Single parents, going strong forever!! deel 21
donderdag 19 augustus 2010 om 19:07
Hallo,hallo,
Te vroeg gejuichd gisteren. Ik hoorde de plaswekker van zoonlief om kwart voor 11 gisterenavond en hij sliep gewoon door.... Ik heb hem wakker gemaakt, maar ja hij was al zeiknat.
Toen kwam hij nog een keer om 1 uur 's nachts en vervolgens om half 4 om te melden dat hij geplast had. In zijn bed en op de wc....... nou ja alle begin is moeilijk.
Maar goed wij hebben dus niet zo'n fijne nacht achter de rug en zoonlief is ook erg dwars vandaag, dus dat zal daar wel een gevolg van zijn.
Hij had vanmorgen een aansteker in zij zak gestoken en dacht het ding mee naar school te kunnen nemen. gelukkig had ik door dat er wat aan de hand was, kan het aan zijn gezicht zien, dus heb ik het kunnen onderscheppen.
Hij heeft natuurlijk wel straf vanavond en mocht niet meer naar buiten. Maar goed het gevolg is wel dat hij nu lekker aan het dwarsliggen is. ben blij dat het bijna bedtijd is.
Diaan, erg fijn dat het zo goed gaat tussen jullie. En heel stoer in de auto gereden.... hahaha
Wel een beetje jammer dat je het knippen niet kon laten he.
Te vroeg gejuichd gisteren. Ik hoorde de plaswekker van zoonlief om kwart voor 11 gisterenavond en hij sliep gewoon door.... Ik heb hem wakker gemaakt, maar ja hij was al zeiknat.
Toen kwam hij nog een keer om 1 uur 's nachts en vervolgens om half 4 om te melden dat hij geplast had. In zijn bed en op de wc....... nou ja alle begin is moeilijk.
Maar goed wij hebben dus niet zo'n fijne nacht achter de rug en zoonlief is ook erg dwars vandaag, dus dat zal daar wel een gevolg van zijn.
Hij had vanmorgen een aansteker in zij zak gestoken en dacht het ding mee naar school te kunnen nemen. gelukkig had ik door dat er wat aan de hand was, kan het aan zijn gezicht zien, dus heb ik het kunnen onderscheppen.
Hij heeft natuurlijk wel straf vanavond en mocht niet meer naar buiten. Maar goed het gevolg is wel dat hij nu lekker aan het dwarsliggen is. ben blij dat het bijna bedtijd is.
Diaan, erg fijn dat het zo goed gaat tussen jullie. En heel stoer in de auto gereden.... hahaha
Wel een beetje jammer dat je het knippen niet kon laten he.
donderdag 19 augustus 2010 om 21:51
Goeieavond!
He jammer Dolphine, dat ie dwars door de plaswekker heen heeft geslapen..En toch weer een gebroken nacht dus, pfffoeee! Hoop echt voor jullie dat het gewoon een kwestie van wennen is..en wat een geluk zeg, dat je het door had, van die aansteker!,Hoe komt ie daar nou bij? Hoop voor jou dat het vanavond en vannacht echt beter gaat!
Die knul van mij zou het niet zo heel erg vinden hoor Daan, om een weekend alleen te zijn..hoewel hij dat wel heel ongezellig vindt, maar dan zou hij sowieso een vriend kunnen vragen..het is meer dat ik het zelf wat veel vind, hem 2 dagen en nachten alleen te laten..Maar ach, ik leer snel bij hoor! whoehaha!!
Na dit weekend sowieso maar es even kijken wanneer we elkaar weer kunnen zien, want volgend weekend is zoonliefs laatste vakantie weekend, vindt ie niet zo leuk als ik er dan niet ben en het weekend daarna geven mijn broer en schonezus een tuinfeest, dus dan kan ik ook niet naar A.
Zou hij natuurlijk wel wéér hier kunnen komen en misschien ook wel mee naar feest, maar ik wil nu es die kant op! Dus even afwachten nog. Wat ben je weer actief geweest zeg! Maar zolang je je er goed bij voelt, gewoon lekker doen! En heerlijk toch meid, dat het zo goed gaat tussen jullie...Het ís ook eigenlijk raar, zomaar out of the blue zijn wij inene besmet!
Do'nt ya love life!!
Ja, een auto zou echt niet gek zijn..Maar ja, M. moet straks in december eerst nog naar Curacao, dat kost hem ook veel geld, want hij wil daar wel gewoon lekker zijn gang kunnen gaan (gaat samen met zijn dochter) dus voorlopig wordt dat niet wat, denk ik..Ik merk wel dat hij een heel ander type is met geld dan ik, gelukkig maar! Ik heb nogal es de neiging om een gat in mijn hand te hebben, hij is véel voorzichtiger en vindt ook snel iets te duur. Ik heb me er nog niet aan geërgerd, haha, het valt gelukkig nog wel mee.
Het wordt echt mooi weer morgen en zaterdag he dames! Zalig!
Ik moet natuurlijk werken tot 17.00 uur, M. komt om 17.15 met de trein aan en dan pik ik hem gelijk op. Hihi, wat zal het een lange dag voor mij zijn morgen!
De foto's van zijn dochter zagen er trouwens goed uit, ze heeft vandaag een rolstoel gekregen, zodat ze ook weer naar buiten kan. Het gaat gewoon best lekker, af en toe een beetje bewegen.
Kheb vanavond in sneltreinvaart mijn huis een beetje gedaan, haha. Konijnenhok ook nog verschoont. Morgen voor ik naar kantoor ga het toilet nog even doen en dan moet het maar goed zijn hoor.. Pfoeee...
vrijdag 20 augustus 2010 om 09:30
Nou jaaaaaa meiden...wat er nu gebeurd is....
Niet te geloven gewoon!!
M. had gisteren gezegd dat ie me vanochtend een wake up call zou geven..nou, goed, gezellig!
Dus toen vanmorgen rond half 7 de telefoon ging en ik zag dat hij het was nam ik op met een zwoel "goedemorgen..."(nou ja...zwoel..haha). Bleek het een onbekende gozer te zijn, die M. zijn telefoon had gevonden bij de bushalte en gewoon het laatste nr. gebeld had.. Shhiiiiit zeg!!
Dat betekent dus dat hij zijn telefoon is verloren, niet bereikbaar is, met een beetje pech ook mij niet bereiken kan (als ie mijn nr's alleen in zijn mobiel heeft staan) en het nu maar afwachten is of hij vanmiddag uit die trein stapt..
DIT IS TOCH NIET TE GELOVEN!!
Die gozer was wel heel aardig, maar had haast, moest de trein halen en hij zou de telefoon achter het bushokje een beetje in de bosjes leggen (bedacht later dat ie hem beter mee had kunnen nemen, misschien ging M. wel zijn eigen nr. bellen...)
Heb nog wel aan hem gevraagd of ie het nr. van M.'s dochter kon vinden en dat misschien zou kunnen bellen..
Tjeeez meiden...WAT EEN STRESS WEER!!!
Bah! Nu dus totaal onbereikbaar voor mij! Heb hem wel een mailtje gestuurd, maar ja...kan ie thuis ook niet checke..
Wat een vent....hahahaha
Niet te geloven gewoon!!
M. had gisteren gezegd dat ie me vanochtend een wake up call zou geven..nou, goed, gezellig!
Dus toen vanmorgen rond half 7 de telefoon ging en ik zag dat hij het was nam ik op met een zwoel "goedemorgen..."(nou ja...zwoel..haha). Bleek het een onbekende gozer te zijn, die M. zijn telefoon had gevonden bij de bushalte en gewoon het laatste nr. gebeld had.. Shhiiiiit zeg!!
Dat betekent dus dat hij zijn telefoon is verloren, niet bereikbaar is, met een beetje pech ook mij niet bereiken kan (als ie mijn nr's alleen in zijn mobiel heeft staan) en het nu maar afwachten is of hij vanmiddag uit die trein stapt..
DIT IS TOCH NIET TE GELOVEN!!
Die gozer was wel heel aardig, maar had haast, moest de trein halen en hij zou de telefoon achter het bushokje een beetje in de bosjes leggen (bedacht later dat ie hem beter mee had kunnen nemen, misschien ging M. wel zijn eigen nr. bellen...)
Heb nog wel aan hem gevraagd of ie het nr. van M.'s dochter kon vinden en dat misschien zou kunnen bellen..
Tjeeez meiden...WAT EEN STRESS WEER!!!
Bah! Nu dus totaal onbereikbaar voor mij! Heb hem wel een mailtje gestuurd, maar ja...kan ie thuis ook niet checke..
Wat een vent....hahahaha
vrijdag 20 augustus 2010 om 11:31
Hai hai meiden. Even teken van leven van deze kant. Nou ja leven? Wat is dat? Ben eindelijk voor het eerst weer eens een weekend vrij. Maar ja daar moet je ook gelijk alles in proppen natuurlijk.
Heb van jullie alles zo goed als gelezen! Hiep hiep hoera voor je knul hoor Dolphine, ook al lukt het nog niet goed, hij probéért het wél! En daar mag best voor gejuicht worden. Voor die andere actie natuurlijk niet! De boef! Toen mijn knul een jaar of 7 was heeft ie dat ook eens gedaan samen met een vriendje, resultaat; half weiland in de fik! Gelukkig hebben buren de boel kunnen blussen.
Scar, ooohhh das balen zeg, hoe krijgt ie het voor mekaar! Kon die knul die belde dat ding dan niet afgeven bij een politiebureau? Ik duim maar dat het goed komt!
Daan , jou net ff aan de lijn gehad kort. Jij vanaaf dus in de buurt begrijp ik? Haha veel plezier!
Meiden ik hou het weer kort, heb toch niet heel veel te vertellen. Opa ligt weer in zhuis. Ga ik vanmiddag even heen met mijn oma. Verder ben ik druk, druk, druk!
maar denk aan jullie hoor! Dikke kus
Heb van jullie alles zo goed als gelezen! Hiep hiep hoera voor je knul hoor Dolphine, ook al lukt het nog niet goed, hij probéért het wél! En daar mag best voor gejuicht worden. Voor die andere actie natuurlijk niet! De boef! Toen mijn knul een jaar of 7 was heeft ie dat ook eens gedaan samen met een vriendje, resultaat; half weiland in de fik! Gelukkig hebben buren de boel kunnen blussen.
Scar, ooohhh das balen zeg, hoe krijgt ie het voor mekaar! Kon die knul die belde dat ding dan niet afgeven bij een politiebureau? Ik duim maar dat het goed komt!
Daan , jou net ff aan de lijn gehad kort. Jij vanaaf dus in de buurt begrijp ik? Haha veel plezier!
Meiden ik hou het weer kort, heb toch niet heel veel te vertellen. Opa ligt weer in zhuis. Ga ik vanmiddag even heen met mijn oma. Verder ben ik druk, druk, druk!
maar denk aan jullie hoor! Dikke kus
vrijdag 20 augustus 2010 om 12:37
goedemiddag meiden, eerste werkweekie zit er weer op en viel eigenlijk geeneens tegen. toch altijd wel weer leuk om die oudjes weer te zien en ook dat zij het zo fijn vinden dat je weer terug bent.
zoonlief laatste vakantiedag. maandag rooster ophalen en dinsdag begint dan het gewone leventje weer helemaal. ook wel weer goed denk ik. baantje bij Appie stopt hij nu na de vakantie ook mee. even kijken hoe en wat met huiswerk en dan wil hij iets anders gaan zoeken eventueel.
theetje, nog steeds een bezig bijtje lees ik. jouw bink ook al weer naar school trouwens en welke klas zit ie nu?
daantje, leuk dat we even gebabbeld hebben op msn gisteren! en helemaal leuk dat ik nou een picture van je schat gezien heb!!! oh jee de vuurdop dus binnenkort, spannend hoor. maar ach joh zo leuke meid als jij moeten ze wel leuk vinden toch hihihi. en ik meen het nog ook!
fijn dat je hummel ook bijgedraaid is, heeft zich denk toch ook wel gerealiseerd dat hij wel erg kinderachtig bezig was.
enne wel beetje rustig aan met die kerel vanje he whahahahaha.
scar, dat meen je toch niet joh, dat van die foon pfff. nou ik denk vast wel dat ie vanavond gewoon in de trein zit hoor. en met beetje geluk ligt die foon van hem er dan ook nog.
ja word ook wel eens tijd dat je die kant van hem op gaat he. maar beetje duur heen en weer te reizen, daar heeft ie groot gelijk in. in elk geval een superleuk weekend voor de boeg!! lekker!! zou ik ook beetje moeite mee hebben hoor zoonlief heel weekend alleen te laten. maar denk inderdaad dat ze het zelf totaal niet erg zouden vinden. bekijk jezelf maar op die leeftijd hihi.
dolphine, wat jammer dat het nou weer de verkeerde kant op is gegaan s nachts. hij ging net zo lekker. het is ook wel een sodemietertje he hahaha, als ik dan die dingen lees met die aansteker enzo. boefie. maar goed dat je het in de gaten houdt.
en ja helaas straf dan maar. heeft ie desondanks vanacht msgien wat beter geslapen weer?
ik ook lekker weekendje voor de boeg. zoonlief is weer naar zijn vader. die overigens een jaar een vriendin gehad heeft, maar dat is sinds vorige week uit. zoonlief zei dat ie niet te genieten was van de week, dus zal mij benieuwen hoe het dit weekend gaat. ach hij is oud en wijs genoeg, dus wat dat betreft. wij gaan vanavond naar een feest in een uitgaansgelegenheid waar we wel eens komen, is een partie ivm de Bavariacityrace die dit weekend hier is. met allemaal djs enzo en aan de kralingse plas dus lijkt me wel leuk.
verder misschien nog een dagje Sail. beetje kijken hoe het weer is de komende dagen. en verder zien we wel, komt wel goed denk ik zo haha.
ladies allemaal heel fijn weekend, we keep in touch, grijns.
geniet van het leven... het duurt maar even..... kusssssssss
zoonlief laatste vakantiedag. maandag rooster ophalen en dinsdag begint dan het gewone leventje weer helemaal. ook wel weer goed denk ik. baantje bij Appie stopt hij nu na de vakantie ook mee. even kijken hoe en wat met huiswerk en dan wil hij iets anders gaan zoeken eventueel.
theetje, nog steeds een bezig bijtje lees ik. jouw bink ook al weer naar school trouwens en welke klas zit ie nu?
daantje, leuk dat we even gebabbeld hebben op msn gisteren! en helemaal leuk dat ik nou een picture van je schat gezien heb!!! oh jee de vuurdop dus binnenkort, spannend hoor. maar ach joh zo leuke meid als jij moeten ze wel leuk vinden toch hihihi. en ik meen het nog ook!
fijn dat je hummel ook bijgedraaid is, heeft zich denk toch ook wel gerealiseerd dat hij wel erg kinderachtig bezig was.
enne wel beetje rustig aan met die kerel vanje he whahahahaha.
scar, dat meen je toch niet joh, dat van die foon pfff. nou ik denk vast wel dat ie vanavond gewoon in de trein zit hoor. en met beetje geluk ligt die foon van hem er dan ook nog.
ja word ook wel eens tijd dat je die kant van hem op gaat he. maar beetje duur heen en weer te reizen, daar heeft ie groot gelijk in. in elk geval een superleuk weekend voor de boeg!! lekker!! zou ik ook beetje moeite mee hebben hoor zoonlief heel weekend alleen te laten. maar denk inderdaad dat ze het zelf totaal niet erg zouden vinden. bekijk jezelf maar op die leeftijd hihi.
dolphine, wat jammer dat het nou weer de verkeerde kant op is gegaan s nachts. hij ging net zo lekker. het is ook wel een sodemietertje he hahaha, als ik dan die dingen lees met die aansteker enzo. boefie. maar goed dat je het in de gaten houdt.
en ja helaas straf dan maar. heeft ie desondanks vanacht msgien wat beter geslapen weer?
ik ook lekker weekendje voor de boeg. zoonlief is weer naar zijn vader. die overigens een jaar een vriendin gehad heeft, maar dat is sinds vorige week uit. zoonlief zei dat ie niet te genieten was van de week, dus zal mij benieuwen hoe het dit weekend gaat. ach hij is oud en wijs genoeg, dus wat dat betreft. wij gaan vanavond naar een feest in een uitgaansgelegenheid waar we wel eens komen, is een partie ivm de Bavariacityrace die dit weekend hier is. met allemaal djs enzo en aan de kralingse plas dus lijkt me wel leuk.
verder misschien nog een dagje Sail. beetje kijken hoe het weer is de komende dagen. en verder zien we wel, komt wel goed denk ik zo haha.
ladies allemaal heel fijn weekend, we keep in touch, grijns.
geniet van het leven... het duurt maar even..... kusssssssss
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:34
Blehhh, ik ben zo onrustig als wat!!
Ik kan die klok wel vooruitkijken zeg!! Ik ben gewoon zooo benieuwd of ie gewoon komt. Maar ja, als ie bijv. de trein mist ofzo, dat weet ik dan ook niet natuurlijk! Dan maar hopen dat ie nog weet welke bus ie hebben moet om bij mijn huis te komen!! Tjeeezz..dit verzin je toch niet he!! Ik heb zijn nr nog gebeld, maar hij gewoon over tot het vanzelf ophoudt, gaat ook niet op voicemail. Je kunt van alles zeggen, maar saai is het niet zeg...AARGHHH!!
Ha die Thee, jij arme arme drommel! Eindelijk es een weekend vrij en je opaatje weer in ZH? Ach gosh, die arme ziel..Hopelijk valt het een beetje mee? In elk geval heb je wél een heel goed weekend vrij, met prachtig weer als ik de berichten geloven mag...
Jij ook aan de boemel vanaaf Lucky? Als het goed is (jaja, 3 slagen om de arm) ik ook, whoehahah!! En sowieso leuke dingen dus, misschien ook nog naar Sail, is het ook wel perfect weer voor he..Lijkt me echt prachtig om te zien.
Ik heb ook geen idee wanneer hij die telefoon is verloren. Hij had gisteren nachtdienst en toen hij mij belde was hij op weg naar zijn werk. Hij kwam van zijn dochter toen, dat weet ik wel. Hij rijdt altijd met mensen mee vanaf een bepaald punt en aangezien die gozer die ik aan de lijn had de trein moest halen en M. vlak bij het station woont, denk ik haast dat hij um vanmorgen toen ie terug kwam is verloren. Of weet ik veel!!!
Misschien heeft iemand um allang achterover gedrukt en er een andere SIM kaart ingedaan ofzo..ik weet eigenlijk niet eens of dat kan hoor, geen verstand van! Maar superlullig is het wel!!
Ik kan die klok wel vooruitkijken zeg!! Ik ben gewoon zooo benieuwd of ie gewoon komt. Maar ja, als ie bijv. de trein mist ofzo, dat weet ik dan ook niet natuurlijk! Dan maar hopen dat ie nog weet welke bus ie hebben moet om bij mijn huis te komen!! Tjeeezz..dit verzin je toch niet he!! Ik heb zijn nr nog gebeld, maar hij gewoon over tot het vanzelf ophoudt, gaat ook niet op voicemail. Je kunt van alles zeggen, maar saai is het niet zeg...AARGHHH!!
Ha die Thee, jij arme arme drommel! Eindelijk es een weekend vrij en je opaatje weer in ZH? Ach gosh, die arme ziel..Hopelijk valt het een beetje mee? In elk geval heb je wél een heel goed weekend vrij, met prachtig weer als ik de berichten geloven mag...
Jij ook aan de boemel vanaaf Lucky? Als het goed is (jaja, 3 slagen om de arm) ik ook, whoehahah!! En sowieso leuke dingen dus, misschien ook nog naar Sail, is het ook wel perfect weer voor he..Lijkt me echt prachtig om te zien.
Ik heb ook geen idee wanneer hij die telefoon is verloren. Hij had gisteren nachtdienst en toen hij mij belde was hij op weg naar zijn werk. Hij kwam van zijn dochter toen, dat weet ik wel. Hij rijdt altijd met mensen mee vanaf een bepaald punt en aangezien die gozer die ik aan de lijn had de trein moest halen en M. vlak bij het station woont, denk ik haast dat hij um vanmorgen toen ie terug kwam is verloren. Of weet ik veel!!!
Misschien heeft iemand um allang achterover gedrukt en er een andere SIM kaart ingedaan ofzo..ik weet eigenlijk niet eens of dat kan hoor, geen verstand van! Maar superlullig is het wel!!
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:00
Oh scarlet, sorry dat ik het zeg, maar een beetje een sukkel is hij wel zeg. Wie verliest er nou zijn telefoon? En jij al de hele dag in de stress.... tsssss
Jullie contact verloopt toch al zo lekker soepeltjes.
Nou ja, afwachten maar of hij in de trein zit. Deze relatie levert wel stress op he? hahaha
Oh lucky dat is wel balen voor je knul, dat zijn vader niet te genieten is zeg. maar ja ze zijn zelf ook wel eens niet te genieten, onze knullen dus wat dat betreft.... hahaha
jouw weekend klinkt weer lekker hoor. Weer lekker aan de boemel!
he theetje, harde werker. Trek je het allemaal nog een beetje? Na een week hard werken is een rustig weekend ook wel eens fijn toch? waar haal je de energie vandaan om dan je weekend nog zo vol te proppen.... maar leuk is het wel in ieder geval.
Ik heb ook weekend nu. Had helaas vanmorgen en vanmiddag een afspraak. Dus helemaal niks in huis kunnen doen. Over een uurtje moet zoonlief weer trainen en daarna komt pleegzoon. Ik probeer vanavond nog wel ff te stofzuigen en dan morgen maar boodschappen doen. vanavond lekker makkelijk piza in de oven.
Slapen ging vannacht wel iets beter. Slechts 1x er uit omdat hij geplast had, deels in bed en deels op de wc....... haha we gaan vooruit.
Jullie contact verloopt toch al zo lekker soepeltjes.
Nou ja, afwachten maar of hij in de trein zit. Deze relatie levert wel stress op he? hahaha
Oh lucky dat is wel balen voor je knul, dat zijn vader niet te genieten is zeg. maar ja ze zijn zelf ook wel eens niet te genieten, onze knullen dus wat dat betreft.... hahaha
jouw weekend klinkt weer lekker hoor. Weer lekker aan de boemel!
he theetje, harde werker. Trek je het allemaal nog een beetje? Na een week hard werken is een rustig weekend ook wel eens fijn toch? waar haal je de energie vandaan om dan je weekend nog zo vol te proppen.... maar leuk is het wel in ieder geval.
Ik heb ook weekend nu. Had helaas vanmorgen en vanmiddag een afspraak. Dus helemaal niks in huis kunnen doen. Over een uurtje moet zoonlief weer trainen en daarna komt pleegzoon. Ik probeer vanavond nog wel ff te stofzuigen en dan morgen maar boodschappen doen. vanavond lekker makkelijk piza in de oven.
Slapen ging vannacht wel iets beter. Slechts 1x er uit omdat hij geplast had, deels in bed en deels op de wc....... haha we gaan vooruit.
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:44
Ach Dolphine, ik vind het wat dat betreft ook een sukkel hoor!!
Idd, wie verliest er nou zijn telefoon?? Hij is supervertrooid wat dat betreft. Had um laatst een paar dagen op het werk aan de lader laten liggen, nou ja, vd week had ie hem ook al laten rondslingeren..Nee, hij gaat lekker! Het zou me ook gewoon niets verbazen als ie ook niet meer precies weet welke trein hij zou pakken..je hebt gelijk, ondanks dat ie leuk, lief en lekker is, levert het me wel STRESSSSSS op ja!!! Helemaal omdat ik zelf nogal stipt in dat soort dingen ben. Grrrr!!
Hey, je mannetje gaat echt vooruit, hoeraaa! En dan nu voor het eerst ook op vrijdag trainen? Gelukkig wel mooi weer om op het veld te zijn..
Waardeloos eigenlijk, iemand die alleen maar mobiel bereikbaar is....
Idd, wie verliest er nou zijn telefoon?? Hij is supervertrooid wat dat betreft. Had um laatst een paar dagen op het werk aan de lader laten liggen, nou ja, vd week had ie hem ook al laten rondslingeren..Nee, hij gaat lekker! Het zou me ook gewoon niets verbazen als ie ook niet meer precies weet welke trein hij zou pakken..je hebt gelijk, ondanks dat ie leuk, lief en lekker is, levert het me wel STRESSSSSS op ja!!! Helemaal omdat ik zelf nogal stipt in dat soort dingen ben. Grrrr!!
Hey, je mannetje gaat echt vooruit, hoeraaa! En dan nu voor het eerst ook op vrijdag trainen? Gelukkig wel mooi weer om op het veld te zijn..
Waardeloos eigenlijk, iemand die alleen maar mobiel bereikbaar is....
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:48
oh scar, ik leef echt met je mee hoor. pfff wat n warhoofd heb jij als vriendje joh hahahahaha. maar ik denk dat ie gewoon straks netjes op de stoep of op het station staat hoor!!!
en jep ik vind het ook onhandig als iemand alleen maar mobiele telefoon heeft.ook zo duur trouwens.
we horen het wel van je!!
wat n rottijden he zo rond het eten om te trainen voor je zoon dolph, nou ja niet voor je zoon maar voor jou eigenlij haha.
mijn zoon had ook altijd van die vreemde tijden als hj moest sporten.
nou ik ga mijn tassie inpakken, bikini ook mee, want morgen msgien daggie strand als het dit weer is. joepie!!!
nogmaals fijn weekend allemaal!
en jep ik vind het ook onhandig als iemand alleen maar mobiele telefoon heeft.ook zo duur trouwens.
we horen het wel van je!!
wat n rottijden he zo rond het eten om te trainen voor je zoon dolph, nou ja niet voor je zoon maar voor jou eigenlij haha.
mijn zoon had ook altijd van die vreemde tijden als hj moest sporten.
nou ik ga mijn tassie inpakken, bikini ook mee, want morgen msgien daggie strand als het dit weer is. joepie!!!
nogmaals fijn weekend allemaal!
vrijdag 20 augustus 2010 om 17:51
Kut meiden, hij was er dus echt niet....
En voel ik me dus echt klote. Ga dan weer denken heb ik te kort gewacht (trein kwam aan om 17.15, heb gewacht tot 17.30..), maar weet ook wel dat dat niet zo is..
Hoe kan dit nou?? Is er nog meer gebeurd, is ie niet zomaar zijn telefoon verloren? Ik zal het niet (nooit??) weten als hij geen contact opneemt.
Fijn weekend wordt dit....
vrijdag 20 augustus 2010 om 18:39
Oh scar......
Ga je nu niet van alles in je hoofd halen he. Ik weet het, allerlei doemscenarioos spoken er rond, maar je zult zien dat er niks aan de hand is. Dat hij gewoon zijn trein heeft gemist ofzo..... en hij kan je natuurlijk niet bereiken.....
Ik kan er persoonlijk slecht tegen als mensen zo slonzig met hun spullen omgaan...... Dat zou voor mij een reden zijn om te gaan twijfelen aan een relatie. Gewoon omdat ik er erg slecht tegen kan om te moeten afwachten en iemand niet te kunnen bereiken.
Ik heb ook zo'n ex he......
Heel veel sterkte lieverd.... Of is hij er inmiddels wel gewoon met een trein later?
Ga je nu niet van alles in je hoofd halen he. Ik weet het, allerlei doemscenarioos spoken er rond, maar je zult zien dat er niks aan de hand is. Dat hij gewoon zijn trein heeft gemist ofzo..... en hij kan je natuurlijk niet bereiken.....
Ik kan er persoonlijk slecht tegen als mensen zo slonzig met hun spullen omgaan...... Dat zou voor mij een reden zijn om te gaan twijfelen aan een relatie. Gewoon omdat ik er erg slecht tegen kan om te moeten afwachten en iemand niet te kunnen bereiken.
Ik heb ook zo'n ex he......
Heel veel sterkte lieverd.... Of is hij er inmiddels wel gewoon met een trein later?
vrijdag 20 augustus 2010 om 19:11
Neej, helaas, niets gehoord, ook geen emailtje ofzo.
Ik kan er gewoon helemaal niet bij! Ik bedoel, als dit opzet zou zijn..Gisteren nog helemaal alles goed, lief, leuk, blij dat we elkaar vandaag weer zouden zien, lekker feesten, mooi weer..En dan nu zoiets! Ook al is hij zijn mobiel kwijt, je probeert dan toch op alle mogelijke manier in contact te komen met diegene waar je een afspraak mee hebt? Je email checken is dan wel het 1e, toch? Zou ík doen, tenminste..
Maar ja....
Moet natuurlijk ook niet vergeten waar ie vandaan komt he..ook al mag je niet iedereen over 1 kam scheren..
Zo maf eigenlijk, ik blijf vallen op dit soort types (hoewel hij tot nu toe erg meeviel en zijn afspraken wel na kwam) terwijl ik zelf helemaaaaal niet tegen zo'n lyfestyle kan, raak er allene maar gestressed door. Net als jij Dolphine, háát ik het als ik iemand niet bereiken kan.
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:14
Hmm scarlet, idd wel wat vreemd. Ik bedoel, ik zou er ook alles aan doen om in contact te komen. Een mailtje oid moet altijd kunnen toch.
Ik zou ook niet meteen van het ergste uitgaan, maar volgens mij zou ik op dit moment wel koken over zoveel laksheid.
Je kan alleen maar hopen dat het goed komt en dat je snel wat hoort, ik duim in ieder geval voor je.
Ik zou ook niet meteen van het ergste uitgaan, maar volgens mij zou ik op dit moment wel koken over zoveel laksheid.
Je kan alleen maar hopen dat het goed komt en dat je snel wat hoort, ik duim in ieder geval voor je.
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:44
Ja, het is een dubbel gevoel wat ik heb..inderdaad ergens ook gewoon kwaad, dat ie niet even iets laat horen. Aan de andere kant ook gewoon superverdrietig, want ik ben gewoon echt verliefd op die vent..Ik kan het ook gewoon totaaaal niet rijmen met zijn gedrag van de laatste dagen. Hoe hij vorig weekend zelfs al op donderdag wilde komen, zondag ook nog van plan was om de allereerste trein te pakken omdat ie zo graag bij me wilde zijn, voor 1 dagje zelfs en dan nu dit? Tuurlijk kan iemand je heel erg voor de gek houden (en denken dat dat nu zo is doet echt erg veel pijn), maar hij en het leek zooooo anders, gewoon zo goed! Als hij zijn mail op de één of andere manier niet gechecked heeft, weet hij trouwens niet eens dat ik weet dat hij zijn telefoon kwijt is. En toch is er dan ook een stukje wat denkt: en wat als er wél iets gebeurd is? Iets vervelends? Maar ja...dat is misschien ook wel gewoon wishfull thinking (hoe raar het ook klinkt), maar dat het gewoon echt overmacht is en niet laksheid of erger nog, opzet, waardoor ik niets van hem hoor...
Het is om gek van te worden..
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:27
zaterdag 21 augustus 2010 om 00:27
Heb hier even mee zitten lezen en wil even tegen Scarlet zeggen dat ze trots mag zijn op zichzelf dat ze vorige week voor haar zoon heeft gekozen en niet voor M. Ik heb niet alles gelezen, maar een aantal dingen vond ik al niet zo heel zuiver. Bijvoorbeeld de sms-jes die niet aankomen, behalve toen hij niet snapte wat er bedoeld werd met het sms-je wat niet voor hem bestemd was. Daarna was het ook gelijk weer over. Het weekend dat jij naar hem toe wilde komen op het feest van zijn vriend. Dat wilde hij eerst met de vriend in kwestie bespreken, alsof die vriend het wat kan schelen als hij jou mee zou nemen. Verhaal van dochter vond ik ook vreemd. Ik zou deze man niet meer geloven... met wat voor een verhaal hij ook komt om dit alles te verklaren. Het zegt volgens mij ook al genoeg als je zelf elke keer het gevoel hebt dat ie jou niet terugbelt als jij hebt gebeld. Het klinkt misschien hard, maar laat deze man gaan voordat het nog erger wordt... ook al heeft hij heel veel lieve dingen gezegd en je heel blij gemaakt.
zaterdag 21 augustus 2010 om 09:15
Morning meisjes!
Ik zal snel even een update geven..
Afgelopen nacht rond een uur of..01.00 denk ik dat het was (klag allang in bed) stond M. ineens bepakt en bezakt voor de deur. Had er eerlijk totaal niet meer op gerekend.
Hij was kapot, had gelopen vanaf het station (3 kwartier tot een uur) en had (ook!) een k*tdag achter de rug. Had dus NIET zijn email gechecked (niet echt slim dus), wist dus niet dat ik wist dat ie zijn phone kwijt was, had enorm zitten stressen omdat ie weet hoe ik reageer in situaties als ik hem niet bereiken kan en wilde dus daarom persé naar me toe. We hebben nog wel gepraat, maar hij was moe, ik was moe en ik denk dat er nog veel gepraat moet gaan worden. Hij is dus echt al zijn contacten kwijt, niet handig! Hij belde wel gelijk nog een vriend toen ie wist waar ie gevonden was om te gaan kijken, maar helaas..niet meer gevonden. Bleek um dus al kwijt te zijn sinds donderdagavond, nadat hij mij gebeld had.
Had rond de tijd dat ie in de trein had moeten zitten een gesprek met zijn huurbaas gehad (hij huurt particulier) omdat er ook nog problemen zijn met zijn woning en kon mij dus niet bereiken om..
Vrouuwtje, ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Mijn alarmbelletjes gaan ook af en toe rinkelen...En for the long run is het wellicht idd geen man om een relatie mee aan te gaan.
En toch wil ik het niet gelijk opgeven. Nou ja, dat klinkt ook zo zwaar! Ik wil het nog even aanzien, laat ik het zo zeggen. Sowieso eens goed praten, niet dat ik alles zomaar slik en het dan in orde is, maar wil hem wel de kans geven om..
Dat je het verhaal van zijn dochter vreemd vond vind ik een beetje vreemd? Hoezo? Hij heeft trouwens later nog wel meer gesms't, maar dat terzijde.
Bwaaah, het is zo lastig dat er idd alweer allerlei gevoelens meespelen...als het nou gewoon een vriendschap met een beetje meer was...lekker ongecompliceerd..dat het niet uitmaakt wat voor typje het is, omdat het toch maar om 1 ding gaat..Nou ja, jullie zijn weer op de hoogte..ik wil trouwens sowieso nog een leuk party weekend, dus ga daar wel mijn best voor doen! Hij voelde zich trouwens ook wel erg schuldig dat ik me K*T voelde (en terecht...) We shall see...
zaterdag 21 augustus 2010 om 09:48
zaterdag 21 augustus 2010 om 11:00
Lieve Scar, ik hoop werkelijk dat het allemaal op een groot misverstand berust en dat het net allemaal op toevalligheden berust, echt meis dat hoop ik echt!! Ik gun het je enorm!
Maar ook ik heb al vanaf het begin twijfels aan M. Er zijn gewoon teveel toevalligheden! Inderdaad die smsjes die niet aankomen, internet dat het net niet doet. Hij zou met de trein van 17.15 uur komen maar doordat ie een gesprek heeft met de huurbaas (huurt ie particulier?) heeft ie pas de trein van uren later? Drie kwartier gelopen? Er rijden toch wel taxi's bij het station? Treintaxi kost 7.50 euro of zo. Meis het is een gevoel en ik kan het natuurlijk helemaal niet onderbouwen en ik hoop heel erg dat het gewoon een lakse vent is want de andere optie zou nog erger zijn. Maar ik kan dit gevoel niet van me afschudden. Lieverd echt, echt, echt wil ik je niet nog meer in de war brengen, maar ja verliefde mensen...je weet wat ze zeggen zijn soms toch blind. Ik wil je in ieder geval vragen om, voor jezelf, op je hoede te zijn. (Niet je rekeningnummer laten gebruiken omdat er wat mis is met de zijne, of geld uitlenen)
Ik ben gewoon bezorgd om je! Dus neem me dit schrijven alsjeblieft niet kwalijk Scar!
Heel veel liefs Thee
Maar ook ik heb al vanaf het begin twijfels aan M. Er zijn gewoon teveel toevalligheden! Inderdaad die smsjes die niet aankomen, internet dat het net niet doet. Hij zou met de trein van 17.15 uur komen maar doordat ie een gesprek heeft met de huurbaas (huurt ie particulier?) heeft ie pas de trein van uren later? Drie kwartier gelopen? Er rijden toch wel taxi's bij het station? Treintaxi kost 7.50 euro of zo. Meis het is een gevoel en ik kan het natuurlijk helemaal niet onderbouwen en ik hoop heel erg dat het gewoon een lakse vent is want de andere optie zou nog erger zijn. Maar ik kan dit gevoel niet van me afschudden. Lieverd echt, echt, echt wil ik je niet nog meer in de war brengen, maar ja verliefde mensen...je weet wat ze zeggen zijn soms toch blind. Ik wil je in ieder geval vragen om, voor jezelf, op je hoede te zijn. (Niet je rekeningnummer laten gebruiken omdat er wat mis is met de zijne, of geld uitlenen)
Ik ben gewoon bezorgd om je! Dus neem me dit schrijven alsjeblieft niet kwalijk Scar!
Heel veel liefs Thee
zaterdag 21 augustus 2010 om 13:49
goede middag meisjes,
Tja scarlet, ik ga niet zeggen dat ik vanaf het begin mijn twijfels had. Maar wel dat ik vind dat hij erg laks en makkelijk is. (zoals zo veel mannen). Jij moet gewoon je gevoel volgen, dat heb je altijd gedaan en dan heeft ook altijd goed uitgepakt. En idd hij moet wat meer verantwoordelijkheid nemen om gewoon bereikbaar te zijn.
Dat verhaal over zijn dochter vind ik overigens helemaal niet vreemd.
Hier was het vroeg dat vanmorgen. Ik moest zoonlief wakker maken! Hij heeft de hele nacht doorgeslapen en was droog vanmorgen! Wouw..... haha de dag was nog niet begonnen of hij had al aplaus verdient vanmorgen hoor.
Vanmorgen lekker gevoetbald, onderlinge toernooitjes tegen de f2, f3 en f4. Ze hebben alles gewonnen (moet ook wel als f1 zijnde).
Daarna zijn nieuwe teneu opgehaald, worden nu gepsonsord door de club, dus aan het begin van ieder seizoen ophalen en aan het eind weer inleveren. Wel zo makkelijk.
Volgende week hebben ze hun eerste echte wedstrijd voor de beker. We zijn zeer benieuwd want ze zijn 1e klasse ingeschaald en dat is toch erg hoog hoor (vorig jaar speelden ze 3e klasse).
Maar goed we wachten af, de tijd zal het leren.
Scarlet, ik hoop dat jullie nog lekker geslapen hebben en dat jullie dit weekend gaan genieten van de feesten.
Dikke knuffel lieverd.
Tja scarlet, ik ga niet zeggen dat ik vanaf het begin mijn twijfels had. Maar wel dat ik vind dat hij erg laks en makkelijk is. (zoals zo veel mannen). Jij moet gewoon je gevoel volgen, dat heb je altijd gedaan en dan heeft ook altijd goed uitgepakt. En idd hij moet wat meer verantwoordelijkheid nemen om gewoon bereikbaar te zijn.
Dat verhaal over zijn dochter vind ik overigens helemaal niet vreemd.
Hier was het vroeg dat vanmorgen. Ik moest zoonlief wakker maken! Hij heeft de hele nacht doorgeslapen en was droog vanmorgen! Wouw..... haha de dag was nog niet begonnen of hij had al aplaus verdient vanmorgen hoor.
Vanmorgen lekker gevoetbald, onderlinge toernooitjes tegen de f2, f3 en f4. Ze hebben alles gewonnen (moet ook wel als f1 zijnde).
Daarna zijn nieuwe teneu opgehaald, worden nu gepsonsord door de club, dus aan het begin van ieder seizoen ophalen en aan het eind weer inleveren. Wel zo makkelijk.
