Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
zondag 22 augustus 2010 om 16:11
maandag 23 augustus 2010 om 18:43
maandag 23 augustus 2010 om 18:59
Ja balen... dat krijg je met een rugzak-man he... hij belde net af. Geldige reden hoor en hij baalde als een stekker...tig keer verontschuldigd. Zijn aartsbisschop (syrisch orthodox) wilde graag het verhaal van zijn scheiding horen en die beste man kon alleen vanavond. Anders moet hij nog een half jaar wachten op een nieuwe afspraak. Tsja sommige dingen gaan dan voor t meisje he moet ik dat overheerlijke maal maar helemaal zelf van kant maken.
Waarschijnlijk komt ie nu a.s. donderdag langs...
Waarschijnlijk komt ie nu a.s. donderdag langs...
maandag 23 augustus 2010 om 19:01
maandag 23 augustus 2010 om 19:33
Ik snap nooit dat date's op een gegeven moment niets meer van zich laten horen.
Je kan toch gewoon zeggen dat de klik er niet is.
Ik had trouwens laatst 2 keer met een leuke vrouw afgesproken maar nu heeft ze aangegeven wel als vrienden te willen afspreken maar dat er niets meer in zit. Baal er wel van en moet even nadenken of ik wel als vrienden wil blijven omgaan aangezien ik al vrienden heb
Je kan toch gewoon zeggen dat de klik er niet is.
Ik had trouwens laatst 2 keer met een leuke vrouw afgesproken maar nu heeft ze aangegeven wel als vrienden te willen afspreken maar dat er niets meer in zit. Baal er wel van en moet even nadenken of ik wel als vrienden wil blijven omgaan aangezien ik al vrienden heb
maandag 23 augustus 2010 om 19:54
Welkom Boarder 
Vanuit vriendschap zijn al veel relaties ontstaan
Ik heb gisteravond een mailtje naar Date gestuurd met de mededeling dat ik een leuke avond heb gehad. Vanavond kreeg ik een mailtje terug: dat hij het ook erg leuk heeft gehad en er erg van heeft genoten
Hij stelt voor binnenkort samen wat te gaan eten en evt naar de film te gaan. I'm in
Vraag me trouwens wel af wanneer dat em wordt, want we hebben het beide erg druk. Nou ja, we zien wel
Vanuit vriendschap zijn al veel relaties ontstaan
Ik heb gisteravond een mailtje naar Date gestuurd met de mededeling dat ik een leuke avond heb gehad. Vanavond kreeg ik een mailtje terug: dat hij het ook erg leuk heeft gehad en er erg van heeft genoten
maandag 23 augustus 2010 om 19:56
Boarder begin te geloven dat er met internetdaten/contacten heleboel fatoensnormen ...te wensen over laten.
Ik gistern ook weer een duw op m'n neus gehad.
Had leuk contact via msn paar weken terug begonnen, vakantie's ertussen dus geen contact gehad. laaste dagen gewoon echt leuk., gezellig.
Kreeg zelfs te horen dat ik lief, gezellig was en dat we zoveel overeenkomsten hadden. En gistern midden in gesprek offline,,out of the bleu, bleek later verwijdert.
Dan vraag je je toch echt af???
Af blijven spreken als vrienden terwijl jij toch wel meer voelt is vaak niet zo'n goed idee. Tenminste m'n ervaring.
sandratje
Inderdaad dat wachten..ikke ook niet zoveel geduld.
Ik gistern ook weer een duw op m'n neus gehad.
Had leuk contact via msn paar weken terug begonnen, vakantie's ertussen dus geen contact gehad. laaste dagen gewoon echt leuk., gezellig.
Kreeg zelfs te horen dat ik lief, gezellig was en dat we zoveel overeenkomsten hadden. En gistern midden in gesprek offline,,out of the bleu, bleek later verwijdert.
Dan vraag je je toch echt af???
Af blijven spreken als vrienden terwijl jij toch wel meer voelt is vaak niet zo'n goed idee. Tenminste m'n ervaring.
sandratje
Inderdaad dat wachten..ikke ook niet zoveel geduld.
maandag 23 augustus 2010 om 20:09
Dat is inderdaad het nadeel van daten via internet... mensen vatten het vaak te vrijblijvend op en ook wederzijdse verwachtingen komen vaak niet uit.
@ Boarder: dat hele 'laten we wel als vrienden contact blijven houden' komt 9 van de 10x niet uit, dus mocht je ervoor gaan, dan zou ik mijn hoop er niet teveel op vestigen. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat het contact daarna maar een paar weken of zelfs korter in stand bleef... zonde van de tijd.
@ Bibine: hoe lullig ook, dat wordt dus agenda's trekken! Leuk hoor dat het zo klikte...
@ Poezelig: kop op! Er zijn genoeg leuke mannen op deze aardkloot over die zich er niét zo makkelijk vanaf maken. Getuigt trouwens niet echt van lef...
@ Boarder: dat hele 'laten we wel als vrienden contact blijven houden' komt 9 van de 10x niet uit, dus mocht je ervoor gaan, dan zou ik mijn hoop er niet teveel op vestigen. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat het contact daarna maar een paar weken of zelfs korter in stand bleef... zonde van de tijd.
@ Bibine: hoe lullig ook, dat wordt dus agenda's trekken! Leuk hoor dat het zo klikte...
@ Poezelig: kop op! Er zijn genoeg leuke mannen op deze aardkloot over die zich er niét zo makkelijk vanaf maken. Getuigt trouwens niet echt van lef...
maandag 23 augustus 2010 om 20:27
Anniemal@ thanks voor je koppie (smile)
Het is ook gewoon zo want zulke mensen kan je missen in je leven.
Boarder, ik vind dat dus ook niet kunnen want je geeft zelfs zo iemand nog even het voordeel van de twijfel: is hij offline gevallen kan allemaal met internet.
Je kan toch gewoon zeggen sorry ........
Als ik in gesprek ben met iemand en ik moet het onderbreken dan meld ik dat nog wel,
Het is ook gewoon zo want zulke mensen kan je missen in je leven.
Boarder, ik vind dat dus ook niet kunnen want je geeft zelfs zo iemand nog even het voordeel van de twijfel: is hij offline gevallen kan allemaal met internet.
Je kan toch gewoon zeggen sorry ........
Als ik in gesprek ben met iemand en ik moet het onderbreken dan meld ik dat nog wel,
maandag 23 augustus 2010 om 20:33
Graag gedaan we moeten elkaar hier toch af en toe even een hart onder de riem steken he...
Ik heb ook wel eens dat mn internet plotseling uitvalt o.i.d., maar dan laat je daarna gewoon even een berichtje achter, toch? Of je laat inderdaad even weten dat je niet geïnteresseerd bent om verder contact te houden... weet die ander direct waar hij/zij aan toe is. Niets zo erg als onzekerheid in datingtijd
Ik heb ook wel eens dat mn internet plotseling uitvalt o.i.d., maar dan laat je daarna gewoon even een berichtje achter, toch? Of je laat inderdaad even weten dat je niet geïnteresseerd bent om verder contact te houden... weet die ander direct waar hij/zij aan toe is. Niets zo erg als onzekerheid in datingtijd