Ex....

22-08-2010 12:02 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha forummers!

Sinds 7 weken is het uit met mijn ex. We hadden 4 jaar iets en het was echt een hele leuke goede tijd. Maar meneer begon te twijfelen, wist niet wat ie wilde, wilde ergens zijn vrijheid terug (in de zin van reizen, niet in de zin van met vrouwen vanalles doen), en heeft het uitgemaakt. Ik zag het aankomen en uiteindelijk was er ook bij mij een bepaalde opluchting want zo kon het niet langer, hij gaf zich niet helemaal en deed ook minder moeite. Maar mijn gevoel voor hem was en is er zeker nog.

Na 2 weken heeft ie gebeld, wilde hij me weer zien. We hebben afgesproken en dit viel mij behoorlijk tegen; het was ineens zo afstandelijk en zakelijk. Ik besefte dat hij mij echt niet meer leuk vond en het echt over en uit was. Uiteindelijk heeft me dit wel ergens geholpen hem wat meer te gaan vergeten. Totdat ik hem van de week tegenkwam in de kroeg. We maakten elkaar weer helemaal gek, het was weer zo leuk als vanouds, en toen begon hij. Hij miste me zo, hij voelde zich elke avond ellendig, zoop zich helemaal de vernieling in, laat alles verslonzen, wilde me vaker zien, zag er slecht uit etc. Hij wist het allemaal niet en vond het dus allemaal erg moeilijk. Verder hebben we de rest vd avond bij elkaar gestaan en was het echt fantastisch weer samen. Hij vond dit overigens ook. Hij deed weer zoveel moeite en was zo lief en de vonken sprongen er vanaf.

De volgende dag smste hij of ik wilde afspreken die dag. Nou dat heb ik gedaan, ben naar m toe gegaan en weer was het echt super. En vooral hij deed lief en zei dat ie zon spanning voelde en de klik en dat ie me nog zo leuk vond en dat ik hem niet zo moest aankijken want ik maakte hem helemaal gek. Hij had allemaal hapjes klaar gemaakt. We hebben samen een filmpje gekeken later en het was echt vertrouwd en leuk. Hij moest toevallig mee naar mijn woonplaats dus we zijn samen gegaan aant eind van de avond. We zeiden tegen elkaar: we moeten nu gaan want dit loopt fout af (seks). In de auto ook weer zo vertrouwd en gelachen en leuk. Hij heeft wel 3 keer gezegd hoe leuk ie het vond dat ik er was en hoeveel moeite die had om zich in te houden me niet te knuffelen enzo.

Dus ik ben weer helemaal verliefd. Hij smste later nog dat er nog veel is tussen ons en dat hij dat moeilijk vindt.

Maar goed, meneer is dus de weg kwijt, zit vooral met zichzelf in de knoop, heeft zijn voetbal opgezegd wat ongeveer zn alles was, en zuipt zich dus helemaal klem. Hij gedraagt zich dus erg onvolwassen. Denk ook niet dat hij mij terug wil, maar waaaarom doet ie dan zo lief ineens? Denken jullie dat dit nog een kans heeft? Is dit normaal tussen exen dat het nog zo leuk is?

(hoop niet dat ik nu als zon tina-meisje over kom, maar ik word hier behoorlijk gek van)
Maakt het uit of wij denken dat het een kans heeft? wat wil je zelf?

Besteed je zondagmiddag eens aan alle topics over terugkomende exen. Alemaal exen die ineens lief zijn, maar in wezen niet veranderd, dus als je weer een herhaling van de afgelopen jaren wilt: Ga ervoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hi Tina meisje (nee hoor, grapje)

Das kut hè als ze ineens zo doen

Het is nog kutter omdat je er eigenlijk niets mee kan!

Je zegt het zelf al, hij zit met zichzelf in de knoop, gedraagt zich onvolwassen, wil zijn vrijheid terug...dat zijn nou niet allemaal eigenschappen waarvan je denkt

Nou, ik zou best nog eens willen kijken of we de weg terug kunnen vinden naar elkaar

Waarom hij zo lief doet ineens?

Geen idee, misschien mist hij je, misschien wil hij nog een keer met je naar bed, misschien is hij op zoek naar aandacht

Maar eigenlijk doet dat er niet toe toch?

Als hij aandacht blijft zoeken zou je eigenlijk de moed moeten hebben om te zeggen

Zeg ex...ga jij eerst maar eens lekker je leven op orde brengen, eens kijken wat je nou wil met je leven want hier breng je mij alleen maar mee in verwarring

De rozen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Klinkt alsof hij je nodig heeft voor de sex.

Dat geef je hem, dus voorlopig zit hij goed.

Ontmoet hij een ander, dan ben je niet meer interessant ben ik bang.
Hmm nee we hebben niet met elkaar gesekst of gezoend sinds het uit is. Gister wilde hij maar ik zei: nee gaat niet gebeuren.

Ach ja ik zie het allemaal wel. Ik wil hem zoals ie nu is en doet ook niet terug nee, maar het is alleen dat ik het niet snap van hem.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Wat is er zo aantrekkelijk aan een snuffende alcoholist?
Hij komt erachter dat aleen zijn(die geweldige vrijheid) toch niet meteen zo geweldig is en zoekt nu aandacht/opvulling bij jou. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, vind dat soort mannen te triest voor woorden. Heeft in mijn ogen niets met liefde te maken...
Dus hij wil sex en jij niet. Hij blijft dus proberen?
Ik gun hem geen seks of iets want dat verdient hij niet, ik laat me echt niet gebruiken door hem. Ik vraag me alleen af of hij mij echt leuk vindt en echt mist of dat het idd alleen maar om de aandacht/seks gaat. Hij zei dat hij wilde blijven afspreken. Maar hij weet dat ik niet met hem naar bed zal gaan. Dusja ik vraag me dan af waarom wil hij dan nog afspreken.
Weer terug bij ex nu al raar gedrag
quote:lievekleine schreef op 22 augustus 2010 @ 12:28:

Ik gun hem geen seks of iets want dat verdient hij niet, ik laat me echt niet gebruiken door hem. Ik vraag me alleen af of hij mij echt leuk vindt en echt mist of dat het idd alleen maar om de aandacht/seks gaat. Hij zei dat hij wilde blijven afspreken. Maar hij weet dat ik niet met hem naar bed zal gaan. Dusja ik vraag me dan af waarom wil hij dan nog afspreken.Wat doet het ertoe? Hij heeft zijn leven niet onder controle en is, in mijn ogen althans, geen relatiemateriaal. Denk jij daar anders over?
Hoe oud is je exvriend?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Weer terug bij ex en nu al 'raar' gedrag..

Doe maar niet, open je over 2 weken dit.
quote:lievekleine schreef op 22 augustus 2010 @ 12:28:

Ik gun hem geen seks of iets want dat verdient hij niet, ik laat me echt niet gebruiken door hem.

Seks is voor mij iets tussen twee mensen die er daar en op dat moment samen zin in hebben. Maar goed.........

Het kan best dat het alleen zijn hem de hemel op aarde leek, maar toen het werkelijkheid werd hij jou meer miste dan hij voor mogelijk had gehouden.

Had dat reizen van hem niet binnen jullie relatie gekund; alleen, of samen met jou?
Nogmaals, het gaat er toch niet om wat HIJ wil?

Volgens mij gaat het erom wat JIJ wilt...

Maar goed, jij kan dat best willen hoor

Terug naar iemand die zijn vrijheid wil, zijn leven niet op orde heeft en (in mijn ogen) op zoek is naar een plek voor zijn zaadlozing

Dus nee, ik denk persoonlijk niet dat hij je terug wil en de reden dat hij nu contact blijft zoeken het jaag dingetje is wat bij hem bovenkomt....

Kijken of het weer lukt....
Hij is 23 en heeft t uitgaansleven ontdekt ofzo en al zn vrienden zijn vrijgezel en ze staan 5 dagen in de week in de kroeg (zal trouwens ook wel anders worden als ie dalijk weer naar school moet).

Nee ik hoef hem nu ook niet terug maar ik hoop dat hij mij wel terug wil (ja dat klinkt miss raar) en ik hoop dat het ooit wel weer goedkomt tussen ons, als hij uit deze fase is ofzo. Of is dat heel naief?

Verder ga ik wel gewoon door met mijn eigen leven, ik voel me over het algemeen niet slecht en ik doe veel leuke dingen met vriendinnen en ga uit en geniet van het leven. Maar ik mis mijn maatje wel, en zoals hij van de week deed, dan is het weer als vanouds. Dus dan denk ik: het kán wel weer.... maar ja dan zal hij wel moeten veranderen...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 augustus 2010 @ 12:33:

[...]

Seks is voor mij iets tussen twee mensen die er daar en op dat moment samen zin in hebben. Maar goed.........

Het kan best dat het alleen zijn hem de hemel op aarde leek, maar toen het werkelijkheid werd hij jou meer miste dan hij voor mogelijk had gehouden.

Had dat reizen van hem niet binnen jullie relatie gekund; alleen, of samen met jou?Ja nou ja hij is al eens op reis geweest een paar maanden en dat is mij tegengevallen. En hij kwam steeds weer met nieuwe dingen, wilde doen waar hij zin in had en wilde dus geen rekening houden met mij. Daarom heeft ie het uitgemaakt. En in die zin ben ik ook blij dat het uit is, want hij is idd geen relatiemateriaal. Maar ik denk dat ik te naief ben en denk dat hij wel verandert maar dat zal idd niet snel gebeuren..
En trouwens, hij zei zelf dat we maar moesten gaan want dit zou aflopen in seks en dat wilde hij dus niet, anders had ie het wel geprobeerd denk ik dan? Dus het lijkt mij dat het niet alleen om de seks gaat bij hem en juist uit respect zei dat we moeten afsluiten.
Ohhhh.....je wilt hem zien kronkelen en kruipen voor je?

Geloof....gaat niet werken en uiteindelijk zit JIJ met de gebakken peren (of in dit geval dikke ogen van het huilen) want dan wil hij he toch niet terug, net op het moment dat jij besluit hem wel terug te nemen

Lievekleine, de liefde is geen spelletje...

En in jullie geval is het dan ook geen liefde meer, maar een machtsspel..

Stoppen dus!
quote:lievekleine schreef op 22 augustus 2010 @ 12:36:

[...]

Ja nou ja hij is al eens op reis geweest een paar maanden en dat is mij tegengevallen. En hij kwam steeds weer met nieuwe dingen, wilde doen waar hij zin in had en wilde dus geen rekening houden met mij. Daarom heeft ie het uitgemaakt. En in die zin ben ik ook blij dat het uit is, want hij is idd geen relatiemateriaal. Maar ik denk dat ik te naief ben en denk dat hij wel verandert maar dat zal idd niet snel gebeuren..Met die laatste zin zeg je eigenlijk alles al,case closed..
quote:wuiles schreef op 22 augustus 2010 @ 12:20:

Wat is er zo aantrekkelijk aan een snuffende alcoholist?

Dat was ook mijn gedachte. Het klinkt allemaal nogal dramatisch. Ik zou dan liever hebben dat iemand me na een tijdje opbelt, vraagt of we af kunnen spreken en dan vertelt dat hij spijt van zijn keuze heeft met goede uitleg en een reeel plan over hoe hij het anders kan aanpakken. En me dan de ruimte geeft om daarover na te denken, of ik dat uberhaupt wel wil en of ik er vertrouwen in heb.

Dat klinkt misschien wat droog maar dan klinkt het iig haalbaar. En niet alsof ik hem moet redden uit die diepe put. Ja doei.
quote:lievekleine schreef op 22 augustus 2010 @ 12:41:

En trouwens, hij zei zelf dat we maar moesten gaan want dit zou aflopen in seks en dat wilde hij dus niet, anders had ie het wel geprobeerd denk ik dan?

Nou... dat weet ik niet. Sommige mannen kennende is dit ook een ideale manier van hengelen (kijken hoe jij daarop reageert) en er tegelijkertijd mee wegkomen want hij is zo respectvol.

Ik denk dat een man die jou echt respecteert en weet dat het nog niet de juiste tijd is, daarover gewoon zijn snufferd houdt.
Op zich vind ik het niet zo héél gek als hij zich op een bepaald moment - terwijl al zijn vrienden een héél ander leven hebben of lijken te hebben - afvraagt of hij het leven leidt wat hij wil.

Dat kan het beste stel op zo'n leeftijd overkomen. Jullie staan wat dat betreft - denk ik - zo'n beetje op de grens van wel/ niet samen gaan wonen terwijl zijn vrienden nog volop hoeren en snoeren.
quote:lievekleine schreef op 22 augustus 2010 @ 12:36:

[...]

Ja nou ja hij is al eens op reis geweest een paar maanden en dat is mij tegengevallen. Dat is JOU tegengevallen? Hem niet?

Jij hebt het hem zo'n beetje verboden het nog eens te doen, zo'n reis, begrijp ik dat goed?

En hij kwam steeds weer met nieuwe dingen, Zoals ? wilde doen waar hij zin in had Zoals ? en wilde dus geen rekening houden met mij. Hield jij wel rekening met wat hij wilde, dan ? Daarom heeft ie het uitgemaakt. En in die zin ben ik ook blij dat het uit is, want hij is idd geen relatiemateriaal. Voor jou niet, misschien. Misschien is hij prima materiaal voor een ander. Maar wat hij wil en wat jij wil ligt/ lag niet op één lijn. Maar ik denk dat ik te naief ben en denk dat hij wel verandert maar dat zal idd niet snel gebeuren..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 augustus 2010 @ 12:53:

Op zich vind ik het niet zo héél gek als hij zich op een bepaald moment - terwijl al zijn vrienden een héél ander leven hebben of lijken te hebben - afvraagt of hij het leven leidt wat hij wil.

Dat kan het beste stel op zo'n leeftijd overkomen. Jullie staan wat dat betreft - denk ik - zo'n beetje op de grens van wel/ niet samen gaan wonen terwijl zijn vrienden nog volop hoeren en snoeren.

Ja dit klopt ook wel want ineens zijn bijna al zijn vrienden uit zn vriendengroep vrijgezel en staan ze met zn allen dus veel in de kroeg. Ik sprak ook nog wat vrienden van hem en die zeiden ook dat ze zich zo slecht voelden nu het uit was met hun vriendinnen en daarom zich helemaal klem zopen.

We hadden best een serieuze relatie en er was volop vertrouwen en alles zat eigenlijk goed. Tot hij ging twijfelen 'of dit het allemaal wel was'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven