3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de post/reclame van afgelopen week even doorgenomen. Alles kan het oud papier in heb ik besloten



Wasmachine draait, soep gemaakt en vaatwasser uitgeruimd. Nou nu echt niks meer!
Alle reacties Link kopieren
En oh.. bij Ibi is het een knutselwalhalla voor kids.. we hebben Mini niet gehoord
Alle reacties Link kopieren
Freak

Ben echt zo ontspannen nu, heerlijk!

En veel complimenten gehad
Alle reacties Link kopieren
Heel goed Fries.. plof op die bank.. tv aan... lappie op schoot.. ik zie je zo zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_understood schreef op 21 augustus 2010 @ 20:46:

Freak

Ben echt zo ontspannen nu, heerlijk!

En veel complimenten gehad Lekker is dat he .. vooral die complimenten.. kun je weer even heerlijk op teren met een big smile ( I know!!!!)
Alle reacties Link kopieren
Waar gaan we het eens over hebben ..
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 21 augustus 2010 @ 20:46:

Heel goed Fries.. plof op die bank.. tv aan... lappie op schoot.. ik zie je zo zitten Ja, grappig is dat, dat jij dat nu ook echt voor je ziet
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ben mijn hieve ook al kwijt! Maar mèn wat wordt je dat moeilijk gemaakt zeg!
Alle reacties Link kopieren
Freak, zalig!

Alle reacties Link kopieren
of je wel je hele vriendengroep kwijt wilt. en dan later nog een keer: Hoe heeft het zo ver kunnen komen, dat je van je hieve af wilt???



Ze doen of ben je een paria wanneer je je hieve opzegt!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 21 augustus 2010 @ 20:50:

of je wel je hele vriendengroep kwijt wilt. en dan later nog een keer: Hoe heeft het zo ver kunnen komen, dat je van je hieve af wilt???



Ze doen of ben je een paria wanneer je je hieve opzegt! Ja erg he..... We zijn nu de SneuerTs zonder Hieves
Alle reacties Link kopieren
Heel goed en fijn MU.. en dat gevoel vasthouden!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ha, maar stiekem heb ik nog een hieve (viva-hieve)
Alle reacties Link kopieren
bleh heb buikpijn en nee komt niet van de mosselen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
waar dan van Roos??
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in dubio... heb een goed boek .. maar wil ook graag het laaste deel van Milleniumtrilogie op DVD graag zien.... pffff keuzes keuzes
Alle reacties Link kopieren
maandelijkse ellende Friez
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
He bah Roos... ik had het vanmiddag heel even... en deed gelijk even check check.. welke datum is het vandaag.. maar nee dat was het niet en het trok redelijk snel weer weg... ik hoop bij jou ook meis
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 21 augustus 2010 @ 20:55:

Ik zit in dubio... heb een goed boek .. maar wil ook graag het laaste deel van Milleniumtrilogie op DVD graag zien.... pffff keuzes keuzes Je vergeet de optie: forummen!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 augustus 2010 @ 20:56:

maandelijkse ellende Friez Oh dan is mijn posting mosterd
Alle reacties Link kopieren
ah dat is vervelend Roos. Heb daar gelukkig weinig last van.
Alle reacties Link kopieren
Freak
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 21 augustus 2010 @ 20:56:

[...]





Je vergeet de optie: forummen!





DUH



( als het lekker ouderwets snel blijft gaan en het word nog drukker tja dan blijf ik wel hier hangen ben ik bang )
Alle reacties Link kopieren
Roos
Alle reacties Link kopieren
Helaas word ik vanavond niet afgeleid door mijn lieve lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven