3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zaterdag 21 augustus 2010 om 18:14
Allemaal.
Pfff wat een rust hier zeg!
He en MU is ook weer boven water. Was wel gezellig zeker??
Ik heb het druk gehad op het werk, en wat een pokkeweer zeg! Gelukkig is het droog gebleven, maar waar was de ?
Ben kapot, en doe weinig meer vanavond.
Morgen nog een drukke dag: BBQ (en er wordt niet echt mooi weer voorspeld) en eerst gaan we een stukkie varen. Dus graag!
Pfff wat een rust hier zeg!
He en MU is ook weer boven water. Was wel gezellig zeker??
Ik heb het druk gehad op het werk, en wat een pokkeweer zeg! Gelukkig is het droog gebleven, maar waar was de ?
Ben kapot, en doe weinig meer vanavond.
Morgen nog een drukke dag: BBQ (en er wordt niet echt mooi weer voorspeld) en eerst gaan we een stukkie varen. Dus graag!
zaterdag 21 augustus 2010 om 18:49
quote:friezinnetje schreef op 21 augustus 2010 @ 18:48:
2-0? Dan wint de tonijn toch??
Lekker eten Bi. Ik heb een loempia in de frituur zwemmen.
Normaal gesproken wel bij deze stand ja
Maar we gingen 'Jim' kijken op Teevee (ik weet niet hoe die serie heet) en die zaten pannenkoeken te eten. Dat vonden wij een teken van boven
2-0? Dan wint de tonijn toch??
Lekker eten Bi. Ik heb een loempia in de frituur zwemmen.
Normaal gesproken wel bij deze stand ja
Maar we gingen 'Jim' kijken op Teevee (ik weet niet hoe die serie heet) en die zaten pannenkoeken te eten. Dat vonden wij een teken van boven