3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Allemaal.



Pfff wat een rust hier zeg!

He en MU is ook weer boven water. Was wel gezellig zeker??



Ik heb het druk gehad op het werk, en wat een pokkeweer zeg! Gelukkig is het droog gebleven, maar waar was de ?

Ben kapot, en doe weinig meer vanavond.

Morgen nog een drukke dag: BBQ (en er wordt niet echt mooi weer voorspeld) en eerst gaan we een stukkie varen. Dus graag!
Alle reacties Link kopieren
he he, er is leven



ik ben aan het genieten van mosselen met een goddelijke knoflooksaus, mjammie!



Missy, vertel!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best


Friezzz... hiero was het heerlijk weer vandaag! We gaan zo bij een pannenkoekenhuis eten, lekker buiten. Uit de wind is het zalig!



Roos... eet smakeliek!



MU... vertel, vertel en vertel
Alle reacties Link kopieren
Ik vertel later hoe het was, ga nu even slapen, ben bekaf
quote:miss_understood schreef op 21 augustus 2010 @ 18:26:

Ik vertel later hoe het was, ga nu even slapen, ben bekaf

Oke... that's all we need to know



Truste
Alle reacties Link kopieren
ja, nee!!! Slapen kan strakkies wel!





I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
hehe, er zijn er weer een paar wakker!



Nou hier de hele dag erg bewolkt en donkere luchten! Bah!



wij hadden een braderie en rommelmarkt op het werk. Was erg gezellig en druk. Maar ook druk voor mij dus (zat in organisatie).
Alle reacties Link kopieren
de zon heeft hier de hele middag geschenen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
We zitten te dubben.. pannenkoekenhuis of thuis eten.



Thuis hebben we tonijnsalade met stokbrood.



In het pannenkoekenhuis hebben ze pannenkoeken



Thuis hoeven we de deur niet uit

pannenkoekenhuis moeten we met de auto.



Helluppppp!!
Alle reacties Link kopieren
Hier niet

En morgen hebben ze het ook over slecht weer, en daar ben ik ook niet blij mee!
Alle reacties Link kopieren
hebben ze pannenkoeken bij het pannenkoekenhuis?



ik zou voor de tonijnsalade gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik kies voor thuis, Bi. Maar heb geen tonijnsalade in huis.



Denk dat ik maar een loempia in de frituur gooi
Er was een muziekfestival in het dorp, het weer was perfect, droog, niet te warm door de wolken.Ik heb 4uur in m'n uppie op een terrasje gezeten en enorm genoten van de sfeer en het bekijken van mensen
Tonijn/pannenkoeken - 2/0



We gaan pannenkoeken eten!



Heerlijk Bankje... en leuk is dat he, mensen kijken! Dat kan ik ook uuuuuren doen
Alle reacties Link kopieren
2-0? Dan wint de tonijn toch??



Lekker eten Bi. Ik heb een loempia in de frituur zwemmen.
Alle reacties Link kopieren






MU, wakker worden!!!
Alle reacties Link kopieren
Smakelijk alvast Bi!
Alle reacties Link kopieren
Heuj Appel!
Alle reacties Link kopieren
En friez ook!
quote:friezinnetje schreef op 21 augustus 2010 @ 18:48:

2-0? Dan wint de tonijn toch??



Lekker eten Bi. Ik heb een loempia in de frituur zwemmen.

Normaal gesproken wel bij deze stand ja



Maar we gingen 'Jim' kijken op Teevee (ik weet niet hoe die serie heet) en die zaten pannenkoeken te eten. Dat vonden wij een teken van boven
Haaai Appppel !
Alle reacties Link kopieren
Ja logica pur sang is dat Bi
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 21 augustus 2010 @ 18:49:

Haaai Appppel !Een P te veel Bi
quote:friezinnetje schreef op 21 augustus 2010 @ 18:51:

[...]





Een P te veel Bi Nee Friezzzz.... dat is een vooruitziende blik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven