Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xander68 schreef op 07 november 2007 @ 13:56:

[...]

Klopt het als ik zeg dat Dessert en jij elkaar niet zo mogen?Nou ja, ze heeft een aantal trekjes waar ik niet zo veel mee kan, maar voor de rest is ze echt wel ok.
Xan en Ing, ik loop nu erg op de zaken vooruit, maar mochten jullie ooit gaan samenwonen ofzo, dan verwacht ik wel een uitnodiging he.

En als er ooit een kind (zo of in de vorm van een huisdier) komt, dan verwacht ik wel dat hij/zij naar mij vernoemd zal worden.
Cum non tum age
quote:Halvemaan schreef op 07 november 2007 @ 17:01:

@Hans; toevallig heb ik een goede vriend met autisme... (hoog begaafd icm PDD-NOS). Pfff en voor mij is er al heel vaak niet uit te komen wat mensen in hemelsnaam bedoelen, en voor mensen met (een vorm van) autisme, is het al helemaal moeilijk! Ik zie hem ook vaak struggelen met wat hij nou wil van een meisje en andersom... Ik begrijp je posting dan ook helemaal!

Als ik jou was zou ik even afwachten of Y. eventueel nog meer signalen uitzend... En misschien kan je achterhalen of ze vrijgezel is (zo niet, dan kan je het iig al uitsluiten). En schrijf die eventuele signalen dan hier neer, dan kunnen wij misschien helpen met interpreteren!

Geen idee of dat zal werken. Het probleem is dat ik signalen die belangrijk zijn, maar die ik niet zie, of verkeerd zie, niet zal opschrijven. Of ik zou alle signalen op moeten schrijven. Dit zou dan waarschijnlijk in een apart topic moeten, en niet in dit topic, denk ik. Ik verwar vriendelijk gedrag weleens met verliefd gedrag. Het lijkt zo op elkaar. Vriendelijk gedrag kan ik soms zien als verliefd gedrag, maar ook omgekeerd. En dan verandert het gedrag van de vrouw in kwestie, die dan afstandelijker wordt.

Vorig jaar was er een collega, M., die erg vriendelijk was. Een tijd daarna leerde ze iemand kennen met wie ze een relatie had. Tijdens ze een personeelsuitje heeft ze een foto van me gemaakt; ze wou graag een foto hebben. Voor de grap zei ze: "Ik ga mijn vriend jaloers maken met jouw foto." Ze zei dat ze me knap vond. Dus ik was voor de zoveelste keer te laat. Het is steeds hetzelfde patroon. Ik denk dat daar weinig aan te doen is.
World of Warcraft: Legion
Mirannn is ie al terug???

Vleer fijne vakantie :-)
nog niet........maar bijna !
quote:Halvemaan schreef op 07 november 2007 @ 17:01:

@Xander; nou 'in love' zou ik het (nog) niet willen noemen hoor! Al heb ik me wel om mezelf verbaasd toen ik wakker werd, had echt als een puber over hem gedroomd haha. Helaas heb ik voor zover ik weet geen voorspellende gaves! Maar goed, ik vind het wel een leuke jongen... En vind het een beetje moeilijk om een goede middenweg te vinden tussen initiatief nemen en afwachten... Ik heb namelijk al het initiatief genomen om een paar weken terug zijn telefoonnummer te vragen en of hij een keer wat wilde drinken. En ook toen het 'eerste' smsje verstuurd. Nu contact via sms en msn en af en toe dus als ik hem 'opzoek' als ik weet dat hij moet optreden. Hij reageert nog steeds enthousiast op mijn idee om wat te gaan drinken, zegt ook steeds bij afsluiting op msn "spreek je gauw!", maar hij heeft het zooo ontzettend druk. En ik hoor heel veel dat hij dan wel niet geïnteresseerd zal zijn, maar ik weet zo ongeveer waar hij allemaal mee bezig is en dat is echt druk! En druk is dan echt 7 dagen per week overdag en 's avonds bezig zijn met zijn grote passie... Dus ik ben er nog niet helemaal achter wat zijn intenties zijn... En geduld is een schone zaak, maar in dit soort situaties niet mijn sterkste kant haha!

En Xan, als man zijnde, kan jij niet een interpretatie geven van zijn gedrag? En wat ik het beste kan doen???

Hey Halvemaan,

Ik begrijp je verhaal goed hoor, .....de bewuste jongen die jij toch wel erg leuk vind....hij druk met werk...zowat 7 dagen per week. Stel dat je een relatie zou krijgen met hem....heeft dat wel kans van slagen? Bedenk wel dat hij erg weinig tijd heeft voor je....dat is nu al zo, en dat zal in de toekomst niet veranderen! Zijn werk/hobby is zijn passie, en als ik je verhaal zo lees heeft die jongen geen tijd voor een relatie...laat staan om wat met je af te spreken! Klinkt allemaal best negatief wat ik je schrijf, maar het is wel de realiteit. Mijn inziens doe jij genoeg om qua contact zoeken. Als die jongen écht wil, maakt ie tijd voor je! Je msn't toch weleens met hem? In die tijd dat je met hem op msn zit, hadden jullie in principe wat kunnen gaan drinken...

Het altijd druk hebben vind ik een slap excuus. Ik heb het ook erg druk met werken, maar ik maak wel tijd voor mijn nieuwe vriendin omdat ik dat erg belangrijk vind. Moeilijk allemaal he?, Halvemaan...
quote:noa schreef op 08 november 2007 @ 09:39:

Xan en Ing, ik loop nu erg op de zaken vooruit, maar mochten jullie ooit gaan samenwonen ofzo, dan verwacht ik wel een uitnodiging he.

En als er ooit een kind (zo of in de vorm van een huisdier) komt, dan verwacht ik wel dat hij/zij naar mij vernoemd zal worden.We zullen het onthouden Noaatje!
quote:Miranda01 schreef op 08 november 2007 @ 20:31:

nog niet........maar bijna ! Jippie!
Thanks Nemo en Xan !

Xan, thx voor je analyse :-). Tja enerzijds denk ik ook van als ie het zo druk heeft, hoe moet dat dan in een eventuele relatie. Maar ik weet wel dat hij nog niet zo lang geleden een relatie van 3 jaar heeft gehad + samenwonen... En toen had ie het ook al heel erg druk, al is het nu wel op zijn top... En het is idd 7 dagen én avonden per week... Maar goed, wat jij zegt over msn denk ik bvb over eten, hij moet toch ook eten? Dat zal hij toch wel minimaal 1 x per week thuis doen? Dus waarom dan niet samen? Erg verwarrend, omdat hij dus wel heel enthousiast reageerde de keren dat ik begon over iets afspreken. Het lijkt op het eerste gezicht ook een oprechte jongen, niet iemand die dan nep-enthousiast gaat reageren... En hij zegt ook over zichzelf dat hij het druk vinden een slap excuus vindt en dat hij normaal altijd wel een gaatje vindt, maar dat het nu dus echt over the top druk is. Jammer dat ik hier ivm herkenbaarheid zijn agenda niet uit te doeken kan doen ;-D.

Maar goed, ik denk dat ik als ik hem weer spreek op msn toch nog maar een keer een balletje op ga gooien, op een beetje plagerige manier denk ik...

Het is toch erg hoe een jongen, waarvan ik niet eens weet óf ik echt verliefd op hem zou worden als ik hem wat beter ken, toch zulk puberaal gedrag bij mij omhoog kan halen hahahha. Vertel me eens; wordt dat minder naarmate je ouder wordt

Zo ik ga nu even mijn laatste werkzaamheden verrichten, ben nog steeds @work, en dan duik ik hier ook zometeen mijn bedje in! Morgen is het heeel vroeg weer dag (voor mijn doen dan!)

Weltrusten!
Hi Halvemaan,

Ja, moeilijk he? Ik kan niets meer zeggen dan dat je het maar op je af moet laten komen en tracht met hem wat af te spreken. Om eerlijk te zijn zal het niks voor mij zijn, een partner die dag en nacht maar aan het werk is.

Over puberaal gedrag: Hahaha!, ik ben nu ook in een fase waarin ik me net weer 18 voel Ik sta er zelf ook versteld van....hahaha! Niet leeftijdsgebonden dus

Ik wens je een heel fijn weekend, en veel succes met de vent die jij zo leuk vind....
quote:Miranda01 schreef op 08 november 2007 @ 22:34:

Thanks Nemo en Xan !

Blij meisje...
Gelukkig Xan, mijn gevoel is dus normaal haha. Oh en ik heb me er ook naar gedragen, muts die ik ben! Heb hem vannacht in een impulsief moment gesmst... Lag wakker op mijn werk, en had hem gesmst of ie naar de regen en de wind lag te luisteren.... Doos dat ik ben!

Dus ik heb voor nu besloten om het even op zijn beloop te laten hoor, ik trek me even terug... Kijk over een paar dagen/ weken wel weer.

En verder... waar zijn al die singles? Niemand hier die zulke impulsieve dingen doet als ik? Of allemaal al helemaal getraind in de singleswereld haha!

Zit eraan te denken om wel nog eens met een scharrel af te spreken, tussen ons is het tenminste allemaal duidelijk en kan wel wat aandacht, gezelligheid en een knuffel gebruiken!

Fijn weekend allemaal!
Tsja, halvemaan, het singelstopic lijkt een beetje over zn hoogtepunt heen want; niet veel singols mee over... Vleer is geloof ik de enige en die is nu op vakantie, oja en Liefmeisje, maar die schrijft sowieso wat minder, okee en Hans...de rest heeft inmiddels iemand gevonden en schrijft al langere tijd mee. Op den duur komt het schrijven dan op de achtergrond terecht...ik ben bang dat je net in een fase aan bent komen waaien dat mensen toch afscheid nemen van de singols. Maar er zijn vast nog nieuwe mensen die willen schrijven???
Hoi...ook ik hier weer even..

Hmmm...ja....inderdaad, steeds meer niet-singles op dit topic....tuurlijk mooi allemaal, dus tijd voor wat vers vlees hier. Komt u maar.....

Hoest Nemo? En Halvemaan....hoe was je weekend?
En o...Halvemaan....is de scharrel alleen voor aandacht, knuffels en gezelligheid? Of zit er wat meer in denk je? Smeuige verhalen zijn altijd welkom
Haha Xan; nee die scharrel zit niks méér in. Voor mij niet en das volgens mij wederzijds, dus prima. Ik heb een gezellig nachtje bij hem doorgebracht na een gezellige stapavond en nu zo af en toe sms/ msn contact. Dus hij is vooral opvulling en geen aanvulling !

Mijn weekend was prima, maar helaas niks spannends op mannen gebied! Ook geen contact meer gehad met 'leuke jongen'.

Dus kom maar op met die tips! Heb gisteren weer een gruwelijke dipavond gehad om ex, dus kan wel wat gebruiken haha. Waar vind ik die ene leuke vent??!!

Hmm en inderdaad, tijd voor nieuwe mensen hier lijkt me! Anders moet ik straks mezelf nog advies gaan geven en gaan lachen om mijn singles-blunders!

Xan, ook een leuk weekend gehad? En de andere lezers/ schrijvers ook???
Hi HM,

Ahhh...duidelijk! Leuk voor de gezelligheid enzo

Hahaha!, jij hebt makkelijk praten met "kom maar op met die tips". Wel acties heb je zelf al ondernomen HM? Datingsites, fora's ( ), sportverenigingen, kroeg? Supermarkt misschien? Even zonder gein, maar ik kan je echt geen tips geven! Wel wil ik je meegeven niet echt op zoek te gaan naar een leuke vent....dat werkt zelden. Echt...geloof me, je loopt er echt wel weer tegenaan hoor! Mannen zien/merken het als je echt op zoek bent....de meeste knappen daar op af....althans zo ervaar ik het!

Hoe was je dipavond? Hoe vul jij die in? Laat je je gevoel de vrije loop of stop je het bewust weg? Wat is je gevoel erbij?

Hoop vraagjes he?

Mijn weekend was erg leuk....heel rustig en ontspannen
Hey Xan!

Hmm welke acties ik heb ondernomen... Ik sport al, ga soms naar de kroeg (minder vaak dan mij lief is ivm samenwonende vriendinnen...), sta zelfs op een datingsite (maar krijg daar tot nu toe de verkeerde kriebels van...), kom natuurlijk ook in de supermarkt (maar woon in een buurt met vooral gezinnen) en het enige forum waar ik op schrijf is viva.

Tja en niet op zoek gaan... Wat is op zoek? Ik wil wel graag een nieuwe leuke vent in mijn leven, maar dat hoeft op dit moment nog niet perse een huwelijkskandidaat te zijn hoor.

Goed en nu je vragen over mijn dipavond . Ik heb er nog niet zoveel gehad sinds het uit is, ben een kei in mijn gevoel naar de achtergrond dringen en doorgaan met de orde van de dag. Gisteren kwam echter ineens alles weer naar boven, terwijl ik over het algemeen het gevoel heb dat ik er redelijk overheen ben. Wrs een combinatie tussen PMS en het feit dat ik mijn computer ging opschonen en allerlei dingen van ex tegenkwam. Ik vond het gisteren niet zo erg om een dipavond te hebben, was er eigenlijk bijna blij mee, omdat ik dan mijn gevoel weer even terugvind. Ik miste hem gewoon ontzettend en bleef maar huilen. Vanmorgen nog met dikke ogen opgestaan, maar vandaag weer de 'orde van de dag' opgepakt.

Maar goed, over het algemeen stop ik het dus bewust weg, ik wil altijd vooruit en niet blijven hangen! Vind nu dan ook dat ik gisteren wel weer genoeg heb gejankt voor de komende tijd haha.

Zo, een hoop antwoorden!

Fijn dat je weekend zo heerlijk rustig en ontspannen was! Heerlijk is dat wanneer je in zo'n periode in je leven bent dat alles zijn gangetje gaat (tenminste, dat proef ik een beetje uit je berichten!)
Hey HM,

Goh....het lijkt hier wel een 1 op 1 gesprek te worden, niemand meer te bekennen hier....nou ja, er komt vast weer een tijd dat het hier weer wat drukker wordt.

Vroeger heb ik ook weleens op een datingsite gestaan omdat ik gewoonweg niemand in m'n buurt tegenkwam waarvan ik dacht: "Yesssss, dat is 'r". Maar inderdaad, een datingsite vind ik 3x niks....enkele dates gehad wat op niks uitliep.

Misschien eens actiever zijn op internet? Hyves, Netlog, andere fora's?....ik doe maar een suggestie.

Over je gevoel: Uit jij je gevoelens?, of ben jij over het algemeen een binnenvetter? Ikzelf ben geen kei in het onderdrukken of naar de achtergrond drukken van gevoelens, dat wil ik ook niet. Laat mijn gevoelens de vrije loop, hoewel dat weleens in sommige situaties niet uitkomt.

Af en toe is het juist goed je gevoelens te tonen, zoals je dipavond...., goed voor het verwerken van (negatieve) gebeurtenissen. Je kan het dan wel bewust wegstoppen, zoals jij doet, maar het is niet echt ideaal voor je gezondheid hoor. (onbewuste stress) Door je gevoelens te uiten blijf je er minder lang in "hangen" dan dat je je gevoelens niet de vrije loop laat. Eerder kans dat je het een plek kan geven, en weer met volle moed door kan.

Wijze praat van Xan

Ja, weekend was inderdaad hééérlijk , en momenteel zit ik ook erg goed in mijn vel!

Groetjes maar weer!
quote:nemovisje schreef op 12 november 2007 @ 10:56:

...Hans...de rest heeft inmiddels iemand gevonden en schrijft al langere tijd mee. Op den duur komt het schrijven dan op de achtergrond terecht...ik ben bang dat je net in een fase aan bent komen waaien dat mensen toch afscheid nemen van de singols. Maar er zijn vast nog nieuwe mensen die willen schrijven???Dat denk ik ook. Er zijn vast nieuwe mensen die dit topic ontdekken en ook mee gaan schrijven. Dit topic bestond al veel langer toen ik mijn eerste bericht erin plaatste.
World of Warcraft: Legion
Ik weet het Xan, dat over mijn gevoelens de vrije loop laten... Maar ben er niet altijd even goed in. Maar goed, dan heb ik weer iets te leren!

Mhh en ik voldoe echt redelijk aan al je tips, ook hyves heb ik :-)

Maar goed, ik moet ook niet zo ongeduldig zijn, ben nog maar 2 maanden vrijgezel! Kreeg vandaag een nieuwe collega op het werk, had positieve berichten gehoord van een collegaatje die hem al gezien had. Maar helaas... Niet mijn ding. En komend weekend moet ik werken, dus ook al geen mannenjacht! Gelukkig vind ik mezelf ook best een gezellig persoon!

@Hans; ik geloof idd dat wij een beetje overgebleven zijn hier... Betekent wel dat er nog hoop is haha! En er stroomt vast wel weer 'nieuw bloed' hierbinnen!

@Eventuele rest; Fijne avond nog!!!
Hi HM,

Tja, leren je gevoelens te uiten gaat niet 1..2..3.. ook is het zo: Het zit in je...of niet!

Nieuwe collega dus niks voor je? Nahhh ja...mannen zat in Nederland...toch?

Hoop op een beetje vers bloed in dit topic...altijd leuk! Maar ik blijf hier wel meeposten hoor....als ik straks maar niet in mijn eentje tegen mezelf aan het lullen ben...hahaha!.....lijkt me niet echt gezellig!

Komende dagen ben ik hier niet te vinden, ben 3 dagen bij een klant aan het werk en daarna weekend, vriendin komt weer gezellig deze kant op...dus ff out of forum.

Wens je verder een leuke werkweek, en maak er wat leuks van als je vrij bent!
quote:liefmeisje2 schreef op 05 augustus 2007 @ 22:16:

Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 29

- Hoe lang al single? 1 jaar

- Langste relatie ? 9 maanden

- Kortste relatie? paar weken

- Regio? Noord Holland

- Aan het daten? ja

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7

- Sterrenbeeld ? Vissen

- Kinderen of kinderwens ? weet nog niet

- Hobby's (speciaal voor Q) stappen, skien, lezen

Hoi, ik lees al een tijdje mee en ga nu ook een keer meeschrijven . Ben alweer een tijdje single en zoals jullie hierboven kunnen lezen een beetje aan het daten. Maar tot nu toe kom ik elke x toch de verkeerde jongens tegen... hoe kan dit toch? Leuk om hier wat ervaringen te delen.

Groetjes Sissi
i am back ..

leuke vakantie gehad.. ga nu ff uitrusten ..lange dag geweest..

Morgen date met 2.06meneer en verder alleen maar feesten dit weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven