3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:27
Lig eindelijk in bed. Was in de veronderstelling dat het huis best netjes was. Immers ik ben er niet om het te vervuilen of een zooi van te maken.
Toen ik dus thuis kwam en even kritisch keek ivm. de komst van Freak en mini morgen schok ik een beetje. Schone ongevouwen was op bed. Vuile vaat in de slaapkamer. Een kussen in de woonkamer. Gereedschap overal en nergens. Een ladder in de badkamer. Rekeningen waar je ook keek. Een vieze wc enz. enz. Ben nu dus maar vast begonnen met een hele boel en zet morgen mijn wekker vroeg zodat ik nog ff verder kan.
Toen ik dus thuis kwam en even kritisch keek ivm. de komst van Freak en mini morgen schok ik een beetje. Schone ongevouwen was op bed. Vuile vaat in de slaapkamer. Een kussen in de woonkamer. Gereedschap overal en nergens. Een ladder in de badkamer. Rekeningen waar je ook keek. Een vieze wc enz. enz. Ben nu dus maar vast begonnen met een hele boel en zet morgen mijn wekker vroeg zodat ik nog ff verder kan.