je na zoveel jaar en ze blijven goed afdrogen.

Ik haal mijn volgende handdoekenset zeker weer bij de Hema!Ik doe al 13 jaar met mijn Hemahanddoeken De kleur is inderdaad aan het vervagen, maar ze rafelen niet en drogen nog heerlijk af
quote:BrambleIcefilter schreef op 18 augustus 2010 @ 11:30:

Hebben ze er regenlaarzen?Ja.
Juist omdat de HEMA goede kwaliteit levert, moet je ook terug gaan. Bij zaken als de Action wéét je dat de kans groot is dat je iets snel weg kunt gooien . Teruggaan is dan wat overtrokken...
quote:Zinderend schreef op 18 augustus 2010 @ 11:30:

[...]

Ja.Dankje
Ik had laatst een cartridge gekocht voor de printer, maar die pakte hem niet. Ik heb gevraagd bij de klantenservice en kreeg op vertoon van de bon en de cartridge gewoon m'n geld terug.

Erg netjes, want ze kunnen het niet meer verkopen.

Gisteren heb ik weer een trucklading babyuitzettoestanden aangeschaft. Molton onderlegger, moltonbedzeil, geen idee wat het allemaal is, maar je moet het toch hebben

Oh en de meegroeibh is hemels. Ik heb er ook van Livera, maar die groeit niet mee Voor een tientje echt de beste koop sinds tijden!
Hallo?!
Een HEMA-topic?!
De Action mag dan wel goedkoper zijn, alles wat ik daar koop, is binnen no time kapot. Tsja...
Oh... mijn kind in zijn Hema-romper, Hema-shirtje en Hema-broekje huilt. Ik ga 'm nu dus uit zijn bedje met Hema-overtrekje, Hema-dekentje en Hema-lakentje halen, om hem daarna in bad te doen, met z'n Hema-badspulletjes. Ohja... eerst uitkleden op het Hema-aan/uitkleedkussen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven