Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat een rotverhaal op de AK, Pammie! kan me voorstellen dat je in zo'n geval wel even emt je mond vol tanden zit.

ff ego: ben vanmiddag tegen een reclamezuil aangereden. Ik ging naar mijn broer, zonder mijn pa want die is op familiebezoek. Sokman heeft dienst en het handigst zou zijn geweest als ze meegingen. Maar ze wilden niet en in mijn eentje met én mijn broer én 2 kinderen vond ik niet zo'n leuk idee, dus we waagden de gok. Fout natuurlijk, want halverwege kreeg Sokman een oproep. Hij heeft de koters meegenomen (buren waren niet thuis) en ik zou ze later ophalen. moest daarvoor eerst weer naar huis om de kinderstoeltjes op te halen.

Vlakbij werk Sokman wil ik afslaan naar rechts. Ik heb het gevoel dat ik heel hard ga, dus ik wil afremmen, maar waarschijnlijk ben ik op het gas gaan staan. Om te voorkomen dat ik op mijn voorganger zou klappen, heb ik het stuur omgegooid en ben ik tegen een reclamezuil aangeknald. Gelukkig heb ik zelf niks, maar de voorkant van de auto zat aardig in de kreukels. Ik heb mazzel gehad omdat de zuil op een verhoging stond, waardoor de auto redelijk is afgeremd. Airbag was niet uitgegaan. Maar politie erbij, sleepwagen en alle toeters en bellen.

Het zal waarschijnlijk wel gegaan zijn zoals ik beschreef, maar ik had eigenlijk het gevoel dat de rem het niet deed. Maar ik kan wel vaker een beetje onlogisch reageren in de auto, dus dat zal het wel geweest zijn.

stond wel te trillen op mijn benen en ben nu ontzettend moet
Och meiske toch, dat is enorm schrikken! Gelukkig heeft niemand wat

Eh... even iets heel anders: ik zie in de ak een gebruiker staan die ik niet ken. En volgens mij kan ik die ook niet verwijderen? Help anyone?
Oef Sok, wat schrikke Gelukkig dat niemand gewond is, maar schrikken is het wel :(

Ik heb dan ook altijd dat t stom klinkt wat je dan opschrijft of zegt, maar ik denk dat zij zo'n mailtje hartstikke fijn vindt Pammeke.
Ik heb ook maar geschreven dat ik het allemaal stom vind klinken, wat weet ik er nou helemaal van? Kan me het hoogstens misschien een beetje voorstellen.
had jij vorig jaar niet een botsing, Remma? en gelukkig alleen maar blikschade. En half Amsterdam heeft weer kunnen genieten van de aanblik van een om een paal gekreukelde auto
Volgens mij heb ik de betreffende 'nieuwe' gebruiker geband.
Hallo allemaal!

Remma, ik ben helemaal blij van je bericht.

Zo de vakantiefoto's van Pammie bekijken en naar nieuws lezen. Lief dat je mailt Pammie, er zijn genoeg mensen die als het moeilijk wordt niets laten horen.

Oef Sok, wat een schrik. Heb je nergens last van, lichamelijk gezien?

Hier alles lekker en druk. Mannie moet morgen weer naar school, hij heeft er zin in maar ik niet. Kan nog weken zo door keutelen op mijn vrije dagen!

Sok, kan het zijn dat ik Sokman gisteren rond kwart over drie door de stad heb zien fietsen? Ik zat in de tram, dus kon niet heel lang kijken haha. Zal na het lezen in AK wel zetten waar ik was.
Heeeeeeeeej Esmee!

Ik ben niet er niet zo een die niets meer laat horen. Meestal heb ik niet veel nuttigs te melden maar it's the thought that counts nietwaar.
Bedoelde ook niet dat jij zo'n type bent hoor Pam, zeker niet zelfs. Maar als er mensen afhaken, is het juist fijn om van anderen wel iets te horen, zo ongeveer.

Ga slapen, heb een enorm dikke keel en mijn stem zakt weg. Geen zin om ziek te worden, dus maar een langere nacht proberen te maken.
hi Esmee! goed om weer wat van je te horen. En het kan heel goed dat je Sokman hebt gezien gisteren, want hij moest gisteren rond die tijd naar zijn werk.
Ai, Sok, arme jij! Wat een schrik. Maar je had verder niks? De greenwheels auto zeker? Ik neem aan dat die heel goed verzekerd zijn ...

Vanochtend leuk in de dierentuin geweest, de pinguins zijn aangekomen in het nieuwe hok. Het is daar allemaal zo mooi geworden, het is echt net een korte vakantie. Inmiddels hoor je zelfs meeuwen door een luidspreker

Verder was ik het gisterenavond wel heel erg beu met het niet-slapen van de kinderen. Blegh. S'ochtends altijd heel vroeg op, s'avonds zo'n gedoe, er blijft echt helemaal geen tijd over! Vanavond was het ietsjes beter, maar verre van ideaal.

Pammie, fijn dat Mannie langzaamaan opknapt.

En Sok: Ik weet niet hoor, maar die buurman ... Ik zou het ook niet zo'n prettige gedachte vinden.
Remma, heeft Mini ook zo'n raar stemmetje? Ik vind Mannie zo'n raar hoog stemmetje hebben nu. Hij klonk altijd alsof hij een aardappel in zijn keel had dus misschien is het gewoon wennen. Vond het alleen zo opvallend.

Mannie heeft vandaag maar 2 keer paracetamol gehad. Hij wil geen zetpil meer (hij heeft ook diarree dus dat zal wel niet fijn voelen) maar de smelttabletten werken ook. Vanmorgen kreeg hij en toen pas tegen etenstijd. Hij was toen ook helemaal gesloopt, huilt overal om, heel sielug.
Ik had vorig jaar idd een kopstaartbotsing. En ik was de kop, dus de boosdoener.

Heee esmeetje. Hier moet alles morgen ook weer naar school, ik heb nog een weekje. Meis heeft geen zin, de jongens wel. Ik vind het wel jammer, we hebben ons prima vermaakt in de vakantie en het rustig aan doen op zulke dagen bevalt me wel
Jaaaaa, mini heeft ookn zo'n hoog stemmetje. Klopt. Heb me de eerste dagen echt lopen verbazen om dat stemmetje. Net of het mijn mini niet meer was.
Nou inderdaad, als ik dat stemmetje hoor dan vraag ik me steeds af waar Mannie is. Gelukkig ben ik niet de enige
quote:remma schreef op 22 augustus 2010 @ 21:53:

Jaaaaa, mini heeft ookn zo'n hoog stemmetje. Klopt. Heb me de eerste dagen echt lopen verbazen om dat stemmetje. Net of het mijn mini niet meer was.wat apart!
Sok, if it's any troost: ik ben met Pammans auto tegen een muur geknald - ondanks de achteruitinparkeerpiepjes - omdat ze gewoon niet doordrongen. Ik hoorde die piepjes en gaf nog wat extra gas. Heel dom.
o, dat zou ik ook zo kunnen hebben, dat je het wel hoort maar er om de één of andere reden niks mee doet.

Ach, ben wel geschrokken, maar het is niet heel erg onoverkomenlijk. Ik zal alleen de eerste keren wel ff iets minder ontspannen rijden.

ik ga afnokken,want ik val ongeveer om en morgen begint het lieve leven weer. joepie.
Weltrusten dan maar.
trusten. ik heb nog een glaasje
Dirty Dancing blijft leuk....
Ik ga ook naar bed. Zit al de hele avond alleen, Pamman is al bij Mini in slaap gevallen.

Ohh Sokje, wat een schrik! En wat baal je dan. Brr, ik haat botsingen, maar gelukkig dus alleen maar blikschade. Verhaal van Remma herinner ik me ook nog inderdaad, vond ik toen ook al zo'n eng verhaal.

Hier vandaag een drukke dag: werken en eind van de middag/begin avond nog cursus geven (die ik nog vollledig tussen de (werk)bedrijven door moet voorbereiden omdat mijn VPN-verbinding het niet deed dit weekeinde ).

Gelukkig ook goed nieuws: schoonzus kan vrijdag op Sien passen. Ik ben zo blij!

Ik zat volledig omhoog (A-man is er dan niet en ik kon eigenlijk helemaal geen vrij nemen) en dat is nu opgelost.

En dan Sien eindelijk komende week dinsdag naar school....ik heb het helemaal gehad met het opvanggeregel, al heeft Sien het nog wel redelijk naar haar zin (alhoewel ze zoveel thuis zijn wel een beetje saai vindt).
Goedemorgen!

Hopen dat het voorbereiden van de cursus dan nog lukt, Anky, zo tussen de bedrijven door. Wel fijn dat je oppasprobleem is opgelost

Hier zijn ze alledrie weer naar school. Oudste zit in een leuk groepje, glunderend. Meis zit pal onder juf, zelf gekozen, en al haar vriendinnetjes zitten om haar heen. Ze was de eerste en iedereen kwam bij haar zitten, vond ik erg leuk

En ik zit nu in een leeg huis. Het is even wennen, na 6 weken, maar het is ook superheerlijk.
Sok, mijn moeder heeft een keer het achterportier eraf gereden omdat die nog openstond toen ze wegreed uit een heel krappe (tussen twee muren) parkeerplek ... Zo heeft iedereen wel een raar auto-verhaal. Alleen nu niet minder gaan rijden, hoor, anders wordt je helemaal onzeker!

Ik ben een beetje ongelukkig, ik heb een paar dagen vakantiedagen gespaard om met de kinderen naar mijn vader te gaan, en het lukt maar niet. We kunnen er alleen tussen de twee ergste chemokuur-dagen (om de 14 dagen) heen, tegen het eind van die periode, dan voelt hij zich het minst rot, en om een of andere reden is er dan steeds iets (bij ons of bij hem). Momenteel gaat het soms behoorlijk slecht met hem ("gelukkig" lijkt dit alleen samen te hangen met de chemo, nog steeds geen kanker-gerelateerde symptomen), en ik wil toch heel graag dat de kinderen hem nog zo vaak mogelijk mee kunnen maken voor als het toch gauw eens mis zou gaan. Het is echt zo rot dat hij zover weg woont dat je niet spontaan eens langs kunt als hij zich even wat beter voelt. Blegh.

Anky, succes met de cursus, wat fijn dat het Sien-opvangprobleem even is opgelost. Remma, geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven