**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
Oh gaaf! Dat zou ik ook een keer graag proberen, ik zou er waarschijnlijk wel heel de dag aan zitten om te checken of het niet uit is gezakt

Weet niet of het me zou lukken hoor, ik heb al moeite een fatsoenlijke vlecht te maken bij mezelf, je weet wel, dat stuk waarbij je van de achterkant naar voren moet om door te kunnen vlechten. Daar ga ik altijd de mist in en dan komt er zo'n gekke knik in je vlecht...

Heerlijk onderwerp!

@Fille, drink jezelf wat moed in met koffie

Een lekker bakkie koffie, dat zou fijn zijn! Maar die koffie hier op het werk is niet te drinken...
Ik logeer bij mijn zus en die heeft een Heel Goed Koffieapparaat. Inclusief meklopschuimding enzo. Hmmm, lekker.
Hee Punica, zijn wij collega's dan? Hier ook dat soort koffie.

Opeens wil ik ook lang haar als ik jullie zo hoor! Gaat niet lukken he...

Iemand ervaring met van dat nephaar? Extensions? Of loop je dan meer voor lul dan met sok en badmuts?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Door al die omschrijvingen ben ik ook wel razend benieuwd hoe jullie er in het echie uit zien. Waarschijnlijk heel anders dan dat ik hier van achter de computer bedenk

Snorhaar, ik zie nu iemand voor me met een rasta kapsel

Es, ik vind het ook een mooie knot hoor! Heb je anders misschien niet een heel handige vriendin die je haar wilt doen?

Marg, ik denk dat de enige oplossing is om je haar af te knippen. Een tijd terug had ik ook lang haar, niet zo lang als dat van jou en ik was het zo zat dat er s ochtends altijd zo veel klitten inzitten dat ik het drastisch heb afgeknipt. Deed vaak mijn haren naar boven leggen, dus over het kussen heen zodat ik er niet op ging liggen... Nu heb ik trouwens de ideale lengte. Lang genoeg om in een knot/staart te doen of op te steken. En kort genog om het los te laten hangen. Mijn haar namelijk gaat errug klitten wanneer het te lang wordt Verder ga ik er nooit meer een permanent in steken, want dat zorgt voor haaruitval en ga ik er uit zien als een poedel
Oh ja marg, ik ben trouwens degene die in de buurt van Luxemburg woont Maar dat is geloof ik al opgehelderd
Extensions lijkt me gaaf! Heb het nooit geprobeerd maar lijkt me de enige optie om ooit nog van dat hele lange haar te kunnen krijgen
Punica is leuk!
quote:fille schreef op 19 augustus 2010 @ 11:48:

Oh ik zie veel meisjes daarmee lopen in B. maar dan een beetje een uitgezakte versie. Ik dacht al: wat hebben al die mensen toch veel haar, maar dit verklaart het wel een beetje.Ja super toch Ik was echt verbaasd en blij toen ik er achter kwam haha. Hier is het ook een heel populaire do al een tijdje.
haha grappig om te zien dat meer mensen hun haar omhoog leggen

Mijn haar is wel lang, maar ik vind het niet echt mooi of zo omdat het wat teveel pluist

En ik ben niet goed in mode dus mijn haar is al 23 jaar hetzelfde model... oh nee, vorig jaar heb ik drastisch mijn scheiding wat naar links verlegd!

Over koffie, ik vind Tim Hortons koffie (canadaaaaa!) erg lekker, lekker zelf gezet op de ouderwetsche manier. Senseo had ik ook ooit, maar ik vind t niet zo lekker dus die moet ik eens op marktplaats gooien....

Over Canada gesproken, hulde voor de koffie daar in restaurants! POTTEN koffie, ipv die smerige automaten drap die je hier vaak krijgt.... De koffie is er ook niet sterk (slap zouden de meesten zeggen) maar ik hou niet van sterke koffie dus t is een uitkomst voor mij daar
quote:Spijker schreef op 19 augustus 2010 @ 12:05:

Punica is leuk! *bloos*
Leuk dat jij er zoveel fotos op hebt staan Spijker! Vind dat je een leuke smaak hebt!
Ik kijk vaak op youtube voor tips en ideeën. Een paar hairdo´s van een japans meisje heb ik me al eigen gemaakt Met die sockbun heb ik er één van een stuk of vijf sokken één van twee. Ik doe dan een hoge staart, daarna haal ik al mijn haar door het sokkenstiekje (om het zo maar te zeggen) en dan trek ik die sok naar boven. Op ongeveer 2/3 van de lengte van de staart gooi ik het haar er overheen aan alle kanten, en dan draai ik hem zeg maar binnenstebuiten. Als je het zo doet zitten de uiteindes van je haar meteen weggestopt en is de sok verborgen. Dat dan net zo vaak tot je bij je hoofd aankomt (bij mij is dat meestal drie keer). Dan zet ik hem vast met schuifspeldjes al is dat geloof ik meer voor het idee dan dat het echt nodig is.

Vlechten enzo maak ik wel heel vaak, ik snap wel wat je bedoelt, ik heb dat probleem als ik bv. twee vlechten maak en van bovenaf invlecht, dan zit het op mijn hoofd heel strak maar in de nek toch altijd heel los. Ik doe dit vaak met een "twist" (zeg maar vlecht met twee strengen ipv drie) op mijn hoofd en dan het losse haar onder mijn nek in een visgraatvlecht.

Mevrouwtje Z., ik wil het niet afknippen!!! Verder kan ik alles met mijn haar, ziet het er goed uit, klit het niet, wordt het niet snel vet, enzovoort. Ik wil het eigenlijk nog wat langer laten groeien, nu komen alleen de langste plukken in het midden in de buurt van mijn taille, de rest niet. Als ik het naar voren hang komt het tot net onder mijn borsten, ik vind het mooier als het iets langer is daaro.

Extensions heb ik nooit gehad, als ik het zou doen zou ik het laten weaven denk ik. Van die plukjes zien er eigenlijk niet uit vind ik (oh wacht dat heb ik weleens gehad, twee blauwe extensions in mijn haar )
Oh koffie, ik hou wel van de koffie hier, sterk, vol en goedkoop Het wordt meestal vers voor je gezet per kopje en de bonen worden ook ter plekke gemalen, heeeeeerlijk. Mijn ouders zijn er nu ook gek op en willen daarom per se naar typische barretjes hier en niet naar Starbucks ed.
quote:Punica schreef op 19 augustus 2010 @ 12:07:

Over koffie, ik vind Tim Hortons koffie (canadaaaaa!) erg lekker, lekker zelf gezet op de ouderwetsche manier.

No way?!?!

Ooooooh, brrr die vond ik zo VIES!

(second cup is beter!)
Over koffie kan ik niet meepraten omdat ik het niet drink.

Ik snap niets van de uitleg van Marg over die knotjes. Ik zou zelf graag mooiere knotjes willen maken, maar meestal lukt het niet, ik ben er te onandig en ongeduldig voor. Ik heb wel van die kussens om in het haar te doen zodat de knot groter wordt. Nog nooit in mij opgekomen om daar sokken in te stoppen.
anoniem_6978 wijzigde dit bericht op 19-08-2010 12:37
Reden: sokken niet kussens
% gewijzigd
Nog nooit in je opgekomen? Waarom heb je ze dan gekocht...?

Echt, kijk op youtube, er gaat een wereld voor je open. Ik heb er heel veel van afgekeken. Ook een snelle franse rol enzo doe ik nu zonder problemen, je kan precies de techniek afkijken van die meiden daar.
Ik snap ook niets van de sokkenuitleg hoor! Denk dat het bij mij zo'n resultaat zou geven dat mensen aan me zouden komen vragen: Spijker waarom heb je sokken in je haar?
quote:Margaretha2 schreef op 19 augustus 2010 @ 12:29:

Nog nooit in je opgekomen? Waarom heb je ze dan gekocht...?

Echt, kijk op youtube, er gaat een wereld voor je open. Ik heb er heel veel van afgekeken. Ook een snelle franse rol enzo doe ik nu zonder problemen, je kan precies de techniek afkijken van die meiden daar.

haha grappig, ik kijk ook altijd op youtube voor zulke dingen!

Zo kan ik nu met een touwtje wenkbrauwen epileren door youtube, op hakken lopen door youtube, pizza deeg maken door youtube, en computerspelletjes uitspelen door youtube!

Hulde aan youtube!

@Spijker: Ik heb een rare koffie smaak hahahaha

Tim Hortons was de meest voor de hand liggende keuze trouwens, mijn vriend woont in de plaats waar de koffieketen is ontstaan, dus die zit daar op iedere hoek onderhand

Ohhh wat heb ik nu een zin in donuts!
Ik heb mijn post aangepast. Marg. Die kussens kende ik dus wel maar niet de sokkentrick.
Ik ben er denk ik te ongeduldig voor om een sok in mijn haar te stoppen. En ik weet zeker dat het nooit blijft zitten en ik dat ding halverwege de dag kwijt ben

Wat ik wel vaak doe is een "klip" in mijn haar zodat het uit mijn gezicht weg is en het lekker slordig zit

Koffie, ik zweer bij mijn zelfgemaakte latte machiato. Espresso maken in een zo'n koffie kannetje, melk koken, opkloppen en bij elkaar gieten. Jummie!

Starbucks vind ik echt verschrikkelijk smerig. Snap echt niet hoe mensen dat nou echt lekker vinden. Tim Hortons is in mijn herinneringen zo'n beetje hetzelfde.

Donuts? Muffins bedoel je! Heb ze nooit meer zo lekker gegeten als in Australie Heb echt zo'n zin in muffins *zucht* --> gaat nu toch maar overwegen om een muffin bakblik aan te schaffen
quote:Spijker schreef op 19 augustus 2010 @ 12:33:

Ik snap ook niets van de sokkenuitleg hoor! Denk dat het bij mij zo'n resultaat zou geven dat mensen aan me zouden komen vragen: Spijker waarom heb je sokken in je haar?

Bij mij zou het waarschijnlijk zijn: uhm, Fille? Weet je dat er halverwege je hoofd een sok hangt?

Ik overweeg nog een kopje koffie. Misschien moet ik eerst stofzuigen. Ik voel me een beetje brak, zonder reden. Dus hebt behoefte aan veel eten en koffie.
quote:Spijker schreef op 19 augustus 2010 @ 12:33:

Met kort haar kan het ook niet dan blijf je het altijd zien.

Punica, dat vind ik wel grappig!!! Ik kijk tegenwoordig ook vaak op youtube, laatst nog voor caramel, dat vind ik dan lastig om uit een kookboek te doen (die kleur en structuur enzo) maar bijna altijd alleen voor haar en nagels (en muziek en dans natuurlijk). Vooral op hakken lopen vind ik echt te grappig
Dat heb ik ook altijd als ik moet stofzuigen, dat ik me spontaan brak voel

Ik stofzuig dan ook veel te weinig...

Ooh ik kon eerst ECHT niet op hakken lopen!

Nu best aardig, alleen mn hallux valgus werkt niet mee

Maar ik steel de show op mn pumps!

En ik vind het leuuuuk!
Is op hakken lopen niet gewoon een kwestie van oefenen? Ik zie het al, als ik ooit youtube ga gebruiken dan zal er een wereld voor mij open gaan. Waarom zetten mensen filmpjes van hoe zij caramel maken online?
Ik denk dat jullie het helemaal verkeerd zien hoor met die sokken

Het is eigenlijk een mega stiekje:

Niet dat je die sokken er los in moet proppen stuk voor stuk hoor, dan zou ik het ook iets te riskant vinden haha. Het zit ook heel strak en blijft héél goed zitten, zo´n sokkenstiekje kan er nooit uitvallen.

Sommige mensen halen al eht haar door het stiekje en draperen dat dan rond het stiekje, en zetten het vast met een gewoon stiekje er om heen of speldjes. Aangezien ik dan nog zo´n 20 cm. haar over heb werkt dat bij mij niet (tenminste ik vind het lelijk) dus dan draai ik dat stiekje gewoon steeds verder naar mijn hoofd zodat al het haar er in zit. Als ik thuis ben zal ik wel kijken of ik het op youtube kan vinden, het was iets met secret en sock bun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven