3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:40
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 22:37:
Slaap lekker ChristianeIk moet jou alleen nog wat grappigs vertellen. Ik heb twee katten. Een daarvan is een draakje, en de ander echt altijd schattig. Ik zat vanavond met haar te knuffelen en koosnaamjes te geven. "Wat ben jij toch een lief poppedotje". Zat dat woord in mijn hoofd... Bedacht ik me: waar heb ik dat woord nou weer vandaan. Toen ik vanavond dit topic las, wist ik het weer
Slaap lekker ChristianeIk moet jou alleen nog wat grappigs vertellen. Ik heb twee katten. Een daarvan is een draakje, en de ander echt altijd schattig. Ik zat vanavond met haar te knuffelen en koosnaamjes te geven. "Wat ben jij toch een lief poppedotje". Zat dat woord in mijn hoofd... Bedacht ik me: waar heb ik dat woord nou weer vandaan. Toen ik vanavond dit topic las, wist ik het weer
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:47
quote:Christiane04 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:40:
[...]
Ik moet jou alleen nog wat grappigs vertellen. Ik heb twee katten. Een daarvan is een draakje, en de ander echt altijd schattig. Ik zat vanavond met haar te knuffelen en koosnaamjes te geven. "Wat ben jij toch een lief poppedotje". Zat dat woord in mijn hoofd... Bedacht ik me: waar heb ik dat woord nou weer vandaan. Toen ik vanavond dit topic las, wist ik het weer
[...]
Ik moet jou alleen nog wat grappigs vertellen. Ik heb twee katten. Een daarvan is een draakje, en de ander echt altijd schattig. Ik zat vanavond met haar te knuffelen en koosnaamjes te geven. "Wat ben jij toch een lief poppedotje". Zat dat woord in mijn hoofd... Bedacht ik me: waar heb ik dat woord nou weer vandaan. Toen ik vanavond dit topic las, wist ik het weer
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:03
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 augustus 2010 @ 22:59:
haha chris. En dat is nog maar het begin. Ikzelf denk soms als ik wakker word. HIH zo even bellen. (dat denk ik dus letterlijk zo en niet in zijn echte naam)
Ik heb geen van jullie ooit gezien (irl) dus ik denk in ava's en nick's!
Ben ook benieuwd hoe het er op een meet aan toe gaat! hoe noem je elkaar en past je ava bij je enzo
haha chris. En dat is nog maar het begin. Ikzelf denk soms als ik wakker word. HIH zo even bellen. (dat denk ik dus letterlijk zo en niet in zijn echte naam)
Ik heb geen van jullie ooit gezien (irl) dus ik denk in ava's en nick's!
Ben ook benieuwd hoe het er op een meet aan toe gaat! hoe noem je elkaar en past je ava bij je enzo
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:26
Pop,
De meeste mensen noem je idd. bij de nick op een grote meet. Het is al lastig genoeg om dat te onthouden van iedereen.
Ik ben ook wel bij kleinere meets geweest waar je elkaar wel bij de IRL naam noemt.
De meeste mensen lijken niet op hun avatars Soms (zoals in mijn geval) zou dat ook wel erg raar zijn.
De meeste mensen noem je idd. bij de nick op een grote meet. Het is al lastig genoeg om dat te onthouden van iedereen.
Ik ben ook wel bij kleinere meets geweest waar je elkaar wel bij de IRL naam noemt.
De meeste mensen lijken niet op hun avatars Soms (zoals in mijn geval) zou dat ook wel erg raar zijn.