Las Barettas Naranjas!
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:06
God wat zijn wij lam zeg. Ik ben echt niet vooruit te branden, de hele dag al niet. Het is hier een zooi, de kinderen moeten nog eten (wij ook maar wij hebben geen honger), en ik kan me nergens toe zetten.
Sok, ik snap je wel. Op zich. Kan me voorstellen dat je het een raar idee vindt dat kleine Poek bij een volwassen kerel op bezoek gaat in haar eentje. Maar je zegt zelf ook dat je gelooft dat er niets gebeurd. Hmmm. Ik weet eigenlijk niet precies wat ik wil zeggen, blubber in mijn hoofd. Ik denk er nog even over na.
Sok, ik snap je wel. Op zich. Kan me voorstellen dat je het een raar idee vindt dat kleine Poek bij een volwassen kerel op bezoek gaat in haar eentje. Maar je zegt zelf ook dat je gelooft dat er niets gebeurd. Hmmm. Ik weet eigenlijk niet precies wat ik wil zeggen, blubber in mijn hoofd. Ik denk er nog even over na.
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:17
zaterdag 21 augustus 2010 om 21:34
Sok, hoe zou je ermee omgaan als het een buurvrouw was?
We zijn net thuis van een feestje. Nino heeft de hele tijd in de draagdoek geslapen, en begint een beetje wakker te worden. Pluis roept dat hij geen luier aan wil. Ben benieuwd wat Man daarmee gaat doen: we hadden eigenlijk bedacht de luier 's nachts maar even te houden zolang Nino nog twee nachtvoedingen heeft, meestal.
Oh, honger!
We zijn net thuis van een feestje. Nino heeft de hele tijd in de draagdoek geslapen, en begint een beetje wakker te worden. Pluis roept dat hij geen luier aan wil. Ben benieuwd wat Man daarmee gaat doen: we hadden eigenlijk bedacht de luier 's nachts maar even te houden zolang Nino nog twee nachtvoedingen heeft, meestal.
Oh, honger!
zaterdag 21 augustus 2010 om 22:58
Wij zijn net binnen, stonden voor te kletsen met een zooi buren. Biertje erbij, was gezellig
Kinderen sliepen pas laat, Mannie had nog honger, Mini was kwaad dat Mannie nog naar beneden mocht. Mannie had met etenstijd pijn omdat zijn paracetamol uitgewerkt was en mocht daarom later nog wat eten. Normaal krijgen ze niets meer. Ik krijg er zo'n sik van dat ze alles 'oneerlijk' vindt. Ze vraagt momenteel sowieso erg veel negatieve aandacht terwijl we 1. heel gericht aandacht aan haar besteden en 2. je zou zeggen dat ze met 7 jaar wel een beetje snapt dat haar broertje niet voor de lol op de bank ligt te huilen.
Kinderen sliepen pas laat, Mannie had nog honger, Mini was kwaad dat Mannie nog naar beneden mocht. Mannie had met etenstijd pijn omdat zijn paracetamol uitgewerkt was en mocht daarom later nog wat eten. Normaal krijgen ze niets meer. Ik krijg er zo'n sik van dat ze alles 'oneerlijk' vindt. Ze vraagt momenteel sowieso erg veel negatieve aandacht terwijl we 1. heel gericht aandacht aan haar besteden en 2. je zou zeggen dat ze met 7 jaar wel een beetje snapt dat haar broertje niet voor de lol op de bank ligt te huilen.
zaterdag 21 augustus 2010 om 23:09
Pammie, kan het zijn dat haar gedrag er ook mee te maken heeft dat je zelf nogal gespannen was voor de operatie, en daarom ook anders reageert dan normaal?
Biertje met de buren klinkt dan wel weer leuk.
Sok, je bent van harte welkom. Wilde je met of zonder kroost langskomen? Iedere keer dat ik zoogcompressen koop, denk ik trouwens aan je: bij Pluis heb ik toen die enorme lading van je gekregen.
Biertje met de buren klinkt dan wel weer leuk.
Sok, je bent van harte welkom. Wilde je met of zonder kroost langskomen? Iedere keer dat ik zoogcompressen koop, denk ik trouwens aan je: bij Pluis heb ik toen die enorme lading van je gekregen.
zaterdag 21 augustus 2010 om 23:17
zaterdag 21 augustus 2010 om 23:36
o, Miffy, ik denk dat zonder krosst nog wel het handigst is: ik wilde je die 2 permanent-ratelende druktemakers niet aandoen. Misschien dat ik een keertje langs kan sneaken als ik van werk kom (ben dan 'in de buurt') Alleen is dat dan wel tijdens etenstijd en dat is dan ook weer niet zo handig.
oja, die zoogkompressen; ik had toen, met voorbedachte rade, voor een weeshuis ingeslagen en toen stopte ik 'ineens'
irritant, dat mini zoveel negatieve aandacht vraagt. Blijkbaar zit de 'angst' voor ongelijke behandeling bij kindertjes heel diep.
Miffy: met een buurvrouw zou ik er denk ik toch anders mee omgaan. Misbruik van kinderen gebeurt door mannen nu eenmaal net wat vaker dan door vrouwen.
oja, die zoogkompressen; ik had toen, met voorbedachte rade, voor een weeshuis ingeslagen en toen stopte ik 'ineens'
irritant, dat mini zoveel negatieve aandacht vraagt. Blijkbaar zit de 'angst' voor ongelijke behandeling bij kindertjes heel diep.
Miffy: met een buurvrouw zou ik er denk ik toch anders mee omgaan. Misbruik van kinderen gebeurt door mannen nu eenmaal net wat vaker dan door vrouwen.
zaterdag 21 augustus 2010 om 23:41
Maar je denkt zelf dat er niets gebeurd, just to be sure wil je het niet. Ik vraag me de hele tijd af wat ik zou doen. Mini zit ook weleens bij de buurman, en ik weet zeker dat hij haar niets aan zou doen. We hebben ook weleens een mannelijke oppas, waarvan ik ook zeker weet dat hij de kinderen niets zou doen. Moet ik dat dan ook allemaal maar niet doen zodat mij later niets te verwijten valt?
zaterdag 21 augustus 2010 om 23:44
zaterdag 21 augustus 2010 om 23:47
Als jij er geen lekker gevoel bij hebt dan moet je het niet doen.
Daarnaast, je wil niet weten hoeveel misbruikers gewoon keurig een vrouw op de bank hebben zitten.
Pamman kijkt Viva La Bam: als dat ongelooflijke rotjong mijn zoon was geweest had ik hem al tien keer de deur uit gepleurd.
En nu naar bed, trusten!
Daarnaast, je wil niet weten hoeveel misbruikers gewoon keurig een vrouw op de bank hebben zitten.
Pamman kijkt Viva La Bam: als dat ongelooflijke rotjong mijn zoon was geweest had ik hem al tien keer de deur uit gepleurd.
En nu naar bed, trusten!
zaterdag 21 augustus 2010 om 23:52
quote:Pammie schreef op 21 augustus 2010 @ 23:47:
is ook zo, vaak zijn het gewoon mannen waarvan je het absoluut niet verwacht.
Sokman kijkt hier Lowlands, klinkt neit onaardig.
Ik ga zo ook maar eens naar mijn mandje. Als het morgenochtend droog is en ik mijn bed uit kan komen, wil ik kijken of we toch niet van dichtbij boten kunnen gaan kijken. Maar koelkast wordt ook nog opgehaald, dus nou ja: we'll see.
trusten!
is ook zo, vaak zijn het gewoon mannen waarvan je het absoluut niet verwacht.
Sokman kijkt hier Lowlands, klinkt neit onaardig.
Ik ga zo ook maar eens naar mijn mandje. Als het morgenochtend droog is en ik mijn bed uit kan komen, wil ik kijken of we toch niet van dichtbij boten kunnen gaan kijken. Maar koelkast wordt ook nog opgehaald, dus nou ja: we'll see.
trusten!
zondag 22 augustus 2010 om 16:58
Oh balen Remma, en pijnlijk ook. Heb je cranberrysap in huis? Dat helpt heel goed. Remman mag best hier even langskomen Pamman is ook aan het poetsen, helaas niet huishoudelijks maar zijn eigen motor Gister heeft hij wel helemaal spontaan gezogen beneden toen ik de kinderen in bad deed. Ik had lopen mopperen over onze lammigheid. Heel lief.
Ik ben uitgerecreerd en verhaal staat in de ak.
Ik ben uitgerecreerd en verhaal staat in de ak.