Pilstoppers

24-03-2010 22:00 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

hera, blijft dat dan de hele ochtend koud genoeg?

Nala, ik verschoon Fenne al sinds ze goed kan staan vaak staand
12-9 volgens mij wel. Heb er zelf geen ervaring mee :-) gewoon even uitproberen.

Ga weer gauw verder. Kids zijn druk omdat ze niet zoveel naar buiten konden.
Wat vervelend zeg Nala, dat je nog steeds zo'n last hebt en ook een meisje die er even geen zin in heeft. Zal je altijd zien dat dat gebeurt als je zelf niet zo lekker in je vel zit. Ik heb ook af en toe flinke strijd met Detlev met verschonen, vindt meneer niets aan en voornamelijk met de poepluisers, dus dan moet hij echt even meewerken. Ik verschoon eigenlijk nooit staand, nooit aan gedacht trouwens, haha. Maar met poepluiers ook niet handig denk ik en dan hebben we de meeste strijd! Hier is het gewoon stevig vastpakken en hoe meer hij draait en sparteld hoe verder ik de beentjes hoger hou. Klinkt wat spartaans, maar werkt hier het best en snelst. Als de billen schoon zijn heeft hij door dat het lekker voelt en is het tegenwerken ook meteen verdwenen!

Wat een rotweer niewaar vandaag, bah. Was vandaag lekker met vent een dagje stad in, kids naar kdv. Maar goedm beetje jammer met het weer. Verder wel gezellig gehad!

Kayleigh heeft afscheid genomen, vond ze niet echt leuk zo op het eind. Helemaal stil enzo. Maar nog leuk verwend met een boek, waar de leidsters wat over haar ingeschreven hadden en fotootjes erbij. Leuk! Ze hadden vanmiddag pannenkoeken gegeten ter ere van haar afscheid, dus erg leuk en persoonlijk.

Morgen hier 'groot' feest, beetje jammer dat het weer nog wat twijfelachtig is, had graag buiten feest gehad, maar goed we zullen zien of het een beetje meezit. Ik heb vandaag schminkspullen gekocht, dus ik moet me maar even creactief gaan loslaten op de kids, haha! Zal zo even wat voorbeeldjes opzoeken met dingetjes die in aan denk te kunnen en dan morgen ze daaruit kiezen!

Verder ben ik nog creabea met een prinsessetaart (mooi pakketje van AH) in de weer, Volgens mij is de cake ding gelukt, nu de rest nog, maar dat is iets voor morgen, want kayleigh wil wel helpen versieren, haha!
Hieperdepiep HOERAAAA!

Lieve kleine Kay gefeliciteerd met je verjaardag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
kayleigh gefeliciteerd met je verjaardag!
Prinsessetaart (redelijk gelukt) voor iedereen, mierzoet, dus lekker!!!!

Verder schijnt het zonnetje redelijk, dus we kunnen het buiten ook nog open gooien!

*duim dat het zo blijft*
lang zal ze leven

lang zal ze leven

Lang zal ze leven in de gloria

in de gloria, in de gloria

Hiep hiep hoera!!!!!!!!!!!!

Kay, gefeliciteerd met je verjaardag
Kleine Kayleigh, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Viel het weer bij julie vanmiddag ook nog een beetje mee?
Nala, wat balen dat het niet op schiet met je gezondheid. Hoe is het met Esmee?

Kay, leuke verjaardag gehad?

DDDJ en Q hoe gaat het met de net naar schoolgaande kids?

De 1e week zit er al bijna op.

Frans, Milena al gewend aan haar nieuwe klas en juf?

Hier nog een paar dagen en dan mogen we ook weer aan de bak

Verder geen nieuws. Allemaal een fijne dag verder!
Met Esmée gaat het weer steeds beter. Er zijn sowieso 2 boven tanden door en denk dat er nog 1 of 2 aankomen.

Maar ze is alweer meer vrolijker als van de week.

Op het kdv ging het ook weer prima.

Ik moet het van de fysio echt ff rustig aan doen.

Weet alleen ff niet meer waar ik aan toe ben, want gister zei die weer dat die rugpijn misschien door mijn ingewanden komen. Nier/galstenen, misschien darmklachten?

Moet nu veel water drinken, rust houden en buik masseren.

Heb ik vrijdag nog last (heb ook beetje last van diarree) dan moet ik naar de ha.

Dus we wachten maar rustig weer even af.

Ben wel een beetje zenuwachtig voor vanaaf. Dan wordt mijn tattoo gezet!!!
Oehh spannend. Wat laat je zetten?

Ik hoop dat het masseren helpt.
Oeh spannend Nala, waar je de tattoo zetten en wat? Gelukkig dat Esmée weer wat vrolijker is en 2 tanden erdoor! Nu snel de rest, heeft ze dat maar weer gehad... Wat vervelend dat jou klachten ook niet echt een duidelijke oorzaak hebben. Hopelijk helpt het masseren enzo.

Kayleigh heeft een topverjaardag gehad, heel veel leuke cadeaus en het was goed weer, dus lekker kunnen buiten spelen. Heb niet eens hoeven schminken, haha!
Ik krijg een kleine tattoo op de binnenkant van mijn pols. De letter E in sierletter en een hartje erbij.

Mijn schoonzus gaat de initialen van haar zoontje ook op haar pols laten zetten.

Morgen maar eens naar de ha, kijken of hij weet wat er met mijn rug/ingewanden aan de hand is.

Want wordt een beetje simpel van deze onzekerheid.
De tattoo staat!!! Deed wel ff verrekte veel pijn, maar het zat er met 5 min op!

Heb een paar foto's op onze Hyves gezet. (nog niet op de mijne, want weinig mensen weten hier nog van af)
Nala, succes bij de huisarts vandaag. Hopelijk kan hij iets voor je doen. *gaat snel naar hyves*

Hera, oh de vakantie zit er ook alweer op. Zijn jullie alweer thuis?

het wordt vandaag eindelijk weer mooi weer!

Dus Ties mag weer een blote knieën korte broek aan.

Fijn weekend!!!!!!!!!!
Ziet er mooi uit hoor Nala, kan me wel voorstellen dat het pijn deed. brrr. Dokter nog iets kunnen ontdekken waar je wat aan hebt?

Jaaaah nog lekker weer dit weekend en vandaag, heerlijk! Nog even echt zomerig!

Ben wel erg benieuwd naar de verhalen van Quinty en DDDJ over de eerste week school!
En Nala wat zei de dokter? Mooi plaatje!

Spannend......mijn broer komt straks voor het eerst met 'z'n nieuwe vriendin. 1e keer dat hij een vriendin voorstelt (of dat ik weet van haar bestaan ahahh) ben dus erg benieuwd.
Vet te laat, maar alsnog:

Lieve Kayleigh, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Nu maandag naar school Kay? Spannend hoor. Heeft ze er zin in? En hoe gaat het met jou?

Frans, wat klinkt je trip heerlijk! Kan me voorstellen dat je je kindjes wel gemist hebt, maar jee, het was wel even lekker quality timen met je man! Super fijn. Ben je van je 'souvenir' af inmiddels?

Nala, wat een mooie tattoo! Ziet er echt mooi uit.

En hoe gaat met je rug nu je spierverslappers hebt?

En Hera? Hoe is ze? Wat leuk zeg.

Nou, de eerste schoolweek zit er op. Daphne is zeik en zeik moe en er komt geen boe of bah uit. Dat hele bekkie tekent gewoon van alle indrukken. Ik denk wel dat ze het leuk vindt. Zeker weten doe ik het niet, want ze vertelt niks. Steeds als ik vraag hoe het was of wat ze gedaan heeft zegt ze 'dat weet ik niet meer hoor'

Van de week drama over haar gymschoenen. Van die platte witte dingen, jullie vast allemaal bekend. Zegt ze 'die ga ik écht niet aantrekken hoor, ze zijn niet roze en er zit geen hak onder' (alsof ze uberhaupt schoenen met hakken heeft...!) Wel gegymd van de week, op die gymschoenen, maar hoe het was... Geen idee.

Nu lekker weekend, bijkomen van alle indrukken!

Fijn weekend allemaal!
Het is ook reuze vermoeiend zo'n 1e week. Al die indrukken.

Nu inderdaad lekker bijkomen.

Ze was erg leuk en aardig! Ik had geen idee wat ik moest verwachten maar het was erg gezellig.

Ben echt blij.
Super DDDJ, van die schoenen (en voor als je een maat groter moet, zag bij scapino ook roze)

Toch wel gek dat je dus helemaal niet weet hoe het gaat. Geen schriftje meer, geen uitgebreide overdracht met de juf.

Hopen dat ze wat meer gaat onthouden deze week.

Hera, gek zo'n eerste ontmoeting. Fijn dat het zo gezellig was.

Niks vervelender als tegenover elkaar zitten en niet weten waar je het over moet hebben.

Vandaag vouwwagen kijken en als we hem kopen duimen voor goed weer want dan willen we volgend weekend weg.

Ties deze week afscheid op kdv. Dus moet deze week ook nog aan het knutselen.

Fijne dag allemaal!
Succes 12/9, hoop dat jullie slagen voor een vouwwagen!

Goed om te horen Hera. Is toch altijd wel eventjes spannend.
Hihi DDDJ, ja die gymschoenen ken ik nog wel.

Kan het begrijpen hoor, dat ze daat niet op wil gymen.

Lijkt me idd raar om opeens de nieuwe vriendin van je broer te ontmoeten, Hera.

Fijn dat het klikte.

12-9, ik hoop ook op lekker weer volgend weekend, want wij gaan zondag voor het eerst naar de dierentuin met Esmée.

Gister zijn we voor een nieuwe tv gaan kijken. Willen een nieuwe in de woonkamer en een kleine flatscreen in de slaapkamer.

Hopelijk gaan we het vandaag bestellen.

Gistermiddag ook ff bij de ha geweest. Die denkt dat ik "gewoon" door mijn rug ben gegaan en dat het met pijnstillers snel beter moet gaan. (al zei die dat 2 wkn geleden nou aan de telefoon... )

Hij heeft verder weinig onderzocht. Vind soms wel eens dat ik een te makkelijke ha heb.

Maja, we gaan kijken of de Diclo gaat helpen en ik hoop met zo min mogelijk maagpijn.

Gistermiddag kon ik iig weer geen kant op, na 2 winkels stond de li-kant weer helemaal vast. Dus ben benieuwd hoe vandaag gaat.

Gisteravond bij mijn schoonzus geweest. We kregen daar een workshop zeepketting maken.

Dat was onwijs leuk en erg gezellig. Wel veel rondjes door de kamer gelopen.

Vanmiddag Esmee d'r haartjes eindelijk weer laten knippen.

En de verjaardag van Tim. (zoontje van die vriendin, waarmee ik bijna gelijk liep met dezwangerschap)

En nog een bbq.

Gelukkig gaat Vent ook mee, hoef ik onze meid niet zoveel te tillen.
Oeh, spannend een ontmoeting met vriendin van je broer. Mijn broertje is ook niet zo scheutig met vriendinnen. Ik heb ook geen idee of er ooit wel iets echts is. 1 keer heeft hij iemand meegenomen, maar hij kreeg na een paar maanden last van bindingsangst ofzo en toen was het snel klaar. Hij is nu 25, dus het mag wel eens een keer vonden zijn zussen, haha! Maar hij laat zich niet onder druk zetten, verstandig!

En? Is de vouwagen wat? Ik hoop ook op mooie weer volgend weekend, en het weekend erop ook, want dan hebben wij nog een weekendje weg naar zandvoort staan met vrienden en kids!

Grappig hoor, die Daphne, Kayleigh doet dat ook, heeft ze geen zin om te antwoorden en dan weet ze het gewoon niet meer. Haha wen die schoenen! Ik bedenk me ineens dat ik het boekej maar eens goed door moet lezen of ik nog wat aan moet schaffen, want aan gymschoentjes had ik niet gedacht! Wel fijn dat ik weet dat er roze zijn bij de scapino, haha! Daphne is in ieder geval niet 1 keer onder luid protest naar school gegaan? Dan zal ze het wel naar haar zin hebben gehad!

Nala, werkt de diclo al een beetje? Verder nog tips van de ha? Veel plezier vanavond. Wij hebben ook een bbq met de straat. Dus gelukkig een lekker weertje hier!

Ik ben vanmorgen ook met de kids bij de kapper geweest. Het was Detlevs 1e keer en hij deed het super, alleen knippen rond de oortjes was niet zo leuk, maar verder vond hij het wel goed. Kreeg zelfs nog een lokje mee in een houten doosje, leuk hoor! Dus zijn coupe ziet er weer wat verzorgder uit en de babyhaartjes zijn wat weg! Hij loopt overigens steeds een tikkeltje beter. Nog niet los, maar wel aan 1 hand, dus we gaan de goede kant op!

Nu even kleuren met Kayleigh, die vindt dat ik alweer veeeeeeel te laaaaaaaang achter de computer zit, haha
Hihi Kay, Esmée is gister al voor de 4e keer bij de kapper geweest. Maar gaan het nu denk laten groeien.

Sinds gisteravond staat mijn rug weer vast.

Word er een beetje moe van.

Gelukkig wel lekker geslapen en Esmée liet ons vanmorgen na d'r eerste flesje weer tot 9.30 uur slapen!

Was gister een gezellige dag.

Ook de bbq was lekker.

Vandaag weinig aan de hand. Alleen mijn ouders komen eten, maar die komen pas eind van de middag.

Ff genieten van een rustige zondag, hebben veel afspraken de komende tijd...
Even snel

Nala, fijn dat je betere hebt geslapen. balen van je rug.

Kayleigh mijn broer is 11 jaar dus niet zo drammen

Ga nu weer gauw verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven