Hans is jarig!

20-08-2010 00:14 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feliciteer hier Hans met zijn 25ste ( ) verjaardag!



Hans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van met veel mooie mensen om je heen!

Jankerd
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren




anoniem_99612 wijzigde dit bericht op 20-08-2010 12:06
Reden: 2e was leuker, dus nu beide
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Mazou schreef op 20 augustus 2010 @ 11:58:

[...]





Plaatje Iris! Zal ik dat even voor je doen?
Graag Djaza, want dat kun jij zo goed!



* steekt veertje in het kontje van Kitty *
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren




Hans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele leuke dag!
Alle reacties Link kopieren
Voilà!

Dat ging toch best snel, toch toch toch?? (zoekt naar erkenning)



Ben trouwens wel heul benieuwd wat Red van m'n nieuwe veren vindt...
Alle reacties Link kopieren
...maar die met kipsaté wil dan weer niet... potdomme...
Staat je goed die veren!



Van harte, Hans!



Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 20 augustus 2010 @ 12:05:

[afbeelding]



[afbeelding]Ja, vandaag ben ik level 44. Nee, ik heb nog geen epic mount op 4 wielen!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Van harte Hans!
Alle reacties Link kopieren
Gefeelsiteerd Hans en nog völle joar'n d'rbie



Da'j maor ne groot'n kearl mag word'n



Völ plezeer.



Van harte met je verjaardag...
Hans, ik ga het niet redden vanavond. Er is een calamiteit in ons nieuwe huis. De voorstrijk voor het stucen is niet goed, waardoor er gaten vallen in het stucwerk. Dus ik moet opnieuw voorstrijken want de stucadoor moet verder.



Vind je het goed dat ik volgende week een keer op een avond kom?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is goed. Ik neem aan dat Mirlo ook niet komt?, want die zou volgens mij met jou meerijden.



Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren








Gefeliciteerd Hans!
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 20 augustus 2010 @ 13:24:

Ja, dat is goed. Ik neem aan dat Mirlo ook niet komt?, want die zou volgens mij met jou meerijden.



Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.Hans, jongen, wa bende toch een schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 20 augustus 2010 @ 10:00:

Dank je wel allemaal. Het zal een mooi feest worden. Tegen 10:30 komen mijn ouders, over een half uur dus. Dat is een voorproefje.



En vanavond om 20:00 gaat het grote feest beginnen.



Ja, Vinyl, ik heb gehoord dat het vandaag een warme dag wordt. Maar helaas, ik houd het feest binnen, omdat ik anders de hele zwik halverwege de verjaardag, tegen 21:30, naar binnen mag slepen, omdat het vroeg donker wordt.



Doe je ze de groeten van ons allemaal?

Mam, pap, jullie moeten de groeten hebben van (en dan komt me d'r een riedel namen...).
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 20 augustus 2010 @ 13:08:

[...]





Ja, vandaag ben ik level 44. Nee, ik heb nog geen epic mount op 4 wielen!

Goh, fijn en dat op je verjaardag.



*euhhhhhhh kan iemand mij vertellen wat hij nu tegen mij zegt *
quote:hans66 schreef op 20 augustus 2010 @ 13:24:

Ja, dat is goed. Ik neem aan dat Mirlo ook niet komt?, want die zou volgens mij met jou meerijden.



Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.Dat is goed, dan kunnen we e.e.a doorspreken, dat is veel rustiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 20 augustus 2010 @ 13:46:

[...]



Goh, fijn en dat op je verjaardag.



*euhhhhhhh kan iemand mij vertellen wat hij nu tegen mij zegt * Snap er geen snars van, maar Hans is wel een lieffie. Dus gewoon lief doen en dank je wel zeggen, dan komt het vast goed.
Alle reacties Link kopieren
@Yasmijn: klote van je stucadoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Djaza schreef op 20 augustus 2010 @ 13:48:

[...]





Snap er geen snars van, maar Hans is wel een lieffie. Dus gewoon lief doen en dank je wel zeggen, dan komt het vast goed.ben altijd lief tegen Hans, dat sowieso.
Gefeliciteerd Hans!

Maak er een prachtige dag van!!
quote:Djaza schreef op 20 augustus 2010 @ 13:48:

@Yasmijn: klote van je stucadoor!





Neen, mijn schuld

Ik heb niet goed genoeg voorgestreken met betamax (heet dat zo, dat roze spul) op bepaalde stukken muur en dan laat het stucwerk weer los.

Allemaal mijn eigen schuld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven