Hans is jarig!

20-08-2010 00:14 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feliciteer hier Hans met zijn 25ste ( ) verjaardag!



Hans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van met veel mooie mensen om je heen!

Jankerd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Hans!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hans, gefeliciteerd!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 20 augustus 2010 @ 08:01:

Ja, we drinken er vanavond eentje!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ga je nog tracteren vandaag hier?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kerel!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!



Stressed is just desserts spelled backwards
Nummertje klopt niet helemaal, maar ach....



Tijd voor de lekkere wijven!







Van harte Hans! Veel plezier met je feest vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Sarah!
Ja, als er een vrouwelijke forummer een verjaardagstopic krijgt, worden de geile kerels achter elkaar geplakt, en nu? Ik zag niet 1 lekker wijf! Vandaar
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Hans
Alle reacties Link kopieren
quote:Garden_of_Sarah schreef op 20 augustus 2010 @ 08:22:

Ja, als er een vrouwelijke forummer een verjaardagstopic krijgt, worden de geile kerels achter elkaar geplakt, en nu? Ik zag niet 1 lekker wijf! Vandaar Prachtige garnering overigens bij de Dame in Kwestie...
Alle reacties Link kopieren
Ik raak in de war, Hans werd vorig jaar toch 25?



Nou ja, Hans, gefeliciteerd.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
quote:Garden_of_Sarah schreef op 20 augustus 2010 @ 08:10:

Nummertje klopt niet helemaal, maar ach....



Tijd voor de lekkere wijven!

[afbeelding]





Van harte Hans! Veel plezier met je feest vanavond!En dan niet naar d'r borsten mogen staren? Of is dit grapje ongepast?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciflapperstaart Hans!

Een fijne dag en veel plezier vanaaf!
Alle reacties Link kopieren
@Solomio: een heel subtiel en gepast grapje!
Alle reacties Link kopieren
Hans gefeliciteerd met je verjaardag !



Solo; van mij mag dat!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 20 augustus 2010 @ 08:28:

[...]



En dan niet naar d'r borsten mogen staren? Of is dit grapje ongepast?Hahaha
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:Garden_of_Sarah schreef op 20 augustus 2010 @ 08:10:

Nummertje klopt niet helemaal, maar ach....



Tijd voor de lekkere wijven!

[afbeelding]



Van harte Hans! Veel plezier met je feest vanavond!Dank je wel... die vrouw is net zo lekker als de taart die ze vasthoudt!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 20 augustus 2010 @ 08:28:

[...]



En dan niet naar d'r borsten mogen staren? Of is dit grapje ongepast?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!





Maar dit gaat vast niet over hans66 of is 66 zijn huisnummer?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
gefeliciteerd Hans!!





@dacht dat 44 zijn huisnummer was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven