forummonoloog.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:07
Er zijn mensen die wat te vertellen hebben En er zijn mensen die niks te vertellen hebben, maar zichzelf toch graag willen teruglezen.
Dit is je kans; houd hier je monoloog.
Onderwerp ; het forum ........... en we reageren NIET op elkaar. ( althans, dat proberen we )
Dit is je kans; houd hier je monoloog.
Onderwerp ; het forum ........... en we reageren NIET op elkaar. ( althans, dat proberen we )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 21 augustus 2010 om 00:48
Het forum het forum
waar blijft toch de tijd
ik toen nog zo'n newbie
en nu al zo'n meid
Ik heb leren schrijven
van sowieso
En leren lézén
van oh oh oh
Vroeger was alles beter
En kleiner bovendien
en onze Yasmijn
was forum Queen
Mijn forum mijn forum
waar blijft toch de tijd ?
Ik log weer eens in,
en ben zo weer 3 uur kwijt.
waar blijft toch de tijd
ik toen nog zo'n newbie
en nu al zo'n meid
Ik heb leren schrijven
van sowieso
En leren lézén
van oh oh oh
Vroeger was alles beter
En kleiner bovendien
en onze Yasmijn
was forum Queen
Mijn forum mijn forum
waar blijft toch de tijd ?
Ik log weer eens in,
en ben zo weer 3 uur kwijt.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zaterdag 21 augustus 2010 om 00:50
quote:Boro schreef op 21 augustus 2010 @ 00:48:
Het forum het forum
waar blijft toch de tijd
ik toen nog zo'n newbie
en nu al zo'n meid
Ik heb leren schrijven
van sowieso
En leren lézén
van oh oh oh
Vroeger was alles beter
En kleiner bovendien
en onze Yasmijn
was forum Queen
Mijn forum mijn forum
waar blijft toch de tijd ?
Ik log weer eens in,
en ben zo weer 3 uur kwijt.
(die komt in de blog heur)
Het forum het forum
waar blijft toch de tijd
ik toen nog zo'n newbie
en nu al zo'n meid
Ik heb leren schrijven
van sowieso
En leren lézén
van oh oh oh
Vroeger was alles beter
En kleiner bovendien
en onze Yasmijn
was forum Queen
Mijn forum mijn forum
waar blijft toch de tijd ?
Ik log weer eens in,
en ben zo weer 3 uur kwijt.
(die komt in de blog heur)
zaterdag 21 augustus 2010 om 01:13
Het is maar internet
Wellicht is de toon gezet,
en toch
alsnog ..
Hoe mooi kan het zijn?
Woorden die mogelijk raken en steunen in pijn.
Vragen die wellicht anders doen bezien.
Humor die gelijkertijd relativeert misschien.
Warmte, kritiek, van zomaar iemand
verkleind gevoel van alleen en afstand.
Het is maar internet
Wat mij betreft is de toon gezet.
Wellicht is de toon gezet,
en toch
alsnog ..
Hoe mooi kan het zijn?
Woorden die mogelijk raken en steunen in pijn.
Vragen die wellicht anders doen bezien.
Humor die gelijkertijd relativeert misschien.
Warmte, kritiek, van zomaar iemand
verkleind gevoel van alleen en afstand.
Het is maar internet
Wat mij betreft is de toon gezet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 21 augustus 2010 om 01:18
k voel me altijd een beetje buitengesloten als de diehard forummers die elkaar allemaal al jaren lijken te kennen insiders grapjes maken / verhalen vertellen.... maaaar snap ook wel dat dat na verloop van tijd gewoon zo gaat.
verder, hét forum, wel leuk, check t bijna dagelijks even, al ben ik nog vrij nieuw hier, maar dr staat altijd wel wat interessants tussen om je vrije paar minuutjes (uren, dagen, weken, grapje ) mee te vullen. en het heeft me al regelmatig aan nuttige tips/info geholpen, dus ik stick around denk ik!
verder, hét forum, wel leuk, check t bijna dagelijks even, al ben ik nog vrij nieuw hier, maar dr staat altijd wel wat interessants tussen om je vrije paar minuutjes (uren, dagen, weken, grapje ) mee te vullen. en het heeft me al regelmatig aan nuttige tips/info geholpen, dus ik stick around denk ik!
zaterdag 21 augustus 2010 om 01:43
Hier mijn monoloog....
Bianca, Ooo waarom bent gij Blijfgewoonbianca?
O, spreid uw voorhang, liefdehoeder nachtvlinder,
Zodat elk heimlijk tiepend forummer zich sluit
En uw gevel onbespied me in de armen wiegt.
Omfloers me, liefde-vergezellend duister,
Maak alle pijlers blind - met uw prammende
blik en priemende prammen
Trek de gordijnen dicht, nacht,
en maak de loeders monddood zodat BGB
zich onbespied waant en haar gewaad
afwerpt
Oooo, waarom brengt gij in uwen naaktheid
zo een schrikwekkend offer?
De lellen en vellen van uwen grootheid slepen en sleuren door
de krochten van Lijf en Lijn
Slecht met een mes, met een priemend mes
maken wij een einde aan het lillend paarsblauwige vleesch
Bianca, Ooo waarom bent gij Blijfgewoonbianca?
O, spreid uw voorhang, liefdehoeder nachtvlinder,
Zodat elk heimlijk tiepend forummer zich sluit
En uw gevel onbespied me in de armen wiegt.
Omfloers me, liefde-vergezellend duister,
Maak alle pijlers blind - met uw prammende
blik en priemende prammen
Trek de gordijnen dicht, nacht,
en maak de loeders monddood zodat BGB
zich onbespied waant en haar gewaad
afwerpt
Oooo, waarom brengt gij in uwen naaktheid
zo een schrikwekkend offer?
De lellen en vellen van uwen grootheid slepen en sleuren door
de krochten van Lijf en Lijn
Slecht met een mes, met een priemend mes
maken wij een einde aan het lillend paarsblauwige vleesch