Volgende week hebben ze hun eerste echte wedstrijd voor de beker. We zijn zeer benieuwd want ze zijn 1e klasse ingeschaald en dat is toch erg hoog hoor (vorig jaar speelden ze 3e klasse).
Maar goed we wachten af, de tijd zal het leren.
Scarlet, ik hoop dat jullie nog lekker geslapen hebben en dat jullie dit weekend gaan genieten van de feesten.
Dikke knuffel lieverd.
zaterdag 21 augustus 2010 om 16:01
Hai meiden,
tsja dat is waarschijnlijk ook wel wat groot gezegd van mij, dat vanaf het begin, maar ja ik ben gewoon bezorgd. En ik gun het je zo erg, dus laten we maar hopen dat ik gewoon uit m'n nek klets en helemaal ongelijk heb. Dat opoe op bezoek is werkt ook al niet mee want ik zie vandaag echt alles sombertjes in. Kreeg al op m'n kop en werd uitgelachen door mijn moeder die net op bezoek was. Maar jemig zeg, hormonen gieren weer door mijn lijf. ben gewoon moe, en kan zeiken op alles, bah!
Nou wordt lekkere klaagzang zo hè tsssssssssss. Is tijd voor groot stuk chocolade, denk ik. Nou ja jullie begrijpen me wel toch? En Wat Dolphine ook zegt, je bent er natuurlijk zelf bij Scarlet.
Trouwens wederom hiep hiep hoera voor je knul! Hele nacht door geslapen en droog vanochtend! Wat zou die trots zijn op zichzelf!
Ik ga maar even uurtje liggen denk ik, ben het zat, heb ook al ruzie met die hoepelrok, sjonge begin ik weer, nou ja laat maar!
fijne avond dames
tsja dat is waarschijnlijk ook wel wat groot gezegd van mij, dat vanaf het begin, maar ja ik ben gewoon bezorgd. En ik gun het je zo erg, dus laten we maar hopen dat ik gewoon uit m'n nek klets en helemaal ongelijk heb. Dat opoe op bezoek is werkt ook al niet mee want ik zie vandaag echt alles sombertjes in. Kreeg al op m'n kop en werd uitgelachen door mijn moeder die net op bezoek was. Maar jemig zeg, hormonen gieren weer door mijn lijf. ben gewoon moe, en kan zeiken op alles, bah!
Nou wordt lekkere klaagzang zo hè tsssssssssss. Is tijd voor groot stuk chocolade, denk ik. Nou ja jullie begrijpen me wel toch? En Wat Dolphine ook zegt, je bent er natuurlijk zelf bij Scarlet.
Trouwens wederom hiep hiep hoera voor je knul! Hele nacht door geslapen en droog vanochtend! Wat zou die trots zijn op zichzelf!
Ik ga maar even uurtje liggen denk ik, ben het zat, heb ook al ruzie met die hoepelrok, sjonge begin ik weer, nou ja laat maar!
fijne avond dames
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:51
Ik ken jullie natuurlijk verder helemaal niet en val maar gewoon met de deur in huis... Maar ik kan me voorstellen dat de mensen die dichtbij jou staan (zoals de meiden hier) het vervelend vinden om hun gevoel uit te spreken en daardoor jou te kwetsen. Daarom dacht ik, ik heb niets te verliezen en vind dat ik jou moet waarschuwen. Het is gewoon een bepaald gevoel en als ik eerlijk ben denk ik dat ik gelijk ga krijgen. (klinkt heel arrogant, sorry) Daarom begon ik mijn bericht gisteren met iets positiefs, want ik had echt respect voor je dat je vorig weekend je aan je belofte hield met je zoon. Ik kan me voorstellen als je heel gek op iemand bent dat je dat weleens uit het oog zou kunnen verliezen...
Je vraagt me waarom ik het verhaal van dochter vreemd vindt... het verhaal opzich is niet vreemd maar wel in samenhang met de rest. Geen geld omdat ie spaart, laptop kapot, geen auto, dochter krijgt een ongeluk, mobiel gestolen Het zal mij niets verbazen als hij jou om geld gaat vragen omdat jullie anders helemaal geen contact meer zouden kunnen hebben. Doe dit dus niet. Dit soort verhalen hoor je steeds vaker.
Ik hoop dat ik er helemaal naast zit... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Je vraagt me waarom ik het verhaal van dochter vreemd vindt... het verhaal opzich is niet vreemd maar wel in samenhang met de rest. Geen geld omdat ie spaart, laptop kapot, geen auto, dochter krijgt een ongeluk, mobiel gestolen Het zal mij niets verbazen als hij jou om geld gaat vragen omdat jullie anders helemaal geen contact meer zouden kunnen hebben. Doe dit dus niet. Dit soort verhalen hoor je steeds vaker.
Ik hoop dat ik er helemaal naast zit... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
zondag 22 augustus 2010 om 11:08
Morning girls!
Alles hier nog in diepe rust, dus ik kan even ongestoord mijn gang gaan hier..(sowieso wel natuurlijk, maar jullie begrijpen me wel..)
Allereerst...lieve lieve meiden, ik begrijp jullie zorg en tja, wantrouwen, heel goed! Als je alles op een rijtje zet lijkt het ook wel heeel toevallig allemaal en klinkt het gewoon..nou ja, nogal louche! Tenminste, als je het zo opsomt zoals vrouuwtje hierboven (no offense vrouuwtje!!)
Gisteren hebben we nog een heel gesprek gehad, want ik had natuurlijk dezelfde vragen als jij Theetje (hoezo pas uren later, waarom geen taxi etc.). Dat ie geen taxi kon nemen, is omdat ie geen adres van mij had..Tsja, daar zijn we beiden natuurlijk schuldig aan! Hij is hier nu wel een paar x geweest, wist daarom dus wel hoe hij ongeveer lopen moest, vandaar.
En dat had ik juist in het begin met opzet gedaan, geen adres etc., opdat mij niet, als ie verder tegen mocht vallen of een engerd bleek te zijn, kon gaan stalken oid. Verder heeft ie dus idd een probleem met zijn huis (yep, op deze manier lijkt het weer een toevalligheidje erbij wat niet klopt, maar omdat ie nu heeft verteld hoe het zit (vind en vond dat het zijn probleem was en wil en wilde mij er niet mee lastig vallen) vallen alle andere dingetjes ook op zijn plaats. Dat ie geen auto heeft is trouwens gewoon een bewuste keuze van hem hoor, heeft er gewoon niet echt 1 nodig gehad (tot nu misschien), bovendien heb ik er zelf ook geen. Wat die smsjes betreft..hij heeft me zelfs laten zién hoe het gaat in zijn mobiel: hij verstuurd het en ipv dat het verzonden wordt blijft ie in zijn outbox staan. Stond vol met smsjes aan mij (vorige x al laten zien). Nu heeft ie trouwens een mobiel waarmee ie wel kan smsen, dus ook dat is opgelost.
Ik wil niet hier open en bloot neerzetten wat er aan de hand is, (mail ik nog wel) heeft niet te maken met geld in elk geval, wel met laksheid en dat is natuurlijk toch een puntje waar ik wel een beetje mee zit. Hij heeft hier echt niet eerder kunnen zijn vrijdag en dat ie tóch nog gekomen is zegt voor mij toch ook wel wat. Zijn mobiel is trouwens niet gestolen, hij heeft um gewoon naast zich neergelegd op het bankje bij de bushalte, nadat hij mij gebeld had, ging even zijn veters strikken en is daarna verder gelopen en huppetee..
En toch blijft mijn gevoel zeggen dat het klopt. Wat ik in het begin al had toen ik hem ontmoette, ik had twijffels over zijn uiterlijk (hahaha, wat klinkt dit nu stom zeg!! kvind het nu zo'n cuty!) maar het klikte zo en het voelde zo vertrouwd. Dat heb ik nog steeds. Door het gedonder van vrijdag natuurlijk wel even van mijn padje en dan ga je zelf ook allerlei dingen bedenken en als ik dan ook jullie twijfels lees..Ik geloof dat ik hem zo ongeveer aan een derdegraadsverhoor heb onderworpen toen ie eenmaal wakker was, ik was echt een beetje sjaggie tegen hem. Geld lenen, rekening nr. geven zijn dingen waar ik echt never nooit aan begin hoor, hoe verliefd ik ook ben! Maar jullie zijn lief, dat jullie zo bezorgd zijn!
Verder wil ik gewoon genieten van de dagen dat we samen zijn, want genieten doen we!! (pfoeeee.....) en of dit zich ontwikkeld tot iets serieuzers..Ik weet het niet. Op dit moment vind ik het goed zoals het is. Wetende wat er speelt, valt er meer op zijn plek.
Pfoe, ik heb het gevoel of ik jullie niet goed duidelijk kan maken hoe het is en hoe hij is en dat is natuurlijk ook logisch. Ik ben vast nog heel veel vergeten te zeggen, hahaha, misschien schiet me later nog iets te binnen..
Lieverds, ik houd mijn ogen echt open en ben niet blind voor zijn minpunten (die ie dus toch ook wel heeft...haha), maar wil gewoon genieten. Maar als er meer van dit soort akkefietjes komen, zoals vrijdag, ook al is het naderhand plausibel, dan wordt het toch een stuk minder grappig natuurlijk! En dan zal ik me zeker nog eens achter de oren krabben!
Dolphine, wat zul je trots zijn op je kereltje!! Wat een kanjer zeg!! Zo fijn dat het nu allemaal goed gaat, slapen én droog, hoeraaa!! Voetballen was dus ook weer toppie, is het een leuk team waar hij nu in zit?
Och arme Thee...blame it on the hormons!! LOL Nee, kl*te voor je meis..Heb je dat stuk chocolade nog naar binnen gewerkt??
Gisteren is het toch nog een leuke dag geworden (kwas eerst toch behoorlijk wantrouwend naar hem toe), boodschappen gedaan, daarna de stad in naar wat zo langzamerhand onze stamkroeg wordt, daar gegeten, de kermis over gewandeld en toen nog even uit geweest. Erg jammer, nieuw leuk danscafe, super muziek (dansclassics etc.ook top 40), maar pas 1 dagen open en de mensen hebben het nog niet echt ontdekt. Wel een aanrader voor een volgende x, hopelijk is het dan wat drukker..Verder was er ook een streetparty, podium met DJ, maar dat was een erg hoog 16/17 gehalte, dus jammer..
Onderweg naar huis nog even snacken, wát een zwoele nacht was het trouwens zeg..Thuis nog even chillen op de bank...enzo...haha. Vandaag gaan we, als het weer tenminste goed blijft, maar daar heb ik zo mijn twijfels over, naar Afoort, naar de dias latinos. Het begint hier nu aardig donker te worden, jammer..
Mijn knul had gisteren zijn eerste wedstrijd weer, moest uit, gewonnen met 27-1! Wauw, super!! die pokkeclub, waardoor ze die minpunten hebben, heeft zich trouwens teruggetrokken, maar helaas staan die minpunten er nog steeds..Niet eerlijk!!
Nou meisjes, ik ga es kijken of ik hier de boel een beetje wakker kan laten worden..anders hoeven we niet eens meer naar Afoort zeg...
En blijven jullie alsjeblieft gewoon zeggen wat je wilt hoor!
Het is voor mij ook wel eens goed om vanuit een ander standpunt naar M. te kijken..
Dikke kus!
zondag 22 augustus 2010 om 11:45
Hallo meiden,
Hier vanmorgen heerlijk uitgeslapen met de boys. Ik had ze gisteren meegenomen naar ajax. Was natuurlijk veel te laat voor ze (wedstrijd begon pas om kwart voor 9), maar ze vonden het geweldig en ik kan zo genieten van de enthousiasme van met name zoonlief. Die andere is wat meer timide op dit soort momenten, maar zoonlief staat echt te juichen en te schreeuwen op die tribune.
Vanmorgen was mijn knul wel om 8 uur weer wakker en vanmorgen om kwart voor 6 ging zijn plaswekker, maar ging hij dus wel naar de wc....
Scarlet, ik vind dat je heel goed bij je eigen gevoel blijft. Jij moet op jezelf vertrouwen en als jij het gevoel hebt dat het goed zit... tja dat lakse, daar kan je waarschijnlijk niks aan veranderen, dat is de aard van het beestje. Dus als je met hem verder zou willen, zullen jullie daar iets in moeten.
En wat top van je zoon zeg, 27-1! Toppertje
Hier vanmorgen heerlijk uitgeslapen met de boys. Ik had ze gisteren meegenomen naar ajax. Was natuurlijk veel te laat voor ze (wedstrijd begon pas om kwart voor 9), maar ze vonden het geweldig en ik kan zo genieten van de enthousiasme van met name zoonlief. Die andere is wat meer timide op dit soort momenten, maar zoonlief staat echt te juichen en te schreeuwen op die tribune.
Vanmorgen was mijn knul wel om 8 uur weer wakker en vanmorgen om kwart voor 6 ging zijn plaswekker, maar ging hij dus wel naar de wc....
Scarlet, ik vind dat je heel goed bij je eigen gevoel blijft. Jij moet op jezelf vertrouwen en als jij het gevoel hebt dat het goed zit... tja dat lakse, daar kan je waarschijnlijk niks aan veranderen, dat is de aard van het beestje. Dus als je met hem verder zou willen, zullen jullie daar iets in moeten.
En wat top van je zoon zeg, 27-1! Toppertje