forummonoloog.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:07
Er zijn mensen die wat te vertellen hebben En er zijn mensen die niks te vertellen hebben, maar zichzelf toch graag willen teruglezen.
Dit is je kans; houd hier je monoloog.
Onderwerp ; het forum ........... en we reageren NIET op elkaar. ( althans, dat proberen we )
Dit is je kans; houd hier je monoloog.
Onderwerp ; het forum ........... en we reageren NIET op elkaar. ( althans, dat proberen we )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:25
Kan ik hier dan kwijt dat ik het heel jammer vind dat Q (en 3 anderen) niet meer forummen?
Ik heb de aanleiding gemist, lees her en der stukjes terug dat het allemaal een grote nare rel was, heb daar geen gefundeerde mening over, etc etc
Maar ik baal er best een beetje van.
Ik heb de aanleiding gemist, lees her en der stukjes terug dat het allemaal een grote nare rel was, heb daar geen gefundeerde mening over, etc etc
Maar ik baal er best een beetje van.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:28
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:33
Al weken lig ik er wakker van. Serieus ik kan de slaap er niet door van vatten.
Denkende aan hoe het was. Vroeger toen ik nog geen reden had om er wakker van te liggen. Hoe heerlijk het zou zijn als ik weer gewoon kon slapen zonder hoeven na te denken over zulke vreselijke problemen in het leven.
Stad en land heb ik afgezocht naar een oplossing voor dit probleem. Er word een hoop beloofd maar niemand maakt echt waar wat ze beloven.
Ik heb er over gesproken tegen iedereen die het horen wilde. Ik heb er over geschreven net zoals tot mijn pen leeg was.
Mijn lichaam begint te protesteren die vind het ook allemaal wel welletjes zo! Later zal je nog altijd zien dat ik deze periode heb doorgemaakt als herinnering aan deze zware tijd.
Mijn slaapkamer zal nooit meer hetzelfde zijn. Bloed aan de wand en stank in de gordijnen.
Mensen kinderen wat heb ik een hekel aan muggen!
Denkende aan hoe het was. Vroeger toen ik nog geen reden had om er wakker van te liggen. Hoe heerlijk het zou zijn als ik weer gewoon kon slapen zonder hoeven na te denken over zulke vreselijke problemen in het leven.
Stad en land heb ik afgezocht naar een oplossing voor dit probleem. Er word een hoop beloofd maar niemand maakt echt waar wat ze beloven.
Ik heb er over gesproken tegen iedereen die het horen wilde. Ik heb er over geschreven net zoals tot mijn pen leeg was.
Mijn lichaam begint te protesteren die vind het ook allemaal wel welletjes zo! Later zal je nog altijd zien dat ik deze periode heb doorgemaakt als herinnering aan deze zware tijd.
Mijn slaapkamer zal nooit meer hetzelfde zijn. Bloed aan de wand en stank in de gordijnen.
Mensen kinderen wat heb ik een hekel aan muggen!
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:37
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:43
Herinnering aan Meds
Denkend aan Meds
zie ik forummers
traag reagerend
over het Vivaforum gaan
rijen ondenkbaar
spitsvondstige schrijfsters
als prikkende pennen
op een topic staan.
en in de geweldige
ruimte van het www verzonken
de topics
verspreid over de pijlers,
groepjes, vragen,
geknotte huwelijken,
afvallers, aankomers
in een grootsch verband.
de sfeer is grimmig
en de lol wordt er
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en op alle pijlers
wordt de stem van Meds
met haar eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
Denkend aan Meds
zie ik forummers
traag reagerend
over het Vivaforum gaan
rijen ondenkbaar
spitsvondstige schrijfsters
als prikkende pennen
op een topic staan.
en in de geweldige
ruimte van het www verzonken
de topics
verspreid over de pijlers,
groepjes, vragen,
geknotte huwelijken,
afvallers, aankomers
in een grootsch verband.
de sfeer is grimmig
en de lol wordt er
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en op alle pijlers
wordt de stem van Meds
met haar eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:50
Het Forum...
Met Hoofdletter, dat wel.
Want het speelt een grote rol in mijn dagelijks leven.
En welke smiley daarachter past, daar ben ik nog niet over uit.
Als meelezer, 's morgens bij de koffie, om te kijken hoe het gaat met IBI en HIH.
Voor de dagelijkse roddels even in het wel/niet/zwanger /pas/bevallen topic kijken (nog gefeliciteerd Mal!)
Een vast rondje langs CHEERS en de Slimme meiden af en toe November 2007 en F2006.
Proberen de rellen te ontwaren door het zeur-naklets topic even te bekijken.
En afhankelijk van mijn stemming het 'Ik mis mijn pappa of mamma topic' te lezen.
Dan verder langs psyche, om te lezen hoe het de dames zonder alcohol of met minder alcohol te volgen.
Robo en haar topic volg ik ook, daar spat de zorg voor elkaar, maar ook het vertrouwen in elkaar af.
Ik kan het beter maar gluurder dan meelezer noemen, zo ziet het er nu uit hé.
En ik durf niet vaak te reageren, bang dat mijn bericht nergens op slaat, of nietszeggend is.
Als reageerder moet ik wel iets posten als het over mishandelingen of misbruik gaat.
Tenminste, als er raad gevraagd wordt.
Zo up ik een topic heel lang, om te weten of een TO ook echt wel iets heeft gedaan aan een zorgwekkende situatie.
En dan de herdenkingstopics, Pippi kan en wil ik niet vergeten, dus die haal ik vaak omhoog.
Als ik wat minder in mijn vel zit, brand ik een kaarsje.
Maar ook bepaalde topics hebben veel indruk op mij gemaakt.
Het topic van Mims over Hero bijvoorbeeld, ik droomde er zelfs van, vond het zo oneerlijk, zo wrang.
Ook Glittervisje, Oogkleppen en de topics van Elmervrouw komen in me op, zij hebben me geraakt.
Dus.
Het relaas van een gluurder, ik lijk wel een stalker, als ik het zo teruglees.
Maar het Forum speelt wel degelijk een rol in mijn leven.
Want die heb ik dan weer wel, een IRL waar ik van geniet, en waar het forum toch wel een klein beetje deel van uitmaakt.
Al was het maar omdat ik nieuwtjes weet, zonder bij de kapper te zijn geweest, mee kan praten over actuele zaken, of gewoon zomaar, omdat ik soms hardop zit te lachen achter de computer.
Volgens mij was dit mijn langste post ever.
Maar zo ziet mijn dag als onbekende forummer er dus uit.
Geen blog, maar een opsomming.
Ben ik toch nog serieus ingegaan op een topic van Bianca, het moet niet gekker worden!
O ja, en welterusten alvast...
(Ik wilde nog reageren op broedkippetje, maar doe erg mijn best om het niet te doen)
Met Hoofdletter, dat wel.
Want het speelt een grote rol in mijn dagelijks leven.
En welke smiley daarachter past, daar ben ik nog niet over uit.
Als meelezer, 's morgens bij de koffie, om te kijken hoe het gaat met IBI en HIH.
Voor de dagelijkse roddels even in het wel/niet/zwanger /pas/bevallen topic kijken (nog gefeliciteerd Mal!)
Een vast rondje langs CHEERS en de Slimme meiden af en toe November 2007 en F2006.
Proberen de rellen te ontwaren door het zeur-naklets topic even te bekijken.
En afhankelijk van mijn stemming het 'Ik mis mijn pappa of mamma topic' te lezen.
Dan verder langs psyche, om te lezen hoe het de dames zonder alcohol of met minder alcohol te volgen.
Robo en haar topic volg ik ook, daar spat de zorg voor elkaar, maar ook het vertrouwen in elkaar af.
Ik kan het beter maar gluurder dan meelezer noemen, zo ziet het er nu uit hé.
En ik durf niet vaak te reageren, bang dat mijn bericht nergens op slaat, of nietszeggend is.
Als reageerder moet ik wel iets posten als het over mishandelingen of misbruik gaat.
Tenminste, als er raad gevraagd wordt.
Zo up ik een topic heel lang, om te weten of een TO ook echt wel iets heeft gedaan aan een zorgwekkende situatie.
En dan de herdenkingstopics, Pippi kan en wil ik niet vergeten, dus die haal ik vaak omhoog.
Als ik wat minder in mijn vel zit, brand ik een kaarsje.
Maar ook bepaalde topics hebben veel indruk op mij gemaakt.
Het topic van Mims over Hero bijvoorbeeld, ik droomde er zelfs van, vond het zo oneerlijk, zo wrang.
Ook Glittervisje, Oogkleppen en de topics van Elmervrouw komen in me op, zij hebben me geraakt.
Dus.
Het relaas van een gluurder, ik lijk wel een stalker, als ik het zo teruglees.
Maar het Forum speelt wel degelijk een rol in mijn leven.
Want die heb ik dan weer wel, een IRL waar ik van geniet, en waar het forum toch wel een klein beetje deel van uitmaakt.
Al was het maar omdat ik nieuwtjes weet, zonder bij de kapper te zijn geweest, mee kan praten over actuele zaken, of gewoon zomaar, omdat ik soms hardop zit te lachen achter de computer.
Volgens mij was dit mijn langste post ever.
Maar zo ziet mijn dag als onbekende forummer er dus uit.
Geen blog, maar een opsomming.
Ben ik toch nog serieus ingegaan op een topic van Bianca, het moet niet gekker worden!
O ja, en welterusten alvast...
(Ik wilde nog reageren op broedkippetje, maar doe erg mijn best om het niet te doen)
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:58
Hallo ik ben Tallulah, en ik ben een anonieme forumverslaafde.
Het begon allemaal ongeveer anderhalf jaar geleden, toen ik het viva forum per toeval ontdekte. Ik las wat topics hier en daar en al snel was ik niet meer van het forum weg te slaan. Het duurde even voor ik zelf een account aanmaakte en mee ging schrijven. Ik ben een tijdje redelijk actief geweest in het ruiltopic, ontdekte dat degene met wie ik een leuk paar schoenen zou ruilen mijn directe buurvrouw was, en spendeerde veel tijd aan het zorgvuldig ducktapen van pakketjes tot brievenbusformaat.
Toen dat topic uitdoofde heb ik niet veel meer geschreven, af en toe een korte reactie, tip of vraag. Toch voel ik mij verbonden met het viva forum. Ik heb het gevoel dat ik veel mensen 'ken'. Stiekem volg ik alle rellen, de vrijmiboto's, en heb ik al menig recept of handige kooktip van MV gebruikt. Ook de verhalen over alle poezenbeesten van trouwe forummers lees ik met plezier.
Het eerste dat ik doe als ik 's ochtends opsta is mn computer aanzetten en het forum bijlezen. Regelmatig vergeet ik de tijd, als ik op het puntje van mn stoel zit te F5-en in afwachting van nieuwe reacties in een spannend topic. Dagelijks check ik het 'En wat eten we vandaag' topic om inspiratie op te doen, wat zou ik zonder moeten?
Daarom besluit ik vandaag om mijn stem ook maar eens te laten horen. Ik stap uit de anonimiteit en zwaai naar iedereen die mij elke vrije minuut entertainment biedt.
Viva forummers, jullie zijn geweldig!
Het begon allemaal ongeveer anderhalf jaar geleden, toen ik het viva forum per toeval ontdekte. Ik las wat topics hier en daar en al snel was ik niet meer van het forum weg te slaan. Het duurde even voor ik zelf een account aanmaakte en mee ging schrijven. Ik ben een tijdje redelijk actief geweest in het ruiltopic, ontdekte dat degene met wie ik een leuk paar schoenen zou ruilen mijn directe buurvrouw was, en spendeerde veel tijd aan het zorgvuldig ducktapen van pakketjes tot brievenbusformaat.
Toen dat topic uitdoofde heb ik niet veel meer geschreven, af en toe een korte reactie, tip of vraag. Toch voel ik mij verbonden met het viva forum. Ik heb het gevoel dat ik veel mensen 'ken'. Stiekem volg ik alle rellen, de vrijmiboto's, en heb ik al menig recept of handige kooktip van MV gebruikt. Ook de verhalen over alle poezenbeesten van trouwe forummers lees ik met plezier.
Het eerste dat ik doe als ik 's ochtends opsta is mn computer aanzetten en het forum bijlezen. Regelmatig vergeet ik de tijd, als ik op het puntje van mn stoel zit te F5-en in afwachting van nieuwe reacties in een spannend topic. Dagelijks check ik het 'En wat eten we vandaag' topic om inspiratie op te doen, wat zou ik zonder moeten?
Daarom besluit ik vandaag om mijn stem ook maar eens te laten horen. Ik stap uit de anonimiteit en zwaai naar iedereen die mij elke vrije minuut entertainment biedt.
Viva forummers, jullie zijn geweldig!
zaterdag 21 augustus 2010 om 00:03
quote:Tallulah schreef op 20 augustus 2010 @ 23:58:
Hallo ik ben Tallulah, en ik ben een anonieme forumverslaafde.
Het begon allemaal ongeveer anderhalf jaar geleden, toen ik het viva forum per toeval ontdekte. Ik las wat topics hier en daar en al snel was ik niet meer van het forum weg te slaan. Het duurde even voor ik zelf een account aanmaakte en mee ging schrijven. Ik ben een tijdje redelijk actief geweest in het ruiltopic, ontdekte dat degene met wie ik een leuk paar schoenen zou ruilen mijn directe buurvrouw was, en spendeerde veel tijd aan het zorgvuldig ducktapen van pakketjes tot brievenbusformaat.
Toen dat topic uitdoofde heb ik niet veel meer geschreven, af en toe een korte reactie, tip of vraag. Toch voel ik mij verbonden met het viva forum. Ik heb het gevoel dat ik veel mensen 'ken'. Stiekem volg ik alle rellen, de vrijmiboto's, en heb ik al menig recept of handige kooktip van MV gebruikt. Ook de verhalen over alle poezenbeesten van trouwe forummers lees ik met plezier.
Het eerste dat ik doe als ik 's ochtends opsta is mn computer aanzetten en het forum bijlezen. Regelmatig vergeet ik de tijd, als ik op het puntje van mn stoel zit te F5-en in afwachting van nieuwe reacties in een spannend topic. Dagelijks check ik het 'En wat eten we vandaag' topic om inspiratie op te doen, wat zou ik zonder moeten?
Daarom besluit ik vandaag om mijn stem ook maar eens te laten horen. Ik stap uit de anonimiteit en zwaai naar iedereen die mij elke vrije minuut entertainment biedt.
Viva forummers, jullie zijn geweldig! Welkom en wel actief gaan posten nu hè
Hallo ik ben Tallulah, en ik ben een anonieme forumverslaafde.
Het begon allemaal ongeveer anderhalf jaar geleden, toen ik het viva forum per toeval ontdekte. Ik las wat topics hier en daar en al snel was ik niet meer van het forum weg te slaan. Het duurde even voor ik zelf een account aanmaakte en mee ging schrijven. Ik ben een tijdje redelijk actief geweest in het ruiltopic, ontdekte dat degene met wie ik een leuk paar schoenen zou ruilen mijn directe buurvrouw was, en spendeerde veel tijd aan het zorgvuldig ducktapen van pakketjes tot brievenbusformaat.
Toen dat topic uitdoofde heb ik niet veel meer geschreven, af en toe een korte reactie, tip of vraag. Toch voel ik mij verbonden met het viva forum. Ik heb het gevoel dat ik veel mensen 'ken'. Stiekem volg ik alle rellen, de vrijmiboto's, en heb ik al menig recept of handige kooktip van MV gebruikt. Ook de verhalen over alle poezenbeesten van trouwe forummers lees ik met plezier.
Het eerste dat ik doe als ik 's ochtends opsta is mn computer aanzetten en het forum bijlezen. Regelmatig vergeet ik de tijd, als ik op het puntje van mn stoel zit te F5-en in afwachting van nieuwe reacties in een spannend topic. Dagelijks check ik het 'En wat eten we vandaag' topic om inspiratie op te doen, wat zou ik zonder moeten?
Daarom besluit ik vandaag om mijn stem ook maar eens te laten horen. Ik stap uit de anonimiteit en zwaai naar iedereen die mij elke vrije minuut entertainment biedt.
Viva forummers, jullie zijn geweldig! Welkom en wel actief gaan posten nu hè