Zo, even onder elkaar

20-08-2010 16:15 618 berichten
Alle reacties Link kopieren
ONGESTOORD PRATEN OVER VAN ALLES. HET KAN NIET OP IEDER FORUM.
Zegge, johanna en tchina, wat doen jullie hier nog als het hier toch allemaal zo waardeloos is?

We waren hier gezellig aan het kletsen, totdat jullie er doorheen kwamen blaten.
Vanwaar die fixatie op die grijze slobberbroek? Dyanne, is it you? Met je skinny?
quote:LadyLoveBug schreef op 20 augustus 2010 @ 20:44:

@ JOHANNA en Tchina...

Als jullie willen praten, dan mag dat, het is niet erg, wij hier van het forum bieden graag een luisterend oor.

Maar lijkt het jullie niet ook een veel beter idee, om dan een topic op psyche te openen?

Wij zijn er, ook voor jullie, we zullen luisteren, wijze raad geven, en tissues aangeven.

Onze armen om jullie heen slaan, onze schouders aanbieden, en jullie tegen onze zuidelijke bergen aandrukken.

Ondertussen kletsen wij hier dan gezellig verder, OK?
Die JOHANNA1, is dat niet gewoon TjaavanGs? Dorah was hier al en TChina heeft dit topic inmiddels in haar favorieten staan. Missen we nog iemand van Libelle?
LLB!

Pffff, popstarstopic?

Nee, nee, nee!

Ik had deze gekaapt dus ik wil hier blijven!
LLB
Even reclame bij mijn trash-vriendinnen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Libelle? Wat is dat?
quote:Jaschenca schreef op 20 augustus 2010 @ 20:46:

Die JOHANNA1, is dat niet gewoon TjaavanGs? Dorah was hier al en TChina heeft dit topic inmiddels in haar favorieten staan. Missen we nog iemand van Libelle?Dat zeg ik, de dames van Libelle hebben weekendverlof.
@ WHISKERS..we blijven wel serieus he
Ze kwamen net op tijd! We waren haast plaatjes van onze poezen gaan plakken. *pfieuw*
quote:JOHANNA1 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:47:

Libelle? Wat is dat?Kan je beter aan Floor vragen. Als je hier stout bent mag je even op vakantie bij Libelle. Schijnt wel leuk te zijn hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik blijf serieus ja!
Ooh hebben die alweer weekend verlof? jeetje....dan zitten we hier tenminste goed
Wat Libelle is? Daar gebeurt het pas echt!
Pfewwww...gelukkig maar dacht al dat ik even de clubregels weer moest gaan uitdelen
En met stip op nummer twee het Landal-forum.
quote:Star schreef op 20 augustus 2010 @ 20:48:

[...]

Dat zeg ik, de dames van Libelle hebben weekendverlof.Aha, een weekendbanverlof! Hmm, en nu dachten ze hier zeker een "ballenbak" te vinden?
Ja, soort andere dimensie enzo
Gaat het weer een beetje met iedereen? Alle opgehoopte frustraties en jeugdtrauma's er weer uitgegooid? Adem even diep in en uit, rek je spieren even lekker, huil even flink, dan valt het uiteindelijk best wel mee.
Ik vind dit (tot nu toe) veruit het meest knusse forum.
Dus.
Juist.

Hebben ze nou al een ban?
quote:JOHANNA1 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:29:

Wat denk jij Tchina? Zijn dit huisvrouwtjes waarvan de kleintjes nog even tv mogen kijken en vaders laat op de zaak blijft?

En nog even lekker dollen op Viva voordat hij thuis komt voor de wekelijkse vrijdagwip.Je denk toch niet dat ik aan zoiets ordinairs doe als neuken? Nee hoor, daar heb ik iemand voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven