3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook mijn eerste gedachte. Wat raar dat ze jullie zo in spanning laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Pop!
Nee weet zeker dat Freak het niet erg vind maar ik wel! Vind het moeilijk het los te laten.

Zo wil ik eigenlijk de trap nog stofzuigen maar ik weet dat woensdag de schoonmaakster komt en zij doet hem dan heel grondig. Dus ik weet nog niet of ik hem doe of niet,
Alle reacties Link kopieren
'Das niet leuk Ieb, dat ze jullie in spanning laten zitten!
Alle reacties Link kopieren
Mensen, ik ga slapen tot morgen.
Ja snap dat ook niet helemaal. Nou weet ik dat het op vrijdag altijd enorm druk is op de afdeling maar dit is toch wel erg vervelend.
Tot morgen Josje! Slaap lekker.
Ik ga ff een up-date geven in mijn topic en mijn boerderij verzorgen. Tot straks
Alle reacties Link kopieren
@IBI: ik zou zorgen dat het voor het oog schoon en opgeruimd is en de trap lekker laten voor wat hij is.
Alle reacties Link kopieren
Tot straks Ibi
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu ook echt naar bed. Weltrusten.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Christiane
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 22:37:

Slaap lekker ChristianeIk moet jou alleen nog wat grappigs vertellen. Ik heb twee katten. Een daarvan is een draakje, en de ander echt altijd schattig. Ik zat vanavond met haar te knuffelen en koosnaamjes te geven. "Wat ben jij toch een lief poppedotje". Zat dat woord in mijn hoofd... Bedacht ik me: waar heb ik dat woord nou weer vandaan. Toen ik vanavond dit topic las, wist ik het weer
Alle reacties Link kopieren
wat is het rustig hier





ik lig ook al op bed.
Alle reacties Link kopieren
trusten naarbedgaanders!
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiane04 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:40:

[...]





Ik moet jou alleen nog wat grappigs vertellen. Ik heb twee katten. Een daarvan is een draakje, en de ander echt altijd schattig. Ik zat vanavond met haar te knuffelen en koosnaamjes te geven. "Wat ben jij toch een lief poppedotje". Zat dat woord in mijn hoofd... Bedacht ik me: waar heb ik dat woord nou weer vandaan. Toen ik vanavond dit topic las, wist ik het weer
Alle reacties Link kopieren
Ben aan het topichoppen Appel!
Alle reacties Link kopieren
poppedotje, 4 minuten geleden

Ben aan het topichoppen Appel!





ik ook!
haha chris. En dat is nog maar het begin. Ikzelf denk soms als ik wakker word. HIH zo even bellen. (dat denk ik dus letterlijk zo en niet in zijn echte naam)
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 augustus 2010 @ 22:59:

haha chris. En dat is nog maar het begin. Ikzelf denk soms als ik wakker word. HIH zo even bellen. (dat denk ik dus letterlijk zo en niet in zijn echte naam)







Ik heb geen van jullie ooit gezien (irl) dus ik denk in ava's en nick's!

Ben ook benieuwd hoe het er op een meet aan toe gaat! hoe noem je elkaar en past je ava bij je enzo
Alle reacties Link kopieren
ik ben naar Jeff Dunham aan het kijken op comedy central
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Leuk Roos! ik kan niet kijken man zit te playstationen
He Roos! Veel kijkplezier dan maar he.
Pop,

De meeste mensen noem je idd. bij de nick op een grote meet. Het is al lastig genoeg om dat te onthouden van iedereen.

Ik ben ook wel bij kleinere meets geweest waar je elkaar wel bij de IRL naam noemt.



De meeste mensen lijken niet op hun avatars Soms (zoals in mijn geval) zou dat ook wel erg raar zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik ga slapen



truste
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven