Amsterdam
zaterdag 21 augustus 2010 om 10:23
Hallo,
Even een vraagje voor de adam kenners.
Ik wil straks naar Artis en misschien nog even naar het IJ.
Waar kan ik dan het best en het goedkoopst parkeren voor beide opties? P en R zeeburg of arena of anders? Als ik bij Artis parkeer is dat niet handig als ik nog naar het IJ ga. Ik wil natuurlijk ook geen fortuin kwijt zijn aan ov. Trouwens ov chip heb ik niet eens.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Even een vraagje voor de adam kenners.
Ik wil straks naar Artis en misschien nog even naar het IJ.
Waar kan ik dan het best en het goedkoopst parkeren voor beide opties? P en R zeeburg of arena of anders? Als ik bij Artis parkeer is dat niet handig als ik nog naar het IJ ga. Ik wil natuurlijk ook geen fortuin kwijt zijn aan ov. Trouwens ov chip heb ik niet eens.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
zaterdag 21 augustus 2010 om 11:06
zaterdag 21 augustus 2010 om 11:09
quote:pantalaimon schreef op 21 augustus 2010 @ 11:06:
Ik snap niet dat mensen zo in hun auto verkleefd zitten. Als je naar het centrum van Amsterdam wilt gaan is het OV toch vele malen handiger? Tenzij je met allerlei zeer slecht ter been zijnde mensen reist, zie ik niet in waarom je dat niet zou doen.Ik ook niet hoor. Maar misschien heeft TO geen benen.
Ik snap niet dat mensen zo in hun auto verkleefd zitten. Als je naar het centrum van Amsterdam wilt gaan is het OV toch vele malen handiger? Tenzij je met allerlei zeer slecht ter been zijnde mensen reist, zie ik niet in waarom je dat niet zou doen.Ik ook niet hoor. Maar misschien heeft TO geen benen.
zaterdag 21 augustus 2010 om 11:24
zaterdag 21 augustus 2010 om 11:33
Ik zit als amsterdammer altijd nee te schudden, naar mensen die op drukke dagen geen parkeerplaats kunnen vinden en mopperen over de hoge kosten. Door anne snap ik hoe die mensen denken, die snappen echt niet hoe druk het in Amsterdam kan zijn. Nu Sail, het is weekend, het is nog vakantie, volgende week Uitmarkt. Het is gekkenhuis. Ik pak soms niet eens de fiets en ga maar lopen.
zaterdag 21 augustus 2010 om 12:18
ik heb me nu al 2 dagen tram 26 in moeten vechten om naar huis te komen (deze komt lags p&r zeeburg) het is echt bijna niet te doen zo druk. Zelfs voor het piepkleine stukje naar het muziekgebouw willen mensen met de tram. Mijn tip: neem de trein om naar sail te gaan en ga lopen. Artis is er de rest van het jaar ook nog
o ja via P&R zeeburg kun je ook met de 26 en de 10 naar Artis, maar die rijd gedurende sail niet.
En er is vanvond het prinsengracht concert dus straks wordt het nog drukker
o ja via P&R zeeburg kun je ook met de 26 en de 10 naar Artis, maar die rijd gedurende sail niet.
En er is vanvond het prinsengracht concert dus straks wordt het nog drukker
zaterdag 21 augustus 2010 om 12:23
Waar komt lijn 10 dan bij Artis?
Oh weet denk ik al: daar bij de acherkant, richting Marnixkade, toch?
Pffff, ik zou het veels te omslachtig vinden, die twee dingen op een dag. Een ding met P&R zou ik al omslachtig vinden.
Maar even Artis en daarna Sail. Om 10.23 gepost, dus dan hooguit een paar uurtjes in Artis. Zou ik ook nog es veel te duur vinden en ja, dan zou ik ook op vervoer gaan beknibbelen
Oh weet denk ik al: daar bij de acherkant, richting Marnixkade, toch?
Pffff, ik zou het veels te omslachtig vinden, die twee dingen op een dag. Een ding met P&R zou ik al omslachtig vinden.
Maar even Artis en daarna Sail. Om 10.23 gepost, dus dan hooguit een paar uurtjes in Artis. Zou ik ook nog es veel te duur vinden en ja, dan zou ik ook op vervoer gaan beknibbelen
zaterdag 21 augustus 2010 om 12:28
zaterdag 21 augustus 2010 om 13:15
quote:pantalaimon schreef op 21 augustus 2010 @ 11:03:
TO, als je nu pas gaat afreizen weet je vrijwel zeker dat alle P's vol zijn. Pak lekker de trein.De combi lekker en de trein bestaat ook niet op dit moment: Gisteren naar Sail geweest met te trein: niks extra treinen, niks extra lange treinen. Wel een extra korte trein ivm ontbreken treinstel. Wel de trein volproppen tot er echt niets meer bij kan.
TO, als je nu pas gaat afreizen weet je vrijwel zeker dat alle P's vol zijn. Pak lekker de trein.De combi lekker en de trein bestaat ook niet op dit moment: Gisteren naar Sail geweest met te trein: niks extra treinen, niks extra lange treinen. Wel een extra korte trein ivm ontbreken treinstel. Wel de trein volproppen tot er echt niets meer bij kan.
zaterdag 21 augustus 2010 om 13:42
zaterdag 21 augustus 2010 om 13:45