Zo, even onder elkaar
vrijdag 20 augustus 2010 om 18:53
vrijdag 20 augustus 2010 om 18:59
Ik heb ook nog een ex die mij probeert te bellen, te msnen, te skypen alles tegelijk, hoe bedoel je multitasken. En voor mij op het water wat sailboten die waarschijnlijk de sluisen nog niet door mogen en daarom die geluidsboxen voluit zetten.
WAT ZEG UUUUU?
oJA, katten willen ook nog eten.
WAT ZEG UUUUU?
oJA, katten willen ook nog eten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 20 augustus 2010 om 19:01
quote:mylenevalerie schreef op 20 augustus 2010 @ 18:15:
[...]
Wist je dat je voor het gebruik van bepaalde emoticons ook een waarschuwing kan krijgen?
En verder is TO gevraagd wat ze wilde met haar topic. Ze antwoordde er niet op en ging weg. Als ik de OP lees zou ik niets anders weten dan dat ze dit wilde.Ken je de uitdrukking niet: "daar zakt mijn broek vanaf"? of 'onderbroekenlol' mag ook. Zo was de emoticon bedoeld, Lijkt me toch een stuk netter dan de plaatjes die ik hier voorbij heb zien komen.
[...]
Wist je dat je voor het gebruik van bepaalde emoticons ook een waarschuwing kan krijgen?
En verder is TO gevraagd wat ze wilde met haar topic. Ze antwoordde er niet op en ging weg. Als ik de OP lees zou ik niets anders weten dan dat ze dit wilde.Ken je de uitdrukking niet: "daar zakt mijn broek vanaf"? of 'onderbroekenlol' mag ook. Zo was de emoticon bedoeld, Lijkt me toch een stuk netter dan de plaatjes die ik hier voorbij heb zien komen.
vrijdag 20 augustus 2010 om 19:02