T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Mooi, ik heb nog bioscoopbonnen liggen en het is k*tweer, dus dat komt deze week wel goed uit.
Nou had er wel nachtmerries van

Ja gewoon lekker gaan, echt leuk! Als je van Nemo houdt vind je dit ook leuk.
Ik houd wel van Nemo, en die van jou is ook leuk

Net met Star en Ceetje naar Naturalis geweest. Was leuk, ondanks mijn stuiterende monster van 5 Die heeft trouwens geen ijsje meer gehad, Star Strenge moeder

Nu weer thuis. Chica en ik zitten in vriendenboekjes te schrijven. Dat is weer helemaal hot dit schooljaar
Aha, alle vriendenboekjes worden begin van 't jaar meteen weer uit de kast gehaald?

Leuk van Naturalis!

En leuk van vissenfilm met Nemo! Ik ben trouwens nog nooit naar een 3D-film geweest!
Vijfjarigen stuiteren véél meer dan vierjarigen, Inad. Wen er maar aan!
Is Mier sinds deze week weer naar kdv? Was het weer wennen voor jou en hem?
Ja, ik vond het ook echt niet leuk

Ik vind het zo lekker om thuis te zijn met Miertje. Zeker als de stuiterbal op school is. En Mier is zo'n lekker knuffelding

Hij is zich nu de hele dag aan t optrekken tot staan. Als ik op de grond ga liggen gaat hij me meteen als optreksteun gebruiken.
Oooh wilde wat typen maar maar nieuwste lievelingsserie begint! Skorrrrrie, dan maar welterusten!!
Joepie dat de buren thuis zijn, ze zijn nu aan het basketballen.

Star, hoe zijn de foto's van gisteren?
Travis

Lief, kleine Miier die gaat staan! En lekker, al die tijd die je met hem door kunt brengen, één op één, als Chica op school zit. Jammer dat je nu weer moet werken...

Was Naturalis leuk?

Travis, jij treft het ook altijd zo lekker met buren, he? Zoek jij daar je huisjes op uit?

Ben nog even in Putje geweest en ben zo weg!
*gaat in Putje kijken*
Ben je weer op vakantie Kess?

Nemo krijgt net zomaar wat een bofkont is het toch! Oh mam ik hou van deze dagen zegt hij
Nemo
Foto's nog niet van camera gehaald Inad, op de camera zijn ze iig leuk

Nog lekker in stad geweest of werd Miertje snel wakker?
Star weet je die vieze buurkinderen nog die voor het raam stonden toen? Die willen hier zo graag spelen dat ze of hier voor het raam staan te zieligen en te zeiken of bij onze schuttingdeur staan te gillen en te janken en te schreeuwen. Ik heb net even Claire van Kampen gespeeld en nu zijn ze weg.

Dat had ik willen zien!!!

Had je ook een lege fles in je hand, om het plaatje compleet te maken?

Nee, nog thuis, want weer lappenmand hier, ongelooflijk. Maar morgen gaan we écht! (Maar dat zeiden we gisteren en eergisteren en de dag daarvoor ook. Ik leg het niet eens meer uit, komt er op neer dat we allemaal ziek zijn of zijn geweest.)
Hopelijk werkt het. Anders Rentokil bellen en van die dozen neer laten zetten.
Geen lege fles maar een hamer

Echt ze zijn zóóó vies en smoezelig.

Lappenmanden sucken.
voor lappenmand

ben benieuwd Star

Trav
Foto's op Hyves en 3 van je kinderen in je inbox
Ahhh wat een fuckzooi zeg, die lappenmand
Wow, wat lijkt Chica op die tweede foto in de hvyes van Star op jou Inad! Zo en profil!
Alleen heb ik niet zulk geweldig haar

Leuke foto's, Star! Keek nog even verder en zag Eetje met kraamkadotshirtje. Leuk!

Ik ben lekker alleen met Mier. Hij slaapt. Net eerst even huishouddingen gedaan en nu even koffie en forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven