alweer opzij gezet

22-08-2010 13:16 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn "beste"vriendin heeft alweer onze vriendschap beeindigd>dit omdat ze vind dat ik haar niet goed behandel,ik weet echter van niets en ben helemaal overdonderd dat ze dit mij (alweer)flikt.

zij belt me op na een verjaardag om dit mee te delen>hangt voordat ik was bekomen van de schrik de hoorn op;ik snap er niets van?!

wel / niet bellen

Totaal aantal stemmen: 15

wel bellen (27%)
niet bellen (73%)
leven en laten leven
bij deze mijn excuses als ik vennijnig overkom,bedoel het niet zo kwaad,

het kan zijn dat ik haar idd wat heb aangekeken met het drinken maar dan kan ze toch dat vertellen ipv ik wil geen contact meer
leven en laten leven
quote:mimmam schreef op 22 augustus 2010 @ 14:40:

bij deze mijn excuses als ik vennijnig overkom,bedoel het niet zo kwaad,

het kan zijn dat ik haar idd wat heb aangekeken met het drinken maar dan kan ze toch dat vertellen ipv ik wil geen contact meer

Misschien was dat kijken van jou nou nét de druppel.

Waarom heb je haar moeder erover aangesproken, ipv haar zelf te benaderen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik heb haar ook aangesproken maar zonder enige reactie,daarom haar moeder gebeld,tja dat zou ik nu ook nooit meer doen,ik ben van mening dat vriendschap omgaan is met goede maar ook de minder goede/slechte kanten van een mens
leven en laten leven
quote:mimmam schreef op 22 augustus 2010 @ 14:44:

ik heb haar ook aangesproken maar zonder enige reactie,daarom haar moeder gebeld,tja dat zou ik nu ook nooit meer doen,ik ben van mening dat vriendschap omgaan is met goede maar ook de minder goede/slechte kanten van een mens

Haar minder goede kant is....misschien .... dat ze dingen niet zo goed kan verwoorden, of dat ze niet zo goed durft te praten over wat haar dwars zit.

Als je dat in gedachten houdt, zou het dan een idee zijn om het face to face uit te praten?

Hebben jullie het de vorige keer eigenlijk uitgepraat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
misschien dat ik haar een brief moet schrijven en daar het een en ander in vraag ,ik word alleen radeloos van dat onzekere en het niet begrijpen
leven en laten leven
ja ,toen is het uitgepraat en heb ik haar verteld dat de manier waarop zij mensen aan de kant zet niet mijn manier is en ik vroeg haar toen ook dit niet meer zo te doen,maar te praten.
leven en laten leven
Ik zou bellen als het allemaal zo onduidelijk is. Vragen wat je precies hebt gedaan en zeggen dat je baalt dat ze (ondanks jouw eerdere pleidooi) op deze manier eenzijdig de boel afkapt en geen opening voor een gesprek laat.
Ohhh... Topic alweer oud zie ik nu Heb je inmiddels gebeld/meer info Mimmam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven