tetterettes tetteren augustus uit

vrijdag 20 augustus 2010 om 00:03
Gesprek wordt wsl in de week na volgende week (want kreeg toen ik de mail beantwoordde een out-of-office reply dat ze de 30e weer terug was). En dan kan het hopelijk snel gaan, als het wederzijds bevalt
(en mij bevalt het al heul snel, een zinvolle dagbesteding tegen een niet al te hoog loon en ik ben al blai )
(en mij bevalt het al heul snel, een zinvolle dagbesteding tegen een niet al te hoog loon en ik ben al blai )
vrijdag 20 augustus 2010 om 00:33
Pants, dat is ook een leuk bericht om nog even te lezen op de late avond . Het lijkt erop dat het met die zinvolle dagbesteding wel goed gaat komen. En voordat je het weet snak je naar een lekkere loze dag .
Doeiii, ik ben helemaal niet zo'n fanatieke poetser en die ramen lap ik ongeveer 2x per jaar . Het voordeel is dat je dan wel veel eer hebt van je werk .
Doeiii, ik ben helemaal niet zo'n fanatieke poetser en die ramen lap ik ongeveer 2x per jaar . Het voordeel is dat je dan wel veel eer hebt van je werk .
vrijdag 20 augustus 2010 om 00:47
Mijn schoonmaakbuien beginnen altijd met iets eenvoudigs en als ik dan eenmaal bezig ben gaan alle remmen los. Zo begon het vandaag met wat vieze plekken (vogelpoep) op de voordeur, die morgen (het stel waar we onze jongste katten van hebben) en zondag (wanneer ik verjaar) gebruikt zal worden (voor de helderheid, de meeste aanloop gaat hier via de deur van de bijkeuken, die kom je als eerste tegen). In het kader van de gastvrijheid zou ik eigenlijk alleen dat stuk doen, dus deur + 2 zijramen. Maar ja, toen de andere ramen aan die kant ook maar gedaan + de deur van de bijkeuken dus. En toen was ik helemaal in the mood en de rest dus ook weer netjes gemaakt. En ik heb vanavond zelfs nog staan strijken...morgen doe ik dus niks, behalve koffie zetten voor het bezoek .
vrijdag 20 augustus 2010 om 00:55
vrijdag 20 augustus 2010 om 01:05
vrijdag 20 augustus 2010 om 01:21
Ff gegoogled TH, maar nee...dat is 'm dus niet (hoewel dat ook een erg leuk verhaal was). Dat stomme rode prullebakje komt ook uit één van die boekjes, ik heb ze nu alleen niet bij de hand (ze liggen in de kelder in een doos met wel te bewaren boeken maar die ik eigenlijk nooit meer lees).
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 20 augustus 2010 om 01:22
Olijf, leuk filmpje! En hoe Fido Puk zo van de vensterbank kegelt .
Ik heb ze niet onder handbereik, maar 1 van de andere modermismen die me zo te binnen schiet is die waarin Kees van Kooten een schoonmaakster regelt voor zijn moeder. En die gaat dan volgens de offerte alles klamvochtig afnemen. Die wil ik ook nog wel eens gebruiken . De modermismen zijn heerlijke verhaaltjes om te lezen als je in een dippie zit: big smile gegarandeerd (nou ja, als je van die humor houdt natuurlijk)
Ik heb ze niet onder handbereik, maar 1 van de andere modermismen die me zo te binnen schiet is die waarin Kees van Kooten een schoonmaakster regelt voor zijn moeder. En die gaat dan volgens de offerte alles klamvochtig afnemen. Die wil ik ook nog wel eens gebruiken . De modermismen zijn heerlijke verhaaltjes om te lezen als je in een dippie zit: big smile gegarandeerd (nou ja, als je van die humor houdt natuurlijk)