Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, lekker groen? Voor een goed doel

Wanneer moet je nu naar de VK voor het eerst enzo?
Hoe gaat het met de speelkamer Jin?
Fijn dat het goed ging Star!
Heb fotootje op de groep gezet. Is nog niet af, maar vordert gestaag.
Eens kijken
Gaat de goede kant op toch? Leuke dino-stickers op de muren.
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 10:45:

O, inmiddels geen 5,- meer, maar 12.95. Nou goed, schattig lampje en kunnen ze zelf aan- en uitzetten.

Hoe was vakantie voor de rest Bam? Viel het mee qua regen?

Ik wil dus geen spook, haha en ik wil ook iets wat los kan, spoka is met snoer, wat ik zo kan zien.

Ik denk dat ik maar voor de pinguing ga, wel duur maar ja voor een goed doel.

Er is wel veel regen gevallen, maar vaak alleen in late avond/nacht

2 dagen echt heul slecht weer gehad.

En wij mafkezen gingen gewoon met windkracht 7 fietsen...doe ik ook nooit weer, hahaha

Zeeland is prachtig, veel te doen. Zal straks als ik tijd zie wat foto's plaatsen. De camping waar wij zaten was ook super, alleen de animatie was echt een aanfluiting...
Gaaf Jinny, wordt geweldig voor die mannen.

Wordt je huiskamer ook wat meer voor jezelf, of hou je er wel speelgoed?
Ik ben toch niet zo van de animatie, dus klinkt helemaal perfect Bam! . Zeeland is leuk, vind ik ook.

Star, ik ben eigenlijk geen fan van decoratie als stickers en behangrandjes en zo, maar de jongens wel, en deze vond ik heel vriendelijk, dus vandaar.
hahaha ik vind dat wel juist heel belangrijk.

En Juul vindt dat ook helemaal super.

Op een kinderkamer kan dat goed, die stickers. ( zou er op mijn eigen slaapkamer ook geen plakken )
Bam, huiskamer wordt meer van mezelf, maar nog wel met weinig dingen die kapot kunnen en zo. Er staan twee tafeltjes naast elkaar met lego en duplo, een mand met de houten trein, een knutselkastje (dat wil ik niet op zolder) en in de keuken staat jouw keuken met keukenspulletjes en dat is het.
Dat is om op te laden dat snoer.

Waarom wil je geen spook? Ik 'moest' toen ik 7 was en ik vanwege ontzettende hysterie 's nachts van de kinderpsycholoog juist wel spookjes en enge verhalen lezen, anders schijnt het eng te blijven. Ik las dan voor het slapen gaan met mijn vader enge verhalen en als ik dan 's nachts bang werd, dan deed ik mijn lichtje aan en dan kon ik zien dat er niks was.

Windkracht 7? Dat is ook wel heel erg hard

Jammer van de animatie. Vond Juul het ook niks? Of jij?
Behangrandjes vind ik inderdaad ook zum kotzen, was vroeger heul hip

Huiskamer van jezelf is fijn. Kan niet wachten tot de box weg is
Star, die behangrandjes zijn heel Duits, echt niet mijn smaak. Een enkele uitzondering daar, maar dat is heel enkel . Dit zijn hippe muurstickers. Waarom had jij vroeger van die hysterie? Of vraag ik nu te direct? Je hebt er wel vaker iets over gezegd, maar nooit waarom.

Bam, als Juul het leuk vindt is het toch oke? Ik kijk liever naar "uitraasmogelijkheden" voor die druktemaker van mij .

Gefeliciteerd met je verjaardag B
Geen idee waarom Jin, ik was gewoon ontzettend bang 's nachts en kwam er rustig 50 keer op een nacht uit (geen grapje), dus mijn ouders zaten er helemaal doorheen, hebben de HA om hulp gevraagd en die heeft me toen naar de kinderpsycholoog gestuurd.
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 11:26:

Dat is om op te laden dat snoer.

Waarom wil je geen spook? Ik 'moest' toen ik 7 was en ik vanwege ontzettende hysterie 's nachts van de kinderpsycholoog juist wel spookjes en enge verhalen lezen, anders schijnt het eng te blijven. Ik las dan voor het slapen gaan met mijn vader enge verhalen en als ik dan 's nachts bang werd, dan deed ik mijn lichtje aan en dan kon ik zien dat er niks was.

Omdat hij in alles spoken ziet/of enge monsters.

En ik geef hem dan liever een voor zijn gevoel een lichtvriendje, dan een spook, die hij bij voorbaat al eng vindt

Juul speelt ook heel de dag door spook, en dan is er niks aan de hand.

Windkracht 7? Dat is ook wel heel erg hard

Jammer van de animatie. Vond Juul het ook niks? Of jij?
O Gosje, een jarige jop!

Gefeliciteerd met B
Ik vond het niks.... Juul heeft dat nog niet zo in de gaten. Al zei hij wel, dat ze soms wat sjaggie keken

Juist dan Jinny heb je animatie nodig, hahaha voetballen, vlotten bouwen, knutselen etc.. Kan jij achterover leunen ;)
Oh help, wie is er jarig?
klinkt als erg gezellige animatie.
quote:Jinny schreef op 22 augustus 2010 @ 11:42:

Oh help, wie is er jarig?B van A
Hoera van Harte B.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak er een mooie dag van, al drie jaar!
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 11:37:

Geen idee waarom Jin, ik was gewoon ontzettend bang 's nachts en kwam er rustig 50 keer op een nacht uit (geen grapje), dus mijn ouders zaten er helemaal doorheen, hebben de HA om hulp gevraagd en die heeft me toen naar de kinderpsycholoog gestuurd.

Poe heftig.

Wel overheen gegroeid?

Hier wordt het dus ook steeds erger en ik hoop dus met zo,n vriendje het minder spannend voor hem te maken. het is pas van de laatste tijd.

Juul is ook bang dat wij hem opeten enzo, en vraagt ook elke dag van mama mij niet op eten he.

Ja ik ben niet meer bang voor spoken

Nee serieus, ben een keer of vier, vijf, bij die psycholoog geweest en haar tips hielpen.

He? Jullie hem opeten? Gets, hoe komt hij daar nou bij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